General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

loneely42

loneely42

Üye
Ayni calismiyor genel bir sıkınti var galiba
 


Boran20

Boran20

Üye
Arkadaşlar telefon 2 gündür şarj almıyor, sanırım servis yolu göründü. Telefonu nasıl yedeklememi önerirsiniz bir de sevis dışında Ankara'da yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz çünkü 1 ay telefonsuz kalmak tüm işlerimi aksatacak.Telpa 37 dakika oldu hâlâ telefonu açacak!
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Avea micro sim aldım çift hat kullanıyorum 3 gündür
 
Boran20

Boran20

Üye
1 Saat oldu Telpa hâlâ telefonu açmıyor...
 
Kit Kat

Kit Kat

Üye
General Mobile Discovery 16 GB versiyonun da SD Kart- Hafıza Kartı desteği var mı ?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar telefon 2 gündür şarj almıyor, sanırım servis yolu göründü. Telefonu nasıl yedeklememi önerirsiniz bir de sevis dışında Ankara'da yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz çünkü 1 ay telefonsuz kalmak tüm işlerimi aksatacak.Telpa 37 dakika oldu hâlâ telefonu açacak!
Baska bir şarj cihazi deneyin şarj eder büyük ihtimal.
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
discovery 2 nin bataryası discovery 1 e uyar mı bilgisi olan var mı 700 mah artsa şarjım 6 saat fazla gider
 
Boran20

Boran20

Üye
Baska bir şarj cihazi deneyin şarj eder büyük ihtimal.
orijinal şarj aleti dışında 3 tane şarj aleti daha denedim olmadı, telefonu Telpa'ya gönderdim bakalım ne olacak beklemedeyim...
 
Kerim.

Kerim.

Üye
    Konu Sahibi
orijinal şarj aleti dışında 3 tane şarj aleti daha denedim olmadı, telefonu Telpa'ya gönderdim bakalım ne olacak beklemedeyim...
Bazi tanidiklarimda da şarj olmuyordu başka sarjla denemislerdi şarj oluyodu.ondan dedim:)
 
Boran20

Boran20

Üye
Bazi tanidiklarimda da şarj olmuyordu başka sarjla denemislerdi şarj oluyodu.ondan dedim:)
Teşekkürler, zaten nokia'nın şarj aleti ile şarj ediyordum. Zorlanmadan giriyordu.
 
SHS

SHS

Üye
Açılın yeni kullanıcı geldi
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
play store tüm uygulamaları görmek istiyorum elinde build dosyası olan var mı aradım maxicepte bulamadım olan varsa elinde bana bi link versin hayrına şimdiden teşekkürler
 
caglar b

caglar b

Üye
4.4 güncellemesinin bu ay içinde gelme olasılıgı nedir?
 

black.37

Üye
müziklere şifre koyma gibi bir program varmı müzik programına kimse girmesin istiyorumda
 


Üst Alt