General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

calypso16

calypso16

Üye
Bu ara şöyle bir durum oluştu: wifi ağı dışına çıkınca yada olmadığı zaman eskiden 2.sim kart yerindeki Avea 3g'te geçiyordu simdi direk 1 simkarttaki vodafone'a geçiyor ve 3g olması gerekirken Edge hızında her seferinde elle avea'ya geçiriyorum.ayarlarda Avea seçili bu arada
 


calypso16

calypso16

Üye
Birde deep screen batery Saver pro ve smart cover kullaniyordum bu programları her telefon açılışta elle başlatıyorum açılışta otomatik çalıştırmayı yapamadım bu programlara benzer ve daha sorunsuz programlar var mı?
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Birde deep screen batery Saver pro ve smart cover kullaniyordum bu programları her telefon açılışta elle başlatıyorum açılışta otomatik çalıştırmayı yapamadım bu programlara benzer ve daha sorunsuz programlar var mı?
Programları hafıza kartına taşıdıysanız buna sebep olabilir ya da uygulama yöneticisinde optimize ettiyseniz başlangıçta çalışmayı engelliyordur
 
calypso16

calypso16

Üye
Programları hafıza kartına taşıdıysanız buna sebep olabilir ya da uygulama yöneticisinde optimize ettiyseniz başlangıçta çalışmayı engelliyordur
Taşınmıyor bu programlar ve hiç ellemedim optimize vb
 
calypso16

calypso16

Üye
Optimize et widgeti de yapıyor bunu ama eğer onu da kullanmadıysanız programın sorunudur
Fazla kullanmıyorum widgeti aklıma gelirse ama olabilir yada dediğiniz gibi program sorunlu olabilir bu programların yerine ne kullanabilirim acaba
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Fazla kullanmıyorum widgeti aklıma gelirse ama olabilir yada dediğiniz gibi program sorunlu olabilir bu programların yerine ne kullanabilirim acaba
Kılıf kullanırken smart cover kullanıyordum ama hem kılıfı çıkardım kullanmıyorum hem de sensor sürekli açık olduğu için şarj yiyor kullanmıyorum ama simple cover lock deneyin bir de
 
calypso16

calypso16

Üye
bu program neden uyumlu değilavea hatlı 2 tane gmd var çekiş gücü düştü 1 haftadır,arayanlar ulaşamıyor bana
 
ölümüne

ölümüne

Üye
Çift tıkla uyandırma yalan oldu muzaffer bey yapamadık değil de optimizasyon sorunu diye çıkarmış güncellemeden. Ay ortası deniyordu ay sonuna anca gelecek. Çift tıkla uyandırma sürüm güncellemesinden önemliydi benim için o da yalan oldu. Launcher güncellemesi denilmiş, sanıyorum ki discovery 2de gördüğümüz kitkat launcher gelecek. Orijinal başlatıcıdan kurtulabiliriz.
 
ölümüne

ölümüne

Üye
bu program neden uyumlu değilavea hatlı 2 tane gmd var çekiş gücü düştü 1 haftadır,arayanlar ulaşamıyor bana
bu linkten indirebilirsiniz
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
güncelleme yetersiZ geldi çift tıklama ile uyandırma gelmeliydi bence
 
R.Carlos58

R.Carlos58

Üye
Çift tıkla uyandırma yalan oldu muzaffer bey yapamadık değil de optimizasyon sorunu diye çıkarmış güncellemeden. Ay ortası deniyordu ay sonuna anca gelecek. Çift tıkla uyandırma sürüm güncellemesinden önemliydi benim için o da yalan oldu. Launcher güncellemesi denilmiş, sanıyorum ki discovery 2de gördüğümüz kitkat launcher gelecek. Orijinal başlatıcıdan kurtulabiliriz.
Gmd 2 deki launcher gelmiyecek bence cunku yeni temalar falan demis mudur yani mevcut launcerin stabil olmasi icin guncelleme vercekler bence..... Yada gmd 2 deki launcheri verir bide o launcherde simdiki gibi tema degistirebilme secenegimiz olur ve yeni temalar yeni launchere gelir ama bu dusuk bi ihtimal bence
 
SHS

SHS

Üye
Bende güncelleme gözüküyor ama yenisi değil telefon rootlu bi sorun olur mu?
 
smh60

smh60

Üye
Cwm kurulu degilse sorun olmaz orjinal recovery kurulu olmalı :)
 
SHS

SHS

Üye
Cvm kurulu değil bazıları olur diyor şaşırdım napıcam
 
smh60

smh60

Üye
Sorun çıkmaz ben kurmuştum :)
 


Üst Alt