biraz zor ulaşırsın bu dertten yakınan çok var bakmıyorlar sanırım1 Saat oldu Telpa hâlâ telefonu açmıyor...
General Mobile Discovery 16 GB versiyonun da SD Kart- Hafıza Kartı desteği var mı ?
Baska bir şarj cihazi deneyin şarj eder büyük ihtimal.Arkadaşlar telefon 2 gündür şarj almıyor, sanırım servis yolu göründü. Telefonu nasıl yedeklememi önerirsiniz bir de sevis dışında Ankara'da yaptırabileceğim bir yer biliyor musunuz çünkü 1 ay telefonsuz kalmak tüm işlerimi aksatacak.Telpa 37 dakika oldu hâlâ telefonu açacak!
uymaz.discovery 2 nin bataryası discovery 1 e uyar mı bilgisi olan var mı 700 mah artsa şarjım 6 saat fazla gider
orijinal şarj aleti dışında 3 tane şarj aleti daha denedim olmadı, telefonu Telpa'ya gönderdim bakalım ne olacak beklemedeyim...Baska bir şarj cihazi deneyin şarj eder büyük ihtimal.
Bazi tanidiklarimda da şarj olmuyordu başka sarjla denemislerdi şarj oluyodu.ondan dedimorijinal şarj aleti dışında 3 tane şarj aleti daha denedim olmadı, telefonu Telpa'ya gönderdim bakalım ne olacak beklemedeyim...

Teşekkürler, zaten nokia'nın şarj aleti ile şarj ediyordum. Zorlanmadan giriyordu.Bazi tanidiklarimda da şarj olmuyordu başka sarjla denemislerdi şarj oluyodu.ondan dedim![]()
%-7642214588907644.4 güncellemesinin bu ay içinde gelme olasılıgı nedir?
keKaynagı sormayım%-764221458890764ke

