General Mobile Discovery Kullanıcılar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Bende bi sorun var sanirim. Sarjim %20 iken kullanirken birdrn %15e düşüyo. Bi de bazen pili doldurup sarjdan cikarinca bi dk gecmeden %99a düşüyo. Bunun disinda sarj tuketiminde anormal bisey yok. Bu bir sıkıntı mıdır yoksa herkeste olan normal bisey midir?
Sikintili bir durum yok, normal.
 
  • Beğen
Tepkiler: erdi_s ve Buğra


mahzunikaya

mahzunikaya

Üye
Telefon çok güzel. Usb ile internete bağlanamıyorum pc otomatik olarak ıp adresi vermiyor ağ erişim yok diyor.
 

eralpdus

Üye
Slm arkadaşlar bende general mobil discovery 16 gb kullaıcısıyım telefonumun rengi mavi. Çok ama çok memnununum aslında
Ama benim isteidğim bu telefonda java çalıştırmak . GAMYUN.net bağımlısıyım desem yeridir cep sohbet indiriyorum ama jar dosyası olduğu için açamıyorum . bu telefonda java çalıştırmak mümkünmü . mümkün ise yolu programı nelerdir yardımcı olursanız ok ama çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
Slm arkadaşlar bende general mobil discovery 16 gb kullaıcısıyım telefonumun rengi mavi. Çok ama çok memnununum aslında
Ama benim isteidğim bu telefonda java çalıştırmak . GAMYUN.net bağımlısıyım desem yeridir cep sohbet indiriyorum ama jar dosyası olduğu için açamıyorum . bu telefonda java çalıştırmak mümkünmü . mümkün ise yolu programı nelerdir yardımcı olursanız ok ama çok sevinirim.
çeşitli emulator programları mevcut nette şuan ismi aklıma gelmedi. ama stabil çalışmıyorlar
 

cunun08

Üye
Arkadaşlar line indirip kuruyorum. Açılırken ağ hatası ağınızı tekrar kontrol edip deneyiniz diyor. Ne yapmam lazım
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Arkadaşlar line indirip kuruyorum. Açılırken ağ hatası ağınızı tekrar kontrol edip deneyiniz diyor. Ne yapmam lazım
Son guncelleme ile olmus sanirm bu sorn v6172 stock rom kur duzelir.
 

cunun08

Üye
Ben yeni olduğum için pek anlamıyorum bu tür şeyleri. Yardimci olur musun
 

flunight

Üye
bende 100den 85e düşüyor sonra normal düşüyor:bilmm
 

cunun08

Üye
Bende de çok kötü şarj ya
 
Özkan Ç.

Özkan Ç.

Üye
Kalibre edin kismi duzelme gorecksiniz, batarya uygulamalri yuklemeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
breksan67

breksan67

Üye
Kalibre derkenBen teli rootladım one guard battry diye program yükledim şarjji iyi gidiyor
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
bataryam kötü diyenlere ben anlam veremiyorum :ehe
aynı bataryayı bende kullanıyorum gün içinde sürekli H+ internet aktif. 7 saat dışardayım. evdede wifi aktif.
yinede şarjım 30 saatten fazla gidiyor.

ayrıca batarya programı vs hiç birinin faydası olmaz aksine şarjı bitirir.
sadece greenify yükleyin olsun bitsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve Özkan Ç.

cunun08

Üye
bataryam kötü diyenlere ben anlam veremiyorum :ehe
aynı bataryayı bende kullanıyorum gün içinde sürekli H+ internet aktif. 7 saat dışardayım. evdede wifi aktif.
yinede şarjım 30 saatten fazla gidiyor.

ayrıca batarya programı vs hiç birinin faydası olmaz aksine şarjı bitirir.
sadece greenify yükleyin olsun bitsin.

Bende oyun falan oynamıyorum ama cok gidiyor. Kalibre nasıl ediliyor
 
symbian3 fatih

symbian3 fatih

Üye
güç tasarrufu modunda kullanın arkadaşlar, bende güç tasarrufu kapalı bir gün çok rahat yetiyor.
 
breksan67

breksan67

Üye
Play storeyi acamiyorum bağlanti hatasi diyor
 


Üst Alt