Özkan Ç.
Üye
Sikintili bir durum yok, normal.Bende bi sorun var sanirim. Sarjim %20 iken kullanirken birdrn %15e düşüyo. Bi de bazen pili doldurup sarjdan cikarinca bi dk gecmeden %99a düşüyo. Bunun disinda sarj tuketiminde anormal bisey yok. Bu bir sıkıntı mıdır yoksa herkeste olan normal bisey midir?


