Telefon Tavsiyesi Galaxy s3 mü Lumia 920 mi

Sponsorlu Bağlantılar

BaTiqoN

Üye
Bence bu tartışmalar çok gereksiz herkesin kendi fikri herkesin fikirlerine saygı duymamız lazım.
 


ultraslan_66

ultraslan_66

Üye
920 daha iyi videosunu izlerken bile hemen gidip alasın geliyor :D nokia harbi bu sefer adam gibi telefon yapmış :D her zaman artık nokia almıyacağım desemde nokia beni bu sözümden vazgeçiriyor :D
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
s3 :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Bak kardeşim,Nokia oıs videosunda hata yaptı tamam ama bu hata yapması kamerasının kötü olduğunun anlamına gelmez. ki android severler bile gidip lumiayı deneyip çok beğenenler var ayrıca gündüz çekimlerinin yazılımsal hatasının olduğunu da kabul ediyorum. Ayrıca turkcellin çift taşıyıcılı olmasının tamam etkisi var ama kullanılan teknojilere baktığımız zaman lumia 920 de lte teknolojisi kullanılırken, senin telefonun hsdpa teknolojisini kullanıyor. Tabiki bu htcnin daha yavaş gireceği anlamına gelmez fakat lte teknolojisi yeni bir teknoloji ve çok hızlı.Bu cihazların reset atması doğal diyemem fakat, kendinde demişsin zaten microsoft cihazlara güncelleme yayınlıyacak diye. Ayrıca windows phone işletim sistemi daha ilk zamanlarında, çok iyi, android ilk çıktığında hiç mi hatası yoktu süper bir işletim sistemimiydi?,çok mu stabildi? internet performansı çokmu iyiydi? Sorularınada cevap vermek gerekiyor. Windows phone'un ilk hali şuanlar tabiki hatalar olucak ama siz şimdi androidin ilk hali ile değilde şimdiki haliyle karşılaştırıyorsunuz olmaz böyle.AYRICA android açık kaynak kodlu linux tabanlı bir işletim sistemi, windows phone kapalı kaynak kodlu yeni bir işletim sistemi.Bunun hızları yerden yere değişir fakat, çoğu kişi, wp8 in daha hızlı olduğunu söylüyor ve bende söylüyorum.

Kısacası tartışmak için yazmak istemedim, gerçekleri ve benim görüşlerimi ortaya koymak istedim, bunlar benim fikirlerimdir.
Adamın xperia s i var, lumia yı nasıl destekliyor derseniz, ikisinide denediğim için böyle konuşuyorum.

Böyle yaz canımı ye bak ne güzel yerlere deginmissin ama eksiklerin var misal one x in lte ye sahip bir modeli var o da one xl lte ağına sahip ülkelerde böyle satılıyor ki l920 de tr gsm olarak satılıyor simdi stabilite olayina gelelim arkadas demis ki cok stabil eee madem stabil bunu niye yapiyor diyorum bende yani stabil değil o zaman su anlık he guncelleme gelir ne olur bilemem ama su an stabil değil onun için stabil denmesin ki bende andeoid ilk çıktığında avazim ciktigi kadar bagirmiyordum android stabil diye simdi kamera olayına gelirsek nokia benim icin o yalan olayından sonra bitti açıkçası ne yaparsa yapsın umrumda değil
 
gkcll

gkcll

Üye
Bak kardeşim,Nokia oıs videosunda hata yaptı tamam ama bu hata yapması kamerasının kötü olduğunun anlamına gelmez. ki android severler bile gidip lumiayı deneyip çok beğenenler var ayrıca gündüz çekimlerinin yazılımsal hatasının olduğunu da kabul ediyorum. Ayrıca turkcellin çift taşıyıcılı olmasının tamam etkisi var ama kullanılan teknojilere baktığımız zaman lumia 920 de lte teknolojisi kullanılırken, senin telefonun hsdpa teknolojisini kullanıyor. Tabiki bu htcnin daha yavaş gireceği anlamına gelmez fakat lte teknolojisi yeni bir teknoloji ve çok hızlı.Bu cihazların reset atması doğal diyemem fakat, kendinde demişsin zaten microsoft cihazlara güncelleme yayınlıyacak diye. Ayrıca windows phone işletim sistemi daha ilk zamanlarında, çok iyi, android ilk çıktığında hiç mi hatası yoktu süper bir işletim sistemimiydi?,çok mu stabildi? internet performansı çokmu iyiydi? Sorularınada cevap vermek gerekiyor. Windows phone'un ilk hali şuanlar tabiki hatalar olucak ama siz şimdi androidin ilk hali ile değilde şimdiki haliyle karşılaştırıyorsunuz olmaz böyle.AYRICA android açık kaynak kodlu linux tabanlı bir işletim sistemi, windows phone kapalı kaynak kodlu yeni bir işletim sistemi.Bunun hızları yerden yere değişir fakat, çoğu kişi, wp8 in daha hızlı olduğunu söylüyor ve bende söylüyorum.

Kısacası tartışmak için yazmak istemedim, gerçekleri ve benim görüşlerimi ortaya koymak istedim, bunlar benim fikirlerimdir.
Adamın xperia s i var, lumia yı nasıl destekliyor derseniz, ikisinide denediğim için böyle konuşuyorum.

eline sağlık usta güzel anlatılmış sın
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Bence bu tartışmalar çok gereksiz herkesin kendi fikri herkesin fikirlerine saygı duymamız lazım.

Doğru.

- - - Eklendi - - -



Böyle yaz canımı ye bak ne güzel yerlere deginmissin ama eksiklerin var misal one x in lte ye sahip bir modeli var o da one xl lte ağına sahip ülkelerde böyle satılıyor ki l920 de tr gsm olarak satılıyor simdi stabilite olayina gelelim arkadas demis ki cok stabil eee madem stabil bunu niye yapiyor diyorum bende yani stabil değil o zaman su anlık he guncelleme gelir ne olur bilemem ama su an stabil değil onun için stabil denmesin ki bende andeoid ilk çıktığında avazim ciktigi kadar bagirmiyordum android stabil diye simdi kamera olayına gelirsek nokia benim icin o yalan olayından sonra bitti açıkçası ne yaparsa yapsın umrumda değil

Senin görüşün, ben sadece fikirlerimi söyledim.

- - - Eklendi - - -

eline sağlık usta güzel anlatılmış sın

Saol :)
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
lumia 920 daha iyi gibime geliyor
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Ula birgün böyle sağ sol çatışması gibi Android vs Windows phone çatışması çıkacak. Birbirinizi vuracaksanız.Yok o değil ben iyi counter oynarım bana bulaşmayın yani.Acımam.:D
 

Bihterziyagil

Üye
şu lumianın internet hızını ben neden göremedim acaba? biri göstersin şu internet hızınıda bizde bilgilenelim. chrome bile kafa kafayayken(chrome benim tarayıcıdan bile yavaş) sizin bu internet için lumia demenizdeki mantık ne? turkcell reklam yaptı diye mi acaba internet paketi kullanan var mı aranızda turkcell için ? hepiniz beleşci ha ndlercisiniz hala laf hala laf. s3 deki flash playeri herkes bir anda sildi niye çünkü html5 var demi. bilgisayarınıza veya android telefonunuza 10.3 filan yükleyin hala oynatıyo bütün siteleri. ve n9 nokianın amiraliyken herkes multitask multisak diye bağrıyodu kişiselleştirelim linux olsun bizim olsun gibi laflar ağzınıza sakız olmuştu şimdi ne oldu multitask ne işe yarar aynı ekranda 2 işlem için 4.8inç çok küçük google play çöp gibi laflar sizin bahaneleriniz olmuş iyice hiçbişey bulamazsanız nokia sağlam nokia sağlam nokianın geçmişi var gibi laflarla konuyu değiştiriyosunuz devam edin gençler
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmetulu4444
mehmetulu4444

mehmetulu4444

Üye
Tartıştıkları seye bak sanki hisseleri var, android yada wp kardeşim git test et hangisi hoşuna gidiyorsa onu al, ben s3 kullanıcısıym,daha önce nokıanın 5110 6110 3310 3510i 6600 n73 n95 n8 telefonlarını kullandım ve hepsinde sorun yaşadım,o yüzeden android te geçtim hiç bi sorunla karşılaşmadım, lumia androidden iyi ise onu al bide yok kamera yok internet hızı bunlar okadar önemli degil hem önemliyse senin için pc yada fotoğraf makinası al :)
 
  • Beğen
Tepkiler: gericikoyluyobaz ve Türe
TeAmo42

TeAmo42

Üye
Lumia internetde hızlı diyenler videoyu izleyebilir.

 
cahilmuallim

cahilmuallim

Üye
Sırf arayüzü için bile s3 tercihimdir çünkü Windows da apple gibi kısıtlamalar çok fazla özelleştirme iphone da olduğu gibi win8 de de var hem uygulama azlığı, hem ciddi anlamda ağır olması en ağır akıllı telefon unvanı, alan arkadaş sırf merak yüzünden alacak herhalde çünkü fiyat çok fazla vede yeni bir işletim sistemi destek güncelleme ne bileyim uygulama desteği vs
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Lumia internetde hızlı diyenler videoyu izleyebilir.


Ya ona bakarsan bende video var 5800 ile adam hem Lumia'ya Hem de S3'e kafa tutuyor bunların hangisinin doğru olduğunu bilemezsin git ve kendin dene adil bir şekilde sonra dersin şu şundan daha hızlı diye.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Tek cümle ile söylüyorum:

Uygulama oyun için S3, geri kalan her şeyi ile Lumia 920. Aksini idda etseniz bile kabul etmem çünkü her iki telefonda elimde. :)
 

Bihterziyagil

Üye


Ya ona bakarsan bende video var 5800 ile adam hem Lumia'ya Hem de S3'e kafa tutuyor bunların hangisinin doğru olduğunu bilemezsin git ve kendin dene adil bir şekilde sonra dersin şu şundan daha hızlı diye.
s3 ün jb tarayıcısı lumiadan daha hızlı safariyle aynı. lumia yazıları önce yüklüyo 2 saate bannerler videolar geliyo tıpkı pc deki ie gibi. flash player var bunlara ek olarak
 


Üst Alt