Bak kardeşim,Nokia oıs videosunda hata yaptı tamam ama bu hata yapması kamerasının kötü olduğunun anlamına gelmez. ki android severler bile gidip lumiayı deneyip çok beğenenler var ayrıca gündüz çekimlerinin yazılımsal hatasının olduğunu da kabul ediyorum. Ayrıca turkcellin çift taşıyıcılı olmasının tamam etkisi var ama kullanılan teknojilere baktığımız zaman lumia 920 de lte teknolojisi kullanılırken, senin telefonun hsdpa teknolojisini kullanıyor. Tabiki bu htcnin daha yavaş gireceği anlamına gelmez fakat lte teknolojisi yeni bir teknoloji ve çok hızlı.Bu cihazların reset atması doğal diyemem fakat, kendinde demişsin zaten microsoft cihazlara güncelleme yayınlıyacak diye. Ayrıca windows phone işletim sistemi daha ilk zamanlarında, çok iyi, android ilk çıktığında hiç mi hatası yoktu süper bir işletim sistemimiydi?,çok mu stabildi? internet performansı çokmu iyiydi? Sorularınada cevap vermek gerekiyor. Windows phone'un ilk hali şuanlar tabiki hatalar olucak ama siz şimdi androidin ilk hali ile değilde şimdiki haliyle karşılaştırıyorsunuz olmaz böyle.AYRICA android açık kaynak kodlu linux tabanlı bir işletim sistemi, windows phone kapalı kaynak kodlu yeni bir işletim sistemi.Bunun hızları yerden yere değişir fakat, çoğu kişi, wp8 in daha hızlı olduğunu söylüyor ve bende söylüyorum.
Kısacası tartışmak için yazmak istemedim, gerçekleri ve benim görüşlerimi ortaya koymak istedim, bunlar benim fikirlerimdir.
Adamın xperia s i var, lumia yı nasıl destekliyor derseniz, ikisinide denediğim için böyle konuşuyorum.
Bak kardeşim,Nokia oıs videosunda hata yaptı tamam ama bu hata yapması kamerasının kötü olduğunun anlamına gelmez. ki android severler bile gidip lumiayı deneyip çok beğenenler var ayrıca gündüz çekimlerinin yazılımsal hatasının olduğunu da kabul ediyorum. Ayrıca turkcellin çift taşıyıcılı olmasının tamam etkisi var ama kullanılan teknojilere baktığımız zaman lumia 920 de lte teknolojisi kullanılırken, senin telefonun hsdpa teknolojisini kullanıyor. Tabiki bu htcnin daha yavaş gireceği anlamına gelmez fakat lte teknolojisi yeni bir teknoloji ve çok hızlı.Bu cihazların reset atması doğal diyemem fakat, kendinde demişsin zaten microsoft cihazlara güncelleme yayınlıyacak diye. Ayrıca windows phone işletim sistemi daha ilk zamanlarında, çok iyi, android ilk çıktığında hiç mi hatası yoktu süper bir işletim sistemimiydi?,çok mu stabildi? internet performansı çokmu iyiydi? Sorularınada cevap vermek gerekiyor. Windows phone'un ilk hali şuanlar tabiki hatalar olucak ama siz şimdi androidin ilk hali ile değilde şimdiki haliyle karşılaştırıyorsunuz olmaz böyle.AYRICA android açık kaynak kodlu linux tabanlı bir işletim sistemi, windows phone kapalı kaynak kodlu yeni bir işletim sistemi.Bunun hızları yerden yere değişir fakat, çoğu kişi, wp8 in daha hızlı olduğunu söylüyor ve bende söylüyorum.
Kısacası tartışmak için yazmak istemedim, gerçekleri ve benim görüşlerimi ortaya koymak istedim, bunlar benim fikirlerimdir.
Adamın xperia s i var, lumia yı nasıl destekliyor derseniz, ikisinide denediğim için böyle konuşuyorum.
Bence bu tartışmalar çok gereksiz herkesin kendi fikri herkesin fikirlerine saygı duymamız lazım.
Böyle yaz canımı ye bak ne güzel yerlere deginmissin ama eksiklerin var misal one x in lte ye sahip bir modeli var o da one xl lte ağına sahip ülkelerde böyle satılıyor ki l920 de tr gsm olarak satılıyor simdi stabilite olayina gelelim arkadas demis ki cok stabil eee madem stabil bunu niye yapiyor diyorum bende yani stabil değil o zaman su anlık he guncelleme gelir ne olur bilemem ama su an stabil değil onun için stabil denmesin ki bende andeoid ilk çıktığında avazim ciktigi kadar bagirmiyordum android stabil diye simdi kamera olayına gelirsek nokia benim icin o yalan olayından sonra bitti açıkçası ne yaparsa yapsın umrumda değil
eline sağlık usta güzel anlatılmış sın

lumia 920 daha iyi gibime geliyor

Kesinlikle daha iyi...![]()

Ula birgün böyle sağ sol çatışması gibi Android vs Windows phone çatışması çıkacak. Birbirinizi vuracaksanız.Yok o değil ben iyi counter oynarım bana bulaşmayın yani.Acımam.![]()

Kesinlikle daha iyi...![]()

Hakkaten haUla birgün böyle sağ sol çatışması gibi Android vs Windows phone çatışması çıkacak. Birbirinizi vuracaksanız.Yok o değil ben iyi counter oynarım bana bulaşmayın yani.Acımam.![]()


Lumia internetde hızlı diyenler videoyu izleyebilir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Lumia internetde hızlı diyenler videoyu izleyebilir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
s3 ün jb tarayıcısı lumiadan daha hızlı safariyle aynı. lumia yazıları önce yüklüyo 2 saate bannerler videolar geliyo tıpkı pc deki ie gibi. flash player var bunlara ek olarak
Ya ona bakarsan bende video var 5800 ile adam hem Lumia'ya Hem de S3'e kafa tutuyor bunların hangisinin doğru olduğunu bilemezsin git ve kendin dene adil bir şekilde sonra dersin şu şundan daha hızlı diye.
