Telefon Tavsiyesi Galaxy s3 mü Lumia 920 mi

Sponsorlu Bağlantılar

gkcll

gkcll

Üye
Lumia 920 al kesinlikle yalan söylersem şetefsizim bizim iş yerinde arkadaşım var s3 met ede ede günü bitiyor du en sonunda gitti aldı sonra o bizim arkadaş gitti başkası geldi s3 satacam dedi hemde bir ay olmuş tu alalı ben şok oldum sebebi ni sordum performans sını beğenmedim dedi ne oldu tartıştığımız günler dedim buda bana ders oldu dedi bir ay içinde telefon daki performans düştü dedi ve sabibinden.com dan 4s le takas etti o zaman lumia yoktu şimdi 4si lumia ile takas etmeye yer arıyor kara senin s3 de alsan bana karı yok lumia da sadece anlattım
 


defterdarr

Üye


Mertcan abartma 2 tarayıcı da eşit seviyede internetten gördüğün şeylerle yorum yapma :)


- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -

3.30'dan izlemeye başlayın tarayıcı için. -Ki Chrome Stcok tarayıcıdan daha yavaş varın siz düşünün
s3 hala baba görüldüğü gibi 4.1 stock tarayıcı chromedan çok daha iyi

- - - Eklendi - - -

Lumia 920 al kesinlikle yalan söylersem şetefsizim bizim iş yerinde arkadaşım var s3 met ede ede günü bitiyor du en sonunda gitti aldı sonra o bizim arkadaş gitti başkası geldi s3 satacam dedi hemde bir ay olmuş tu alalı ben şok oldum sebebi ni sordum performans sını beğenmedim dedi ne oldu tartıştığımız günler dedim buda bana ders oldu dedi bir ay içinde telefon daki performans düştü dedi ve sabibinden.com dan 4s le takas etti o zaman lumia yoktu şimdi 4si lumia ile takas etmeye yer arıyor kara senin s3 de alsan bana karı yok lumia da sadece anlattım
yalan söyleyince eline ne geçiyo?
 
dedereis123

dedereis123

Üye
ne için alcağına bağlı kamera , internet için lumia , oyun fln içinse s3 buyukluk sorun değilse note II al s3den daha iyi olduğu bir gerçek
 
gkcll

gkcll

Üye
s3 hala baba görüldüğü gibi 4.1 stock tarayıcı chromedan çok daha iyi

- - - Eklendi - - -


yalan söyleyince eline ne geçiyo?

akıllı ol dostum vereyim adamın numarasını ara seni tanımıyorum bile benle doğru konuş yalan söylemek için bir sebebim yok bende android mağduruyum fanboyluk yaptığım android den derdimi aldım senin ne koyu android fanboyu olduğunu forma görüyorum
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Lumia 920'i Galaxy S3'ü ezer geçer
 
dedereis123

dedereis123

Üye
note2 şuan piyasanın en iyisi

ya arkadaşım sen neye dayanarak bunları kesin söylüyorsun anlamıyorum note ıı ne konuda piyasanın en iyisi diyorsun ? Güzel telefon doğru ama abartma hepsinin bir güzelliği var , heh birde kamera konusundada en iyisi note II de tam olsun
 

defterdarr

Üye
ya arkadaşım sen neye dayanarak bunları kesin söylüyorsun anlamıyorum note ıı ne konuda piyasanın en iyisi diyorsun ? Güzel telefon doğru ama abartma hepsinin bir güzelliği var , heh birde kamera konusundada en iyisi note II de tam olsun
note2 nin şuan piyasanın en iyisi olduğunu tartışamam seninle
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kişinin beğenisine göre en iyi telefon tabiri yapılır o yüzden kişisel yargılardan uzak durmaya çalışın ya cümleye başlarken "bence" ile başlayın.
 
gkcll

gkcll

Üye
ya arkadaşım sen neye dayanarak bunları kesin söylüyorsun anlamıyorum note ıı ne konuda piyasanın en iyisi diyorsun ? Güzel telefon doğru ama abartma hepsinin bir güzelliği var , heh birde kamera konusundada en iyisi note II de tam olsun

arkadaş android fanboyu biraz gözünü açsa farklı şeyler görecek ama gözleri kör olmuş samsung da babamın değil nokia da arkadaş BENCE BUNLAR NE DERSE DESİN Lumia 920 s3 den üstün bir cihaz s3 lumia 820 mi dese s3 derdik ama 920 başka

- - - Eklendi - - -

ya arkadaşım sen neye dayanarak bunları kesin söylüyorsun anlamıyorum note ıı ne konuda piyasanın en iyisi diyorsun ? Güzel telefon doğru ama abartma hepsinin bir güzelliği var , heh birde kamera konusundada en iyisi note II de tam olsun

arkadaş android fanboyu biraz gözünü açsa farklı şeyler görecek ama gözleri kör olmuş samsung da babamın değil nokia da arkadaş BENCE BUNLAR NE DERSE DESİN Lumia 920 s3 den üstün bir cihaz s3 lumia 820 mi dese s3 derdik ama 920 başka
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Kişinin beğenisine göre en iyi telefon tabiri yapılır o yüzden kişisel yargılardan uzak durmaya çalışın ya cümleye başlarken "bence" ile başlayın.
ah ah birde şu arkadaşlar anlasa :D adam hayla note II en iyisi tartısamam senle diyor ya :D arkadaş nedeni ile yazsa tamam dicemde onuda yazmıyor , biz diyoruz ki oyun içinse olabilir ama interner kamera içinse lumia ezer geçer bu bir gerçek defterdarr git şimdi oyuncaklarınla oyna ondan sonra bana onu anlat
 

defterdarr

Üye
ya siz zeki misiniz? biri hikaye anlatır biri note2 yi tartışır tamam devam edin
 
dedereis123

dedereis123

Üye
ya siz zeki misiniz? biri hikaye anlatır biri note2 yi tartışır tamam devam edin

arkadaşım bak adam öneri istemiş bizde ona uygun birşey önermek istiyoruz sen gidip direkt Note II en iyisi diyorsun bu bir taraf yorumudur , biz diyoruzki bu nedenle bu şu nedenle şunu al , sende ilk yorumu neye göre yazcağını düşün ondan sonra öneriye katıl

- - - Eklendi - - -

hikaye anlatan kendini biliyodur

Evet Note II nin piyasanın en iyisi olduğu bir HİKAYE örneği
 

defterdarr

Üye
arkadaşım bak adam öneri istemiş bizde ona uygun birşey önermek istiyoruz sen gidip direkt Note II en iyisi diyorsun bu bir taraf yorumudur , biz diyoruzki bu nedenle bu şu nedenle şunu al , sende ilk yorumu neye göre yazcağını düşün ondan sonra öneriye katıl

- - - Eklendi - - -



Evet Note II nin piyasanın en iyisi olduğu bir HİKAYE örneği
performansta s3 lumiadan iyi note2 s3 ip5 onex gibi cihazlardan çok daha performanslı sen düşün ben arkadaşa önermedim note2 yi ama alabilceği en performanslı telefon note2dir
 
dedereis123

dedereis123

Üye
performansta s3 lumiadan iyi note2 s3 ip5 onex gibi cihazlardan çok daha performanslı sen düşün ben arkadaşa önermedim note2 yi ama alabilceği en performanslı telefon note2dir

sonunda demek istediğimi anladın..... Adama birşey öneriyorsun madem nedenini yaz , öneriniz nedir note II demekle kafa karıştırmakdan başka bir şey olmaz
 

Wayne Roney

Üye
ben androidde bulamadığım oyunları symbianda buldum bence yine nokia al
her gördüğün uygulama her telefonda çalışmayayabilir ben denedim galaxy w de çalışan oyun sII de çalışmıyor bence android alırken iki kere düşün
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
defterdar adlı kullanıcıya cevap verneyiniz tartışmaya da girmeyiniz kendisi iki kez ban yemii zappinger dir forumdaki tek amacı tartışma ve kavga çıkarmaktır ona uyarak siz de ceza almayın.
 


Üst Alt