Matador03
Üye
-
Konu Sahibi
-
İki telefonda baya baya iyiler. Hangisini alırsan seni her yönden tatmin eder ben kusur bulamıyorum bu telefonlarda ancak bence ekran büyüklüklerini göz önünde bulundurarak seçimini yapabilirsin. S3'de ekran büyük güzel film/oyun çok zevkli olur ancak ne kadar rahat taşınabilir orası tartışılır öte yandan 4s ekranı küçük kalır ancak taşıması falan rahattır ve alacaksan tabi ki Jailbreak de şart özgürlük açısından.
aslinda dikkat ettiyseniz ustduzey cihazlarda 8mp kamera standart oldu neredeyse yani nokia dişinda bir tek htc 8mp ustu kamera kullaniyor o yuzden bu cihazlardan cok ust duzey kamera performansi beklememek lazim.
Ama su bir gercek iPhone 4s cok kaliteli cekim gucune sahip
Hocam Sony'de kullanıyor.Tabi o 13 MP'ler kağıt üstünde orası ayrı.
ona bakarsan bir karşilaştirma paylaşmiştim lumia900&titan2 karşilaştirmasi. Biri 8 biri 16mp ama lumia daha iyiydi.
Bilmiyorum ki ya ofBence SIII'ün büyüklüğü kadar 4S'in küçüklüğünü de düşünmelisin.Ben olsam 4S seçerdim galiba.SIII'e nedense bir türlü ısınamadım.Her ikisi de ihtiyaçlarını karşılayacaktır.Her iki sisteminde marketleri gayet yeterli durumda (Google Play'de çöplük olan bölgeler var tabi)
Şimdi karar vermen gereken ekranı büyük mü yoksa küçük mü istiyorsun.
sonuc olarak kamera önemliyse bu iki cihazda tatmin etmeyebilir ama bu cihazlar karşisinda 808 alinir mi o da başka bir olay.
Bilmiyorum ki ya of
uyuklukten sikilir miyim diye dusunuyorum , iPhone 4 kullandigimda ekran hic de kucuk degildi yani yeterliydi benim icin .
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?