Galaxy S için şok haber!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S için şok haber!
Samsung, 10 milyondan fazla satan ve kendisine büyük paralar kazandıran efsane cebini çabuk unuttu!







Hüseyin Cem Köylü

Samsung, kendisini yükseklere çıkaran iki efsane ismi çabuk unutmuşa benziyor. Şirket hafta başında yapılan açıklamada 2012 başında Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS) güncellemesi yapılacak cihazların listesini yayınladı ama Galaxy S ve ilk nesil Galaxy Tab sahiplerinin merakını gideremedi. Ama şimdi bu chazlara Android 4.0'ın gelmeyeceği resmi olarak açıklandı.

Yapılan açıklamada cihazların RAM ve ROM miktarlarının ICS ile birlikte TouchWiz ve diğer özel yazılımları karşılayamayacağı belirtildi. Hayal kırıklığına uğrayan 10 milyon Galaxy S kullanıcısının kafasını kurcalayan soru ise, işlemci ve bellek miktarı neredeyse aynı Nexus S ICS ile birlikte gelirken, Galaxy S' in bundan neden mahrum kaldığı.

Samsung bu soruyu "Galaxy S, TouchWiz, operatör servisleri, video arama yazılımı, mobil TV gibi yazılımları çalıştırmak zorunda; Nexus S ise sadece "stok" Android 4.0'ı çalıştırıyor" diyerek geçiştirse de, Nexus S' in bu konuda son derece yeterli olduğunu görüyoruz. Sadece TouchWiz'in eklenmesi ile teknik özelliklerin nasıl yetersiz kaldığı ise sizin yorumunuza kalıyor!
 


fnldstntn

Üye
Malesef gelmiyor....:ağlarım:
 
DYNAMIXX

DYNAMIXX

Üye
ne yapmalıyız
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Gerçekten yazık s2 ye gelipde s ye gelmemesi.. Nokia ayrı bir dert Samsung ayrı..

Bende galaxys2 alacaktım yakın zaman gerçekten bu tür haberler beni kendinden soğutuyor s'den desteği kesen firma s2'den de keser..
 
PriZm

PriZm

Üye
Cyanogen Mod.
 
Sarangni

Sarangni

Üye

Kesinklie CM9 Galaxy Ace bile çalıştırmayı başardılar. Galaxy S Samsung tarafından destek almasada CM9 tarafımdan kesin desteklenir. Androidi olupta üretici ROM kullanan çok azdır heralde.
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS) yani "Android 4.0 Dondurmalı Sandviç". Sürümün ismi bu mu yani? Bu adamların daha zeki olduklarını düşünüyordum ama sanırım yanılmışım.
 
  • Beğen
Tepkiler: DYNAMIXX
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
işin eylencesine kacıyorlar bence hos olmuş
 
cahilmuallim

cahilmuallim

Üye
iyi akşamlar forumdaslar galaxy s ler için ice
cream in beta dışında orjinal sürüm var mi
yüklenebilen bir de benim galaxy de sarj cok az
gidiyor forumda duymuştum acaba galaxy s2 nin
bataryası bizimkisıne olur mu deneyen var mi
yada bilgisi olan ilgili arkadaşlara teşekkürler
şimdiden
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme gelicekmiş yani htc gibi yapıcaklar bazı güncelemmeler olmıycakmıs
 
bosnags

bosnags

Üye
peki samsung galaxy sl ye gelir mi??
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
arada pek fark yok gelir herhalde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt