FW nedir ? ne işe yarar ? (yardım lütfen. .)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
''zeus''

''zeus''

Üye
    Konu Sahibi
FW nedir ? ne işe yarar ? (yardım lütfen. .)
arkadaşlar, ben 5800 ı mı geliştirmek , güzelleştirmek istiyorum. . . sitemizde '' c6 fw, tusunami , turbo v6 '' gibi konu ve programlar var , peki bu yazılımları , telefona yüklesem , telefonun orjinalliği bozulurmu , yada yükledikden sonra , beğenmeyip telefonu eski (ilk) haline getirilebilirmi . . . ? yardımcı olrsanız teşekkür ederim . . .:bilmm

çok soru soruyorum ama telefonu özelleştirmem ve soft hale getirmem için biraz bilgiye ihtiyacım var . . . :islik
 


Emre-45

Emre-45

Üye
Orjinsal fw yi de indirirsen eskiye dönebilirsin..
İstediğin zaman orjinal fw yi kurarsın ilk aldıgın gıbı olur telefonun.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
fw telefonun performansını maksimuma çıkaran yazılım türü c6 fw görsellik açısından harikadır eskiye dönebilirsin ama dönmek isteyeceğini sanmıyorum
 
z3mh3r1

z3mh3r1

Üye
fw telefonun performansını maksimuma çıkaran yazılım türü c6 fw görsellik açısından harikadır eskiye dönebilirsin ama dönmek isteyeceğini sanmıyorum


görsel açıdan gerçekten iyi biraz hız farkıda olabilir fakat kesinlikle daha çok şarj tüketimine neden oluyor.

Geri Dönüş Mümkün İstediğin Zaman Orjinal fw dönebilirsin :)
 

kaptannova

Üye
ben kurmaya korkardım fakat bir kere kurdun mu alışkanlık oluyor... öğrendiğinde fw den sıkılırsan haftada bir hatta günde 2-3 kere fw değiştirebilirsin... tabi istediğin zamanda orj. dönerbilirsin..
 
hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
eğer hız ve stabilite istersen kotukoylu nün blackstar i kur. c6 istersen undertaker in latinoyu c6 & hız istersen undertaker in turboyu kurabilirsin. ayrıca cfw kurduğunda telefonun hackli olur (garanti kapsamı dışında kalır ama orjinal fw yüklediğinde geri düzelir) hackli olduğunda sertifika sorunu çıkaran programları sorunsuzca kurabilirsin.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
eğer hız ve stabilite istersen kotukoylu nün blackstar i kur. c6 istersen undertaker in latinoyu c6 & hız istersen undertaker in turboyu kurabilirsin. ayrıca cfw kurduğunda telefonun hackli olur (garanti kapsamı dışında kalır ama orjinal fw yüklediğinde geri düzelir) hackli olduğunda sertifika sorunu çıkaran programları sorunsuzca kurabilirsin.


Garanti dışı falan olmaz sen telefonu garantiye yolladığında adamlar fw ne bakmıyo direk orjinal v52 atar bide ne sorunu varsa düzeltir yollar bunda cfw yüklü diye geri tel yolladıklarını görmedim hiç
 
hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
internetin yalancısıyım :D hep öyle diyorlar.
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
internetin yalancısıyım :D hep öyle diyorlar.


öyle diyorlar ama servis elemanı senin fw ne neden baksınki çok saçma zaten adamlar mutlaka özellikle yazılımsal bişise direk orjinal v52 atıyo önceki fw den haberleri yok donanımsalsa zaten ya telefon açılmaz yada yazılımla uğraşmayacağı için yine fw ye dikkat etmez
 
''zeus''

''zeus''

Üye
    Konu Sahibi
Sağolun , hepinize çok teşekkürler ederim . . . keptanova arkadaşım ; evet ben şuan korkuyorum işte ... hepiniz saolun yardımlarınız için teşekkürler . . .
 

abbaa

Üye
benim tel c600 ve telefonu alalı 1 ay kadar oldu ama tel çok yawaş ve çok donuyor tema efektleri yok ve x plorede sertifika hatası veriyor ne yapmalıyım lütfen yardım edermisinz .(
 
metalshops

metalshops

Üye
Bence orjinalinde kalsın cünkü en iyisi orjinali bircok farklı fw kullandım aylarca ama orjinalinin yerini hiçbiri tutmuyor ufak tefek hatalar oluyor c6 olsun diğer yazılımlar olsun birsüre sonra sıkılıp geri dönmek istersin o yüzden orjinalde kalmanı tavsiye ederim.İlla bişeyler kurmak istiyorsan orjinal v60 navifirmden indirip kurabilirsin internet tarayıcısı ve tuş kilidi farklı performans iyileştirmeleri var ve dokunmatik hassasiyetinde artış var.
 

abbaa

Üye
eyvallah sağolasın ama telefonumda mesaj kısmında sohbet olmasını istiyorum kotuköylükoylunun fwde var ama program olarak bulamammı
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt