''zeus''
Üye
FW nedir ? ne işe yarar ? (yardım lütfen. .)
arkadaşlar, ben 5800 ı mı geliştirmek , güzelleştirmek istiyorum. . . sitemizde '' c6 fw, tusunami , turbo v6 '' gibi konu ve programlar var , peki bu yazılımları , telefona yüklesem , telefonun orjinalliği bozulurmu , yada yükledikden sonra , beğenmeyip telefonu eski (ilk) haline getirilebilirmi . . . ? yardımcı olrsanız teşekkür ederim . . .
çok soru soruyorum ama telefonu özelleştirmem ve soft hale getirmem için biraz bilgiye ihtiyacım var . . .

çok soru soruyorum ama telefonu özelleştirmem ve soft hale getirmem için biraz bilgiye ihtiyacım var . . .


hep öyle diyorlar.