Font Değiştirme (FontRouter LT)

Sponsorlu Bağlantılar

cemee61

cemee61

Üye
oncelikle paylasim icin ferret arkadasimiza cok tesekkur ediyorum. yontemi 3250 de denedim cok kolay ve sorunsuz bir sekilde yapiliyor. kart okuyucu kullanmadanda tavsiyelere uyarak ve x- plore gibi bi pro kullanarak font yukleyip kaldirabilirsiniz. ancak sunu soylemeden gecemiyorum. maxicep cok kapsamli bir sitedir arkadaslar ceple ilgili neredeyse hersey var burda bu nedenle "bu calismiyor sertifika hatasi vs vs" sorunlari (hatta bazen kabaca yapiliyor bu) hemen dile getirmek yanlis. azcik arastirin lutfen. (ornegin ben bu font isini yapabilmek icin 3 konu denedim basarili olamadim en sonunda arastirirken ferret arkadasimizin konusunu gordum) once konu hakkindaki yorumlari okuyun sonra ana sayfada katagoriler var cebinize uygun olan katagoride sorununuzun cozumu vardir buyuk ihtimalle ayrica arama butonu var ve yine google da imdat cagrinizi duyar. sizin bunlari yaptiginiza inanmayan konu sahipleri cvp vermez kolay kolay:oke:
 


yavuz661

yavuz661

Üye
paylasımınız ıcın cok tesekkurler
 
heyooo_xxx

heyooo_xxx

Üye
eline sağlık.....
 

kayalar3639852

Üye
sertifika hatası veriyor bunu nasıl düzeltebilirim yardım istiyorum şimdiden teşekkürler
 

schalimar

Üye
ben xplore ve onun dışında birçok program denedim ama telefonum(n72) kabul etmedi yardımcı olurmusunuz??
 
sparqyller

sparqyller

Üye
sertifika hatası dıyo yhaa =(
 

eskibiruye

Üye
Ya arkadaşlar allah aşkına biri şu font değiştirmedeki problemime bir çare bulsun
Önce bluetoothe ile pc ye baglandım baktım E de yani hafıza kısmında resource klasörü yok (gizli dosyaları göster işaretinide yaptım bu arada) ama orda resource klasörü yok.
sonra hafıza kartına kopyaladığım fontu xplore ile E de görünür vaziyette olan resource klasörüne atıyorum bu kezde kopyalamıyor SORUN NEDİR ACABA???
Bu arada telefonum E71 ve kartım microsd kart ve bunu pc ye sokacak aparatlarım falan yok.
 

cadigargi

Üye
ben n73 te kurdum ve monotyp corsiva adlı fontu sorunsuz kullandım, hatta telefonun versiyonunu günzelleyip yedeklediğim ayarları geri yükleyince yine monotyp corsiva ya döndü, ancak eskisinden daha küçük oldu karakterler bunu anlayamadım neden diye
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Tavsiyem fontlarla oynamayın , bu tamamen bir kumar , hackli cihazım kafayı yedi. Dün akşamdan beri 2 kez soft format attım düzeldi ama düzgün çalışmıyor hiçbirşey , tek çare hard formatta :(
 
sparqyller

sparqyller

Üye
Ya sertıfıka hatası verıyooor 5700 da=(
 
tekno005

tekno005

Üye
arkadaş emeğinize sağlık ama
benim telefona oldu kardeşiminkinide değiştiriyim dedim (telefon n73)
tüm denilenleri harfi harfine yaptım telefonu kapatıp açtım daha doğrusu açamadım açılmıyor nokia yazısı geliyor bekliyor
hard format atmaya çalışıyorum atılmıyor(sırasıyla *+3+yeşil+power) ne yapmam gerek lütfen yardım edin:(
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

arkadaş emeğinize sağlık ama
benim telefona oldu kardeşiminkinide değiştiriyim dedim (telefon n73)
tüm denilenleri harfi harfine yaptım telefonu kapatıp açtım daha doğrusu açamadım açılmıyor nokia yazısı geliyor bekliyor
hard format atmaya çalışıyorum atılmıyor(sırasıyla *+3+yeşil+power) ne yapmam gerek lütfen yardım edin:(

bendede aynısı oldu hafıza kartını cıkar telefon acılır
 

uyurrr88

Üye
dosya bozuk diyor neden olabilir arkdaşlar :S yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler...
 

moris600

Üye
olmuyor n96 ya
 

spawn6778

Üye
arkadaslar sertefika hatası verio bu yha
 
aquSTine^

aquSTine^

Üye
kardeş müthiş oldu saolasın tel n73
 

uurerer

Üye
nokia 3250 de de oluyor mu ?

--------------- Ekleme ---------------

sertifika hatası verenler için tel in tarihini bir kaç sene geriye alıp deneyin
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
eline saglık.
 

ssmuho

Üye
oo süper oldu ellerine sağlık
 

Benzer Konular



Üst Alt