Font Değiştirme (FontRouter LT)

Sponsorlu Bağlantılar

passiv€ aggressiv€

Üye
saol saol saol hala kullanıyorum hala çok memnunum :spr
 


badreal

Üye
benim yüklediğim font tel de çok küçük göründü FontRouter.ini dosyasından bunu değiştirmemiz mümkün mü boyutunu yani
 

clubbeer

Üye
N79 da sertifika hatası veriyor.
 
acinar66

acinar66

Üye
bunun telefonu bi zararı olmaz dimi. eski haline döndürmek için fontu silmek yetiyomu peki
 

clubbeer

Üye
dostum fontrouter N79 da sertifika hatası veriyor sertifika sağlayıcısı ile gorusun diyor... buna bi çözüm getirebilecek bi arkadsım varmı?
 
korfare

korfare

Üye
birader başka bi yolla daha önce yapmıştım bn ancak. sessiz modda mute simgesi gözükmüyodu..bunda gözüküyosa denemek istiyorum
 
haltie

haltie

Üye
n95 8gb denemeyin bile arkadaslar tel çöküyor
 

AnDrOiD123321

Üye
Kimsenin bir programa ihtiyacı yok.Hafıza kartınızın içinde resource die bir dosya war.o dosyanın içine fonts die bir klasöz açıyorsunuz.bilgisayara card readerla hafıza kartınızı bağlayıp yapın bunu.daha sonra xplore programı yardımıyla telefon hafızasındaki fonts klasörünü bulup 4 tane aynı fontu buluyorsunuz.Hepsinin ismi farklı ama içeriği aynı.N73de isimleri NOSNR60.ttf - NSSB60.ttf - NSTSB60.ttf - S60ZDIGI.ttf. 4üde aynı font olacak sadece ismi değişik.bu beğendiğiniz fontu hafıza kartının resource dosyasının içindeki açtığımız fonts klasörüne isimleri ayarlayarak atıyoruz.nette font aramanıza gerek yok fontu bilgisayarınızdaki fontları ayarlayabilirsiniz telefonlarımız buna uyumlular.daha sonra fontları resource/fonts un içine attıktan sonra telefonumuza kartı takıp reset atıyoruz telefona.işlem tamamdır.font dan sıkıldıkça aynı işlemi uygulayıp yeni fontlar deneyebilirsiniz kolay gelsin.
 
striking

striking

Üye
Telefon Hepmı Kapandı Yoksa Telefon Açılıyor Ama Nokia Yazısı geliyor ve beklediğin zaman telefon ekranınde hiç bir şey olmuyormu

Arkada$im nasilda biliyorsun ama neyin nasil olup olmayacagini..!!
Daha onceden soyleyemezmiydin Telefona defil hafiza kartina kurun arkadaslar diye uyaramazmiydin?
Benim telefon $u anda soyledigin gibi oluyor.!
Telefon aciliyor, Nokia yazisi geliyor ondan sonra bir nane olmuyor bembeyaz ekran kaliyor oyle!
Hard format falanda yemedi atilmiyor!!!
Defalarca *-3-Yes-Power bastim durdum olmadi!!!
Varmı buna bir çözümün?
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Arkada$im nasilda biliyorsun ama neyin nasil olup olmayacagini..!!
Daha onceden soyleyemezmiydin Telefona defil hafiza kartina kurun arkadaslar diye uyaramazmiydin?
Benim telefon $u anda soyledigin gibi oluyor.!
Telefon aciliyor, Nokia yazisi geliyor ondan sonra bir nane olmuyor bembeyaz ekran kaliyor oyle!
Hard format falanda yemedi atilmiyor!!!
Defalarca *-3-Yes-Power bastim durdum olmadi!!!
Varmı buna bir çözümün?

Hafıza kartını çıkartıp , telefonu tekrar açarmısınız
 
striking

striking

Üye
Hafiza kartinida cikarttim denedim olmadi
sonra sim kartini ve hafiza kartini cikardim denedim olmadi
simdi tekrar takip deniyecegim...

--------------- Ekleme ---------------

Zaten programi hafiza kartina yuklemedim telefona yukledim...
Arkadas bizi daha onceden uyarsaydi "Telefon hafizasina degil Hafiza kartina yukleyin" Diyerekten...!
Boyle bir problem ile kar$ila$mazdik...
En azindan hafiza kartinda gerekli dosyayi sildimmi yada hafiza kartini cikardikmi sorun ortadan kalkardi.
Ama telefon hafizasina yukledigim icin baslangicta o calisiyor galiba tam olarak nasil bir sorun yaratiyor,
telefonun acilmasini nasil engelliyor bilmiyorum ama sonuc ortada..!
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Anlıyorum .. Siz tel hafızasına yüklemişsiniz , aslında paylaşan arkadaş e/data klasörü diye belirtmiş :hmmm
 
striking

striking

Üye
Anlıyorum .. Siz tel hafızasına yüklemişsiniz , aslında paylaşan arkadaş e/data klasörü diye belirtmiş :hmmm

Ben zirt pirt hafiza kartini cikaran birisiyim muzik yuklerim resim atarim vb.
Telefonda surekli kalici olsun diye telefon hafizasina yukledik.
Nerden bilelim ki boyle bir zarari olacagini?
Programi payla$an arkada$imiz bu sorunu bizzat görmüşki adam leb derken leblebiyi anliyor...
Program bulmasi, payla$masi, diger kullanicilarin i$ine yarayan bi$eyler yapmasi, bunlarin hepsi cok guzel..
Ama bu $ekilde degil..!
Neyse olan olmu$ biten bitmi$... Su anda hala ugra$ip duruyorum.
Hard format bile atamiyorum baslangictaki nokia yazisi geliyor ve oyle kaliyor sonra beyaz bir ekran kaliyor o kadar...
Daha onceden boyle bir sorun ile karsilasan ve bu sorunu a$an bir Arkada$imiz varsa, yada bu soruna çözüm bilen bir vatanda$...
Payla$irsa cok sevinirim...
Saygilar.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
Tavsiyem fontlarla oynamayın , bu tamamen bir kumar , hackli cihazım kafayı yedi. Dün akşamdan beri 2 kez soft format attım düzeldi ama düzgün çalışmıyor hiçbirşey , tek çare hard formatta :(


Ben bunu Mayıs ayında yaşadım , her fırsatta söylüyorum zararlı diye ..

Formatla kurtarabildim , fakat size format çare olmuyor . Yardımcı olmak isterdim

Geçmiş olsun:(
 
crazy_man_55

crazy_man_55

Üye
Sertifika Hatası diyorsa Telefonu hacklemeniz lazım veya opda gibi sitelerden sertifika alıp sertifikalandırmanız lazım arkadaşlar ;) bu da benden olsun :D:D:D
 
turgut basar

turgut basar

Üye
tşk
 

esenm

Üye
bende açıyorum programın yüklendiğinden emin olun yazıyo
 
NOTTON

NOTTON

Üye
teşekkürler
 
MelistanbuLL

MelistanbuLL

Üye
segoe UI Font çok şık durdu vallahi :D
Teşekkür ederim
 

efsane067171

Üye
e data fonts die bi klasör yok ki bende
 

Benzer Konular



Üst Alt