TAŞ
Üye
beyler eger n95 iniz varsa bu işe hic bulasmayın.bi font yuledım.yazı boyutu karınca duası gibi oldu sıleyım dedım haffıza kartı tumleşik oldugu icin silemedım.sonra kurcalarken tefenon hiç acılmamaya basladı.sistem hatası dıyordu acarken.bende hard format attım telefona.simdi cok sukur calısıyor ama herseyım silindi(
müthiş bir şey ...n80 nime yükledim .....fontun içindeki..zoom ayarlarının yükseltip kaydet dedim....sonra tekrar yükledim...fontlar hemen büyüdü ....fotu da böyle büyütüyoru...Font Router i açıp içindeki
ZoomRatio=100
ZoomMinSize=0
ZoomMaxSize=48 BU kısımdaki 100 ü 120-130-140 yaptığımızda ve tekrar yüklediğimizde fontlar büyük oluyor.ve yazılar büyük çıkıyor.Buradan fontların ebatıyla oynuyoruz...
Arkadaşım yukarıdaki işlemi yap fontları istediğin kadar büyüt kolay gelsin
(



