Font Değiştirme (FontRouter LT)

Sponsorlu Bağlantılar

TAŞ

Üye
beyler eger n95 iniz varsa bu işe hic bulasmayın.bi font yuledım.yazı boyutu karınca duası gibi oldu sıleyım dedım haffıza kartı tumleşik oldugu icin silemedım.sonra kurcalarken tefenon hiç acılmamaya basladı.sistem hatası dıyordu acarken.bende hard format attım telefona.simdi cok sukur calısıyor ama herseyım silindi :((

müthiş bir şey ...n80 nime yükledim .....fontun içindeki..zoom ayarlarının yükseltip kaydet dedim....sonra tekrar yükledim...fontlar hemen büyüdü ....fotu da böyle büyütüyoru...Font Router i açıp içindeki

ZoomRatio=100
ZoomMinSize=0
ZoomMaxSize=48 BU kısımdaki 100 ü 120-130-140 yaptığımızda ve tekrar yüklediğimizde fontlar büyük oluyor.ve yazılar büyük çıkıyor.Buradan fontların ebatıyla oynuyoruz...
Arkadaşım yukarıdaki işlemi yap fontları istediğin kadar büyüt kolay gelsin
 


japonis17

japonis17

Üye
müthiş bir şey ...n80 nime yükledim .....fontun içindeki..zoom ayarlarının yükseltip kaydet dedim....sonra tekrar yükledim...fontlar hemen büyüdü ....fotu da böyle büyütüyoru...Font Router i açıp içindeki

ZoomRatio=100
ZoomMinSize=0
ZoomMaxSize=48 BU kısımdaki 100 ü 120-130-140 yaptığımızda ve tekrar yüklediğimizde fontlar büyük oluyor.ve yazılar büyük çıkıyor.Buradan fontların ebatıyla oynuyoruz...AMA TELEFON mutlaka hacklı olmalı teşekkürler.elinize sağlık

--------------- Ekleme ---------------

[]

buradan carbon blak indir.Telefondaki fontu e/data/font u aç onu sil buradakini ekle aç kapat tamamdır.


TESEKKÜRLER :oke:
 

mad_pirate

Üye
sertifika sorun çıkardı bende nne yapmalıyı
tarihi de değiştirdim işe yaramadı:S
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
TŞK KARDEŞ okadar güzel bişey ki telefon açılmadı bende hafıza kartını pc ye takıp e:data:fonts klasörüsildim telin açılmasını bekliyorum:@
 

35yasin35

Üye
bozuk dosya
 

black_glix

Üye
çok teşekkürler
 
matraxadr

matraxadr

Üye
:oke:
 

mustea1992

Üye
walla teşekkür ederm kardeşim oldu saolasın
 

umit2406

Üye
Teşekkürler kardeş N78 2 dk sürmedi
 
ferox80

ferox80

Üye
teşekürler n 95 8gb denedim sorunsuz çalışıyor tek sorun data transfer olarak bağlanamadım
:((
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
yaw n80 sis. i nası acsın .dosya bozuk dio
 
kanaryamustafa

kanaryamustafa

Üye
cok sagol mükemmelsin:yuru
 
dnz66

dnz66

Üye
saol kardes
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
eyvallah kardesim :oke:
 

gulasor611

Üye
iyide arkadaş sertifika hatası diyor çözom nedir
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
bilader n 73 de yüklüyorum fontuda atıyorum reset atınca tel acılmıyo
 
bulentba

bulentba

Üye
sagol
 

TheGuardian

Üye
rginal Font ayarları

- Peki eski fontuma geri dönmek istiyorum ne yapabilirm ?
- e:data\fonts klasörü içerisinde bulunan fontrouter.ini dosyası aslında bizim asıl programımız.Bunu editleyecez.Xplore ile Düzenleme modunda(8 tuşu ile düzenleme modu gelir) fontrouter.ini dosyasını açıyoruz


[Global]

; Enable/Disable main function of FontRouter.
; Default: 1
;
Enable=1


Enable=1 kısmını Enable=0 olarak değiştiriyoruz kaydedip çıkıyoruz. restart atıyoruz ve eski fonta geri döndük

***

Teşekkürler.
 
uur.bocegi

uur.bocegi

Üye
eyw..
 
yusfcuk

yusfcuk

Üye
saol kardeş
 

Benzer Konular



Üst Alt