facebook betadan çıktı

Sponsorlu Bağlantılar



PureFood

PureFood

Üye
Uygulama daha hızlı bu kesin, ancak bunun dışında farklılık göremedim. Sohbet sorunu, bildirim sorunu falan.. Twitter uygulaması milyon basar buna, seri, sorunsuz, çatır çutur akıyor.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
E, madem hiçbir şeyi düzeltmediniz, o zaman ne demeye betadan çıkardınız. Bana daha güncelleme gelmedi, son zamanlarda iki gün sonra geliyor bekliyorum o yüzden fakat yazılanları okuyunca tam bir hayal kırıklığı sanırım. Yazık.
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Alah razı olsun Ali Kemal Abi :oke:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
E, madem hiçbir şeyi düzeltmediniz, o zaman ne demeye betadan çıkardınız. Bana daha güncelleme gelmedi, son zamanlarda iki gün sonra geliyor bekliyorum o yüzden fakat yazılanları okuyunca tam bir hayal kırıklığı sanırım. Yazık.

eski uygulamayı kaldırdıysan güncelleme gelmesini bekleme. Beta olan uygulama hala devam ediyor. Linkten uygulamayı yükle.
 
ÖEY

ÖEY

Üye


eski uygulamayı kaldırdıysan güncelleme gelmesini bekleme. Beta olan uygulama hala devam ediyor. Linkten uygulamayı yükle.

Üstad bir önceki sayfada bir arkadaşın verdiği linkden Facebook beta mağaza sayfasına girdim ama sadece paylaş çıktı. Acaba eski uygulamayı indirip öyle mi denemek lazım?
 
serinaga

serinaga

Üye
Üstad bir önceki sayfada bir arkadaşın verdiği linkden Facebook beta mağaza sayfasına girdim ama sadece paylaş çıktı. Acaba eski uygulamayı indirip öyle mi denemek lazım?

:evet:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Ben bu işi anlamadım şimdi :D Eski facebook uygulamasını indirdim, o da yenisi gibi olmuş. Ama şimdi cihazda iki tane birbirinin aynı facebook uygulaması oldu. Biri beta yazan diğeri yazmayan :D O zaman beta yazanı kaldırıyorum cihazdan değil mi? :D:D
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
aynen :oke:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
:tşk:
 


Üst Alt