Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Uygulama daha hızlı bu kesin, ancak bunun dışında farklılık göremedim. Sohbet sorunu, bildirim sorunu falan.. Twitter uygulaması milyon basar buna, seri, sorunsuz, çatır çutur akıyor.
ÖEY
Üye
E, madem hiçbir şeyi düzeltmediniz, o zaman ne demeye betadan çıkardınız. Bana daha güncelleme gelmedi, son zamanlarda iki gün sonra geliyor bekliyorum o yüzden fakat yazılanları okuyunca tam bir hayal kırıklığı sanırım. Yazık.
E, madem hiçbir şeyi düzeltmediniz, o zaman ne demeye betadan çıkardınız. Bana daha güncelleme gelmedi, son zamanlarda iki gün sonra geliyor bekliyorum o yüzden fakat yazılanları okuyunca tam bir hayal kırıklığı sanırım. Yazık.
Üstad bir önceki sayfada bir arkadaşın verdiği linkden Facebook beta mağaza sayfasına girdim ama sadece paylaş çıktı. Acaba eski uygulamayı indirip öyle mi denemek lazım?
Üstad bir önceki sayfada bir arkadaşın verdiği linkden Facebook beta mağaza sayfasına girdim ama sadece paylaş çıktı. Acaba eski uygulamayı indirip öyle mi denemek lazım?
Ben bu işi anlamadım şimdi Eski facebook uygulamasını indirdim, o da yenisi gibi olmuş. Ama şimdi cihazda iki tane birbirinin aynı facebook uygulaması oldu. Biri beta yazan diğeri yazmayan O zaman beta yazanı kaldırıyorum cihazdan değil mi?