ayrıldıysak orada bitmiştir birdaha ona dönmem ve iletişim kurmam.
her ne kadar kendimi yiyip bitirsemde yapmam. onu başkalarının elini tutarken görsem bile...

Büyük konuşmaaa![]()


doğru eğer görürsem döverim o çoçuğu elimden alamazlar.
![]()

Ayrıldıysanız hiç bir şey yapmaya hakkın yok. Biliyosun değil mi?![]()
bu yüzden kızacağım şeyleri bildiği için yapmıyor. 5 koca sene sevgili kaldık ama sonra ayrıldık. 

ayrılsak bile benim onu unutmadığımı biliyor.bu yüzden kızacağım şeyleri bildiği için yapmıyor. 5 koca sene sevgili kaldık ama sonra ayrıldık.
o beni unutmuş gibi gözüksede göz göze geliyoruz okulda, öylece kalıyoruz. ama ağzımızı açıp bir merhaba bile demiyoruz.![]()
şuanda sevgilisi yok, olamazda biliyor çünkü olursa ne yapacağımı.![]()
O zaman siz birbirinizi harcıyosunuz.

gidene dur demekte neymiş varsın gitsin.
doğru eğer görürsem döverim o çoçuğu elimden alamazlar.
![]()

Mevzu varsa gelelim burakcım![]()

burak 5 yıl mı?

Iki bayramdir ikisinede gonderiyom

Seviyosan git konuş barışın
ne sevicem daha yüzüğü suratıma vurmadan önce düşüncekti

Yüzüğü mü?![]()
