Eski Sevgili'ye Bayram mesaji ?

Sponsorlu Bağlantılar

Eski Sevgili'ye Bayram mesaji ?


  • Kullanılan toplam oy
    33
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Eski Sevgili'ye Bayram mesaji ?
Bayram gelıyor malum
bayrama özel bır konu acayım ıstedım bende :ehe

eski sevgılıye bayram msjı gönderırmıydınız :alkis


1-Asla
2-Evet, gönderirdim, mübarek gün nede olsa,küsler barisir..

 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet, Elektr0, OğuzcanAbi ve 3 diğerleri


Revengeful

Emekli Yönetici
Gönderirim :D Nedenini düşünürseniz biraz anlarsınız :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
minoo

minoo

Üye
Nasıl bittiğine bağlı ilişkinin. Ama ben göndermezdim. Göndermem.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
SHS

SHS

Üye
gönderenler aynı mesajı herkes toplu göndermiştir (tecrübe):ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
y n s c n

y n s c n

Üye
Bu birazda gurur meselesi. Pınar arkadasımızında dediği gibi nasıl ayrıldığına bağlı.. Ben bu zamana kadar ayrıldığım kızları birdaha muhattabıma almadığım için göndermezdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva
minoo

minoo

Üye
Adamın biri gelsin birden bire, hayatının ortasına yerleşsin. 2 ay sonra telefonun çalsın, arayan 3 senelik sevgilisi olsun. Sonra da bayramda eski sevgilime mesaj atayım öyle mi? Oldu canım :D Bayramının iyi geçip geçmemesi zerre ilgilendirmiyor beni.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor ve Tuba.Erva
greenmile

greenmile

Üye
Kötü bitmemişse gönderirim sorun olmaz,kavgayla biten bir ilişki de bu mesaj kızın gözünde farklı taraflara çekilir bu da benim işime gelmez...
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Böyle konularda gamsız olmak en güzeli ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
önce at sonra toplu msj gönderrken oldu pardon

aaa numaramı slmemısmydın
cok hosuma gttı ya senın cevap cok uyanıksn:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Masha

Masha

Üye
Kesinlikle Asla :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bayram mesajı ba ha ne,
niyetler şa ha ne :ehe
 


Üst Alt