Eski Sevgili'ye Bayram mesaji ?

Sponsorlu Bağlantılar

Eski Sevgili'ye Bayram mesaji ?


  • Kullanılan toplam oy
    33
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle göndermem ...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve Burak


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Olabilir neden olmasın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Burak

Üye
kesinlikle göndermem.

çünkü gönderdiğimde geri dönmeye çalışıyormuşum gibi bişey düşünebilir ve bu beni rahatsız eder.

çünkü hiçbir zaman öyle bişey yapmam. :) ayrıldıysak orada bitmiştir birdaha ona dönmem ve iletişim kurmam.

her ne kadar kendimi yiyip bitirsemde yapmam. onu başkalarının elini tutarken görsem bile...
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve y n s c n
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Evet gönderirim şu zamana kadar gönderiyodum bugünden sonrada gönderirim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Burak

Üye


Ayrıldıysanız hiç bir şey yapmaya hakkın yok. Biliyosun değil mi? :)

ayrılsak bile benim onu unutmadığımı biliyor. :) bu yüzden kızacağım şeyleri bildiği için yapmıyor. 5 koca sene sevgili kaldık ama sonra ayrıldık. :(
o beni unutmuş gibi gözüksede göz göze geliyoruz okulda, öylece kalıyoruz. ama ağzımızı açıp bir merhaba bile demiyoruz. :(

şuanda sevgilisi yok, olamazda biliyor çünkü olursa ne yapacağımı. :D
 
minoo

minoo

Üye


ayrılsak bile benim onu unutmadığımı biliyor. :) bu yüzden kızacağım şeyleri bildiği için yapmıyor. 5 koca sene sevgili kaldık ama sonra ayrıldık. :(
o beni unutmuş gibi gözüksede göz göze geliyoruz okulda, öylece kalıyoruz. ama ağzımızı açıp bir merhaba bile demiyoruz. :(

şuanda sevgilisi yok, olamazda biliyor çünkü olursa ne yapacağımı. :D

O zaman siz birbirinizi harcıyosunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
greenmile

greenmile

Üye
burak 5 yıl mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
Necmati

Necmati

Üye
Iki bayramdir ikisinede gonderiyom
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve Burak
greenmile

greenmile

Üye
Seviyosan git konuş barışın
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

OğuzcanAbi

Üye
madem mesaj atcaktım niye ayrıldım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

Burak

Üye

öylesine yüzük yahu. hediye almıştımda. dedimki bunu hiç çıkarma parmagından çıkardıgın an ayrıldıgımız an çıkar sadece.
oda öyle yaptı.
 


Üst Alt