GönderirimNedenini düşünürseniz biraz anlarsınız
![]()

gönderenler aynı mesajı herkes toplu göndermiştir (tecrübe)![]()

sen tek tek mi yazıon, yazıkk![]()

yok ben hıc yazmam
atanlara da atmam
ısıme gelene bazen cevap verırım
ne msjı ya![]()


askım sana atarım ama seker nıyetıne![]()

yok ben hıc yazmam
atanlara da atmam
ısıme gelene bazen cevap verırım
ne msjı ya![]()

