En efsane Anket :P

Sizce Hangisi ?

  • Nokia N8

    Kullanılan: 87 34.5%
  • Nokia N9

    Kullanılan: 34 13.5%
  • Nokia C7

    Kullanılan: 23 9.1%
  • Nokia C6-01

    Kullanılan: 62 24.6%
  • Nokia 701

    Kullanılan: 32 12.7%
  • Nokia 700

    Kullanılan: 5 2.0%
  • Nokia 603

    Kullanılan: 7 2.8%
  • Nokia c6-00

    Kullanılan: 2 0.8%

  • Kullanılan toplam oy
    252
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

valent

Üye
N9 symbian değil zaten
 

m542tf

Üye
n9 dedim ama lumia 900 de güzel ama seçeneklerde yok
 

valent

Üye
N8 halamı lider sıkıldık artık N8 i liderlikte görmeye
 

valent

Üye
Lider sürekli N8 neden konu açılıyor bununla ilgili baştan king belli zaten
 
tabiki n8 şimdiden fark atmaya başlamış bile
 

valent

Üye
Gerçekten bu kıyaslamalar çok çocukca benim babam senin babanı döver benim babam toyata gibi adam benim telefonum 12 mp oda birşeymi benimkinde nfc var akbil niyetine kullanıyorum bende hd çıkıyorum görüntüleri
 

 

mstf_l

Üye
n9 dedim ama alcak olsam 603
 

curse.

Üye
n8 ve c7 den yüksek özellikli n9 ve 701 varken c7 n8 ve diğer düşük modellere oy verenlere tam nokia kullanıcısı demek istiyorum
 

Lenneth

Üye
N9 tabiki

C6-01 bile N9 dan fazla oy almis. Allah bilir GS2 mi 5800 mi diye anket acsam 5800 a oy verirler.. Bazi Nokiacilar bayagi tutucu..
 

bugli

Üye
Kullandigi telefon ne ise ona vermistir buyuk bir kesim kendimden biliyorum.
 
Herkes memnun olacağı telefonu aldığı için kendi telefonuna oy vermiş olmasın .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...