tatlım, buralarda olsa ne olur olmasa ne olur? hem ben daha önce hiç forumda görmedim alparslan46'yı. yani elveda denecek bişi yok ortada ve nesime'de aynen katılıyorum.
Ben aktif bir kullanıcı dediğimi hatırlamıyorum. Düzgün bir sekilde artık aranızda değilim demiş. Nokia ya hakaret içeren bir mesajını gösterebilir misiniz bu konuda yazdığı?
Ben aktif bir kullanıcı dediğimi hatırlamıyorum. Düzgün bir sekilde artık aranızda değilim demiş. Nokia ya hakaret içeren bir mesajını gösterebilir misiniz bu konuda yazdığı?
bence konu açıp gitmek istemesini söylemesi normal çünkü burası sıcak kanlı aile denilecek bi ortam insan sevdiklerine elveda der nokia yı sevmesede buradaki arkadaşlık dostluk daha öne çıkıyor bunlar benim görüşlerim
bence konu açıp gitmek istemesini söylemesi normal çünkü burası sıcak kanlı aile denilecek bi ortam insan sevdiklerine elveda der nokia yı sevmesede buradaki arkadaşlık dostluk daha öne çıkıyor bunlar benim görüşlerim
Bu arada @man20 ben böyle konulardan zevk alıyorum,ve ben de bir Symbian^3 temelli cihaz kullanıcısıyım.Yani kendini kasma,istemeyen varsa isteyen de var.