Ekran koruyucu jelatinler..

Sponsorlu Bağlantılar

Türe

Türe

Üye
Ben iki kez yenisini aldım ikisinde de aynı sorun oldu. Şu an kullanmıyorum ekran da çizilmeye dayanıklı bir sorunum yok :) Size de tavsiyem kullanmayın. :oke:

yok mat iyi oluyor dediğim gibi kalitesi düşmüyor :oke:
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Silikon kılıfı 4 defa çıkarmaya yeltendim 4ünde de telefon elimden kaydı düştü o yüzden kılıfı çıkartmıyorum, ekran koruyucuyu bende sevmiyorum ama çizik bir ekrandan daha iyidir bence:)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadasım C6-01 ın ekranının da o kadar kaıtelı olduguna ınanmıyor sence de C6-01ın ekranı oyle degıl mı

c6-01 ve n8 ekranı aynı diye biliyorum yani gorilla glass çizilmez ama kullanmadım emin degilim
 
Türe

Türe

Üye
Senin dediğin mat nasıl birşey ?

şeffaftan farklı hafif sarımsı ekranda parmak izi bırakmıyor ve parmağınızın ekranda daha kolay hareket etmesini sağlıyor.

Ki iPhone için tavsiye ettiğim jelatindir. Ekranın çizilmesini de önlüyor kolay kolay çizilmiyor ekran
 
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
şeffaftan farklı hafif sarımsı ekranda parmak izi bırakmıyor ve parmağınızın ekranda daha kolay hareket etmesini sağlıyor.

Ki iPhone için tavsiye ettiğim jelatindir. Ekranın çizilmesini de önlüyor kolay kolay çizilmiyor ekran

Anladım :)
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
Evet orası öyle ilk aldığındaki jelatinler çok ince ama piyasada satılanlar kalın oluyor orjinaline göre. Bu yüzden dokunmatik hassasiyeti ve ekran parlaklığını düşürüyor. Keşke benimde ilk aldığımdaki jelatin telofunun üstünde durabilseydi :)

Şimdi ayıptır söylemesi jelatine para vermeye kıyamıyorum o yüzden kaldırmadım orjinal jelatini :D
 
MoleküL1997

MoleküL1997

Üye
  • Beğen
Tepkiler: samimenekse
aleranol

aleranol

Üye
biraz geç oldu bu konu ile ilgili ama sakın mat almayın asphal 6 gibi bir oyunda karşından gelen arabayı bile göremeyebilirsiniz okadar kötü ayrıca dokunmatik hassasiyeti azalıyor ve ses çıkartıyor en iyisi şeffaf ve kaygan olanlar :D hiçbir sorun çıkarmıyorlar.

----------Eklendi @ 22:07:07 ---------- Yazıldı @ 22:04:44 ----------

yok mat iyi oluyor dediğim gibi kalitesi düşmüyor :oke:
bende niye kalie düştü ?:ağlarım:
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
satürn de 9.90 a aldım bi tane celatin c6-01 için. iyi de uyguladım altta çok küçük bi baloncuk kaldı da neyse artık..ne olursa olsun ekranın ömrünü arttırıyor en azından tozdan yağmurdan koruyor..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ya c6-01 telefonun la beraber yere düştüm ilk aldıqm zamanda ekran mıcırlı yere düştü ve telefon elimdeydi ve üstüne bastırmıstım ve sürttürmüstüm ekranda gram çizk yok iken iç ekran patlamıstı ama siz düşünü ekranın ne kadr kaliteli olduqunu
 
COJR3

COJR3

Üye
Resmi siteye gir bak :)

Girdik bakalım resmi siteye varmıymış yokmuymuş :naughty: (general specs'de)

Bilindiği gibi var. Sadece nokia bu özelliği gündeme getirmiyor. Sebebini okumuştum ama net hatırlamıyorum,politik birşeydi, İyikide var. :oke:
 

KadirCakir

Üye
Benim bildiğim N8 ve E7 de bu camlar kullanıldı ve 1 yıla yaklaştı koruyucu film kullanmıyorum ve çizilme yok. Aşağıdaki linkten özellikler görülebilir.



Ayrıca N8 üzerinde yapılacan Gorilla glass testide net olabilir :)



n8 de gorilla glass yok.
 
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
Benim bildiğim N8 ve E7 de bu camlar kullanıldı ve 1 yıla yaklaştı koruyucu film kullanmıyorum ve çizilme yok. Aşağıdaki linkten özellikler görülebilir.



Ayrıca N8 üzerinde yapılacan Gorilla glass testide net olabilir :)

C6-01de gorilla glass var mı
 
NUD

NUD

Üye
ben hiçbir koruyucu kullanmıyorum gerek kalmıyor sonuç olarak ekranı zımparayla kazıyıp kasasının üzerinden arabayla geçmiyorum :)
 
aleranol

aleranol

Üye
:D herşey açık ve net
 
realdreamss

realdreamss

Üye
Arkadaşlar Nokia C6-01 'de gorilla glass var nokia destek hattını arayıp sordum. İnanmayan arkadaşlar arayabilirler nokia destek hattını
 
tarxhn

tarxhn

Üye
aferin jelatinsiz kulan birde ekranın çizilsin de o zaman daha zevkli kullanırsın inan
 


Üst Alt