Ekran koruyucu jelatinler..

Sponsorlu Bağlantılar

KadirCakir

Üye
Merhaba arkadaşlar. Yeni cihazlarda gorilla cam kullanıldığı için ekranın çizilmesi imkansıza yakın. Ben ekran için kullanmıyorum ve çizik yok ama kasa için düşünebilirsiniz. Tercih meselesi.
 


samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar. Yeni cihazlarda gorilla cam kullanıldığı için ekranın çizilmesi imkansıza yakın. Ben ekran için kullanmıyorum ve çizik yok ama kasa için düşünebilirsiniz. Tercih meselesi.

Gorilla cam nedir ve hangi telefonlarda mevcut ?
 
PriZm

PriZm

Üye
Merhaba arkadaşlar. Yeni cihazlarda gorilla cam kullanıldığı için ekranın çizilmesi imkansıza yakın. Ben ekran için kullanmıyorum ve çizik yok ama kasa için düşünebilirsiniz. Tercih meselesi.
imkansıza yakın değil,toz herşeyi çizebilir.örneğin telefonu boş cebine at ama tozlu ise ekran bir süre sonra aşınmadan dolayı çizilir.


----------Eklendi @ 21:21:47 ---------- Yazıldı @ 21:21:28 ----------

Gorilla cam nedir ve hangi telefonlarda mevcut ?
bir önceki sayfada yazdım.:)
 
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi

imkansıza yakın değil,toz herşeyi çizebilir.örneğin telefonu boş cebine at ama tozlu ise ekran bir süre sonra aşınmadan dolayı çizilir.


----------Eklendi @ 21:21:47 ---------- Yazıldı @ 21:21:28 ----------


bir önceki sayfada yazdım.:)

Telefonumun bir özelliğini daha öğrenmiş oldum teşekkürler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
arkadaşlar parmak izi tutmayan jelatinler var onlar oldukca iyi ekran parlaklıgını falanda azaltmıyor arkdaşımdada aynı telefon var o kullanmıyor ben kullanıyorum hiç bi fark yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: samimenekse

Swip3

Üye
Adam iphone 4 üstünde sınırları zorluyo sonuna kadar izleyin :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
bende angry birds kılıf var kullanmıyorum :D siyah
 
PriZm

PriZm

Üye



Problem?
 
  • Beğen
Tepkiler: COJR3
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
beyler resmi siteden bakın hatalar olabilir merkezi bi yerde büyük bir türkcell iletişim merkezinde c6-01 sordum daha almamıştım baktım özellikleri arasında wi-fi yazıyo ve orda calısanlardan birine sordum cok güzel telefon ama malesef wi-fi yok cok kötü bu falan dedi ya dedim olması lazım yanlışın var falan benim yanlışım olsa burda böyle yazmaz dedi inatlaştık sonra nokıanın sitesine girdik cok şaşırdı özelliklerinin yazdıgı kagıdı söktü özür diledi yanlış bilgi verdigi için telefonu almaktan vazgeciyodum :)
 
relling

relling

Üye
ben sana kesinlikle katılmıyorum ama saygı duyarım ama ben şahsen ekranımın çiziklerle dolmasını istemem
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkadaslar aramızda heralde benim kadar ekran camı çizilmeye müsait bir işte çalışan yoktur ceplerim demir tozu ve talası dolu olur herzaman ama n8imin ekranında birtane bile çizik yok hiçbir koruyucuda kullanmıyorum tek sorun hoparlörü patladı demir tozundan onuda servis garantiden yapıyo
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Ben normal jelatini soktum 5tlya özel jelatin aldım.Arka tarafada delikli koruma kabı aldım ama slikona geçeceğim
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Ben telefonu olduğu gibi kullanıyorum. Ne jelatin. Ne koruyucu kap. Seneye yine değiştiririm zaten.
 
samimenekse

samimenekse

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar aramızda heralde benim kadar ekran camı çizilmeye müsait bir işte çalışan yoktur ceplerim demir tozu ve talası dolu olur herzaman ama n8imin ekranında birtane bile çizik yok hiçbir koruyucuda kullanmıyorum tek sorun hoparlörü patladı demir tozundan onuda servis garantiden yapıyo

Arkadasım C6-01 ın ekranının da o kadar kaıtelı olduguna ınanmıyor sence de C6-01ın ekranı oyle degıl mı
 


Üst Alt