e71 nokia messaging sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustafaceylangs

Üye
    Konu Sahibi
e71 nokia messaging sorunu
merhaba arkadaşlar e71 kullanıyorum nokia messaging uygulamasıyla maillerime erişebiliyodum ancak güncelleme yaptıkdan sonra hotmail gelen kutusuna mail düşmüyo gönderilen kutusu çok iyi çalışıyo mail gönderebiliyorum ancak gelen kutusu sanki aktif değil gibi görünüyor.senkron ayarlarına baktım orada aktif durumda. Birde şirket mailini kurmuştum sonra ou sildim ne zaman hotmail mailimi kurup kaldırsam şirket maili çıkıyo karşıma ilginç şekilde format attım telefona falan yemedi ne yapabilriim yardımcı olursanız çok sevinirim....:vur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt