Cyan Lumia 920'm :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mufche

Üye
    Konu Sahibi
Cyan Lumia 920'm :)




Kamerası tam PureMotion olmadı ama 8MP iste



Yaklaşık 1 saat uğraştım büyük ihtimalle uzun bi süre alamam. Annemden öyle sinyaller alıyorum Bizde maketiyle yetiniyoruz işte , annem de diyo yapmışsın telefon işte daha ne gerek var :P
Neyse Türkiye de ilk Cyan L920 bende olmuş oldu
 
Tepkiler: seytan_avcisi
baya çaba var ama güzel görünüyor
 

.Murat.

Üye
inş. gerçeğini alırsın kardeşim
 

MrTech

Üye
la burda sarısi beni bekliyor ama alan yok
 
ama harbiden güzel olmuş inşallah gerçeğini de alırsın
 

acuxx

Üye
güzel yapmışsın
 

esokmen

Üye
Cok guzel.eline saglik
 
helal olsun made ın turkey
 
Tepkiler: bayram yazıcı

Mufche

Üye
    Konu Sahibi
Toptan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...