Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

hasaneness

hasaneness

Üye
Keşke yüklemeseydin çünkü şuan stock kernele dönemezsin(yani tekrar stock kerneli kurarsın ama son sürüm stock kernel arco'nun son kernel değişikliklerini içermiyor maalesef)
Bigun idare edeyim yarin herseyi bastan yuklerim :(
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred


aJHier

aJHier

Üye
cm11 ve stock kernel + grafik sürücüler+ sedeer+greenify.
kesinlikle bu sekilde tavsiye ederim.
hem hızlı ve canlı görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve sir mordred

scope_123

Üye
15 küsür uygulama yüklü şu anda telefonumda greenify kullanmadığım halde (arka planda prog bırakmıyorum) şarj gayet iyi diyebilirim.
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Grafik sürücüler ne işi yarıyo nasıl yükleriz? Seeder ne? Arco böyle rom yapmayı nerden öğrendi? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
cm11 ve stock kernel + grafik sürücüler+ sedeer+greenify.
kesinlikle bu sekilde tavsiye ederim.
hem hızlı ve canlı görünüyor.

Hmm güzel bi kombinasyon gerçekten :)6. hatayı silebiliriz artık
lpa sorunsuz çalışıyor :)

@Bysalih41 listeyi güncelleyebilirsin kardeşim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Podcast, hasaneness ve aJHier
aJHier

aJHier

Üye
Ve instagram Camerası hala hatalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
hatalar birbir çözülüyor :) gittikçe daha stabil bir roma doğru gidiyoruz yani finale. gerçi şuanki hali bile mükemmel ve sorunsuz ama ufak tefek hatalar var sadece :)

teşekkürler sir arne :)

ve ayrıca burda hata bildiren arkadaşlara tek tek teşekkür ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier
Mücteba

Mücteba

Üye
hatalar birbir çözülüyor :) gittikçe daha stabil bir roma doğru gidiyoruz yani finale. gerçi şuanki hali bile mükemmel ve sorunsuz ama ufak tefek hatalar var sadece :)

teşekkürler sir arne :)

ve ayrıca burda hata bildiren arkadaşlara tek tek teşekkür ederim :)
usta cm11re gecsem oyunlardan performans alabılırmıyım mesela nba2k14 kasmadan oynarmıyım yada most wanted
 
sir mordred

sir mordred

Üye
usta cm11re gecsem oyunlardan performans alabılırmıyım mesela nba2k14 kasmadan oynarmıyım yada most wanted

cm11'in oyun performansı yönünden diğer romlardan tek dezavantajı ram miktarının 8 mb daha düşük olması yoksa grafik performansı ve diğer teknik yönlerden diğer hertürlü romu 2'ye katlar

antutuda:

tweaksiz.scriptsiz cm11 = tweak ve scriptlerle dolu cm9

anlatabildimmi :)
 
Mücteba

Mücteba

Üye
cm11'in oyun performansı yönünden diğer romlardan tek dezavantajı ram miktarının 8 mb daha düşük olması yoksa grafik performansı ve diğer teknik yönlerden diğer hertürlü romu 2'ye katlar

antutuda:

tweaksiz.scriptsiz cm11 = tweak ve scriptlerle dolu cm9

anlatabildimmi :)
sagolasın usta 8 mb ram o kadarda fazla deıl nasıpse cumartesı yenı surume gecerım
 
sir mordred

sir mordred

Üye
sagolasın usta 8 mb ram o kadarda fazla deıl nasıpse cumartesı yenı surume gecerım

aslında cm11 bu 8 mb lık ram açığını zram ve lzo compression/decompression gibi mükemmel kernel özellikleriyle kapatıyor

lzo compression/decompression:ram'daki kullanılan alanı sıkıştırarak boş alan açar
zram:ram'da kullanılan bazı işlemleri diske aktararak ram'da boş alanın açılmasını sağlar
ksm:ram'da bulunan aynı işlemlerden(samepage,duplicate) birini silerek boş alanın açılmasına yardım ediyor
 
  • Beğen
Tepkiler: aJHier ve Mücteba
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
son sürümde mevcut olan donma(freeze) hataları onaylandı xda'da yoğun şekilde bildirimler var arco bir sonraki versiyonda çözer inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

scope_123

Üye
sadece face yüklü 9 saatte yüzde 15 şarj gitmiş :D arka plan uyg hiç yoktu
 
EnverYigit

EnverYigit

Üye
systemui durdurdu hatası veriyor bende de. Launcher açılıyor kapanıyor sürekli dokunamıyorum. Kapatıp açınca düzeliyor.

Son versiyon cm11, normal gapps, adreno v2 güncellemesi. Sıfırdan kurulum yaptım sdcard0-1 ne varsa biçimlendirdim cache vs. hepsini yaptım zaten.

Simgelerin yok olma sorunu devam ediyor mu birde?
 
aJHier

aJHier

Üye
son sürümde mevcut olan donma(freeze) hataları onaylandı xda'da yoğun şekilde bildirimler var arco bir sonraki versiyonda çözer inşallah :)

bir Önceki Sürüme dönmeyi Düşünüyordum zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: stackbyte
hasaneness

hasaneness

Üye
systemui durdurdu hatası veriyor bende de. Launcher açılıyor kapanıyor sürekli dokunamıyorum. Kapatıp açınca düzeliyor.

Son versiyon cm11, normal gapps, adreno v2 güncellemesi. Sıfırdan kurulum yaptım sdcard0-1 ne varsa biçimlendirdim cache vs. hepsini yaptım zaten.

Simgelerin yok olma sorunu devam ediyor mu birde?
İkon sorunu duzeltildi. Suan stabil

Arkadaslar yeni bi hata buldum lutfen denermisiniz.
Guncellemeyi yukledigimde n beri sarjim 56 dayken tel donuyor bu iki uc drfa oldu simdi ise 53 teyken oluyor bi kac kez degil her sarjda yapiyor bunu sizlerdede varmi boyle bi sorun?
 
aJHier

aJHier

Üye
İkon sorunu duzeltildi. Suan stabil

Arkadaslar yeni bi hata buldum lutfen denermisiniz.
Guncellemeyi yukledigimde n beri sarjim 56 dayken tel donuyor bu iki uc drfa oldu simdi ise 53 teyken oluyor bi kac kez degil her sarjda yapiyor bunu sizlerdede varmi boyle bi sorun?

Bugun Telefon 4 defa Dondu. Sarj zamanlarına bakmadım.
sanırım Genel olarak son sürümde var.
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt