hasaneness
Üye
Bigun idare edeyim yarin herseyi bastan yuklerimKeşke yüklemeseydin çünkü şuan stock kernele dönemezsin(yani tekrar stock kerneli kurarsın ama son sürüm stock kernel arco'nun son kernel değişikliklerini içermiyor maalesef)

Bigun idare edeyim yarin herseyi bastan yuklerimKeşke yüklemeseydin çünkü şuan stock kernele dönemezsin(yani tekrar stock kerneli kurarsın ama son sürüm stock kernel arco'nun son kernel değişikliklerini içermiyor maalesef)

cm11 ve stock kernel + grafik sürücüler+ sedeer+greenify.
kesinlikle bu sekilde tavsiye ederim.
hem hızlı ve canlı görünüyor.
6. hatayı silebiliriz artık

usta cm11re gecsem oyunlardan performans alabılırmıyım mesela nba2k14 kasmadan oynarmıyım yada most wantedhatalar birbir çözülüyorgittikçe daha stabil bir roma doğru gidiyoruz yani finale. gerçi şuanki hali bile mükemmel ve sorunsuz ama ufak tefek hatalar var sadece
teşekkürler sir arne
ve ayrıca burda hata bildiren arkadaşlara tek tek teşekkür ederim![]()
Bence oynanmaz gibi :}usta cm11re gecsem oyunlardan performans alabılırmıyım mesela nba2k14 kasmadan oynarmıyım yada most wanted
usta cm11re gecsem oyunlardan performans alabılırmıyım mesela nba2k14 kasmadan oynarmıyım yada most wanted

sagolasın usta 8 mb ram o kadarda fazla deıl nasıpse cumartesı yenı surume gecerımcm11'in oyun performansı yönünden diğer romlardan tek dezavantajı ram miktarının 8 mb daha düşük olması yoksa grafik performansı ve diğer teknik yönlerden diğer hertürlü romu 2'ye katlar
antutuda:
tweaksiz.scriptsiz cm11 = tweak ve scriptlerle dolu cm9
anlatabildimmi![]()
sagolasın usta 8 mb ram o kadarda fazla deıl nasıpse cumartesı yenı surume gecerım
Guncellendi usta tsklrHmm güzel bi kombinasyon gerçekten6. hatayı silebiliriz artık
lpa sorunsuz çalışıyor
@Bysalih41 listeyi güncelleyebilirsin kardeşim![]()
Ben demistimson sürümde mevcut olan donma(freeze) hataları onaylandı xda'da yoğun şekilde bildirimler var arco bir sonraki versiyonda çözer inşallah![]()

son sürümde mevcut olan donma(freeze) hataları onaylandı xda'da yoğun şekilde bildirimler var arco bir sonraki versiyonda çözer inşallah![]()
İkon sorunu duzeltildi. Suan stabilsystemui durdurdu hatası veriyor bende de. Launcher açılıyor kapanıyor sürekli dokunamıyorum. Kapatıp açınca düzeliyor.
Son versiyon cm11, normal gapps, adreno v2 güncellemesi. Sıfırdan kurulum yaptım sdcard0-1 ne varsa biçimlendirdim cache vs. hepsini yaptım zaten.
Simgelerin yok olma sorunu devam ediyor mu birde?
İkon sorunu duzeltildi. Suan stabil
Arkadaslar yeni bi hata buldum lutfen denermisiniz.
Guncellemeyi yukledigimde n beri sarjim 56 dayken tel donuyor bu iki uc drfa oldu simdi ise 53 teyken oluyor bi kac kez degil her sarjda yapiyor bunu sizlerdede varmi boyle bi sorun?
