Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

stackbyte

stackbyte

Üye
bende sıkıntı yok kuruyorum hepsini odin ile yazılım at sonra yükle olmazsa öyle dene
 


aJHier

aJHier

Üye
En son saf cm11 İ kurdum. Twitter, tapatalk, foursquare uygulamalarımı kuramıyorum. İndirme hatası -24 gibi bişey diyo. Dışardan APK larını da kurmaya izin vermiyor. Yetmiyo Titanium backup la yedeğini kurmaya çalışıyorum onda da hata veriyor. Bir önceki sürümde de herşeyi denememe rağmen google plus uygulamasını indirip kurmama izin vermemişti. Bi fikri olan var mı?

Bendede olmustu ama ART'da geçince o yüzden hala dalvikteyim.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bende de art, dalvik performans açısından nasıl? Geçsem mi acaba?

Dalvik androidin beyni konumunda bu sebepten android 2.1 eclair'den itibaren geliştirilen bir yazılım ama ART son 1 senedir geliştirilen bir yazılım ve anca 4.4.2'de kullanıma sunuldu bu sebepten dalvik ART'tan daha gelişmiş ama teknik sebeplerden ötürü ART dalvikten daha iyi(hem performans hemde şarj yönünden) ve ART bir sonraki android sürümünde (android 5.0) default olarak gelicek ve dalvik tamamiyle kaldırılacak gerçekten bir sonraki android versiyonunu merakla bekliyorum google dalviki kaldırarak gerçekten devrimsel bir yeniliğe imza atacak bakalım bekleyip göreceğiz
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve melodileriyakar
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Ne zaman kapatıp açsam Android is Upgrading diye döngüye giriyo.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Bende herhangi bir sorun yok fakat bir önceki karşılaştığın hata ve bu hata muhtemelen romu temizce tekrar yüklemen gerekicek

Hocam devamlı romun temiz kurulmasına dem vuruyosun hee :) Ondan değil ya, kurduğum uygulamalardan biri yüzünden oluyo bu. Bi sorun çıkarıyo, art ile ilgili heralde.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Hocam devamlı romun temiz kurulmasına dem vuruyosun hee :) Ondan değil ya, kurduğum uygulamalardan biri yüzünden oluyo bu. Bi sorun çıkarıyo, art ile ilgili heralde.

Herkesin temiz kurmasını istiyorum sadece bu isteğimin nedenide herkesin farklı farklı sorunlar yaşamasının önünü kesmek :) sorunların çözülecek türden değil gibi görünüyor bu sebepten sana romu tekrar yüklemeni tavsiye ettim
Hocam devamlı romun temiz kurulmasına dem vuruyosun hee :) Ondan değil ya, kurduğum uygulamalardan biri yüzünden oluyo bu. Bi sorun çıkarıyo, art ile ilgili heralde.

Yada dalvike dön sorun çıkaran uygulamalar sorunsuzca çalışacaklardır(çünkü bazı uygulamalar ART uyumlu değilken tüm uygulamalar dalvik ile uyumludur)
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Romu tekrat kur
 
aJHier

aJHier

Üye
Dalvikte iyi bnm sarjim baya gdio performasida iyi.
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Arkadaşlar CM 11 in son sürümü yüklü bende ekran videosu alma programları çalışmıyo bu romda. Maalesef bi şeyler ters gitti deyip program kapanıyo. Farklı programlarda denedim bu konuda
 

scope_123

Üye
Arkadaşlar CM 11 in son sürümü yüklü bende ekran videosu alma programları çalışmıyo bu romda. Maalesef bi şeyler ters gitti deyip program kapanıyo. Farklı programlarda denedim bu konuda
Screen recorder cm11 de su an calismiyor.
 
hasaneness

hasaneness

Üye
Yukledim son surumu +Khan kernel+ adreno suruculeriv2 + pa gapps suan tertemiz kurdum ve telefon cekilmez bi hal aldi kapattim actim daha iyi ama bilemedim sadece bende mi yavas cm11?
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Khan kernel kurma çünkü arco nun kerneli şu an daha iyi hatalar giderilmiş şekilde bir de böyle dene istersen
 

T.serdar

Üye
Yukledim son surumu +Khan kernel+ adreno suruculeriv2 + pa gapps suan tertemiz kurdum ve telefon cekilmez bi hal aldi kapattim actim daha iyi ama bilemedim sadece bende mi yavas cm11?
Aynilarini az once yaptim sadece pa gapps kurmadim ve grenffy kurulu bende khan 1.9 kurulu 1568 mi ney internet hizi ve ksm fln tikli 0 kasma ile kullaniyorum mukemmel performans aliyorum lag yok denecek kadar az su ana kadar olmadi
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Yukledim son surumu +Khan kernel+ adreno suruculeriv2 + pa gapps suan tertemiz kurdum ve telefon cekilmez bi hal aldi kapattim actim daha iyi ama bilemedim sadece bende mi yavas cm11?

Arkadaşlar arco kendi stock kerneli üzerinde bazı değişiklikler yaptı ve daha custom kernel geliştiricileri henüz kendi kernellerine entegre etmediler o yüzden en son sürüm cm11 üzerine herhangi bir kernel yüklemeyin
 
  • Beğen
Tepkiler: kosovali41
hasaneness

hasaneness

Üye
Arkadaşlar arco kendi stock kerneli üzerinde bazı değişiklikler yaptı ve daha custom kernel geliştiricileri henüz kendi kernellerine entegre etmediler o yüzden en son sürüm cm11 üzerine herhangi bir kernel yüklemeyin
Bence de uygulama gecisleri ve acilislari farkli bi hal aldi.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bence de uygulama gecisleri ve acilislari farkli bi hal aldi.

Keşke yüklemeseydin çünkü şuan stock kernele dönemezsin(yani tekrar stock kerneli kurarsın ama son sürüm stock kernel arco'nun son kernel değişikliklerini içermiyor maalesef)
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt