Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

alieroglu04

alieroglu04

Üye


JosephLion

JosephLion

Üye
tertemiz kurulum yapıyorum ama kamera durdu hatası alıyorumyardım edin
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Öylede denedim kardeşim maalesef olmuyor benim telin anakartı değişmişti ondan bi uyumsuzluk mu oluyo aceba?

Sorun romdan kaynaklı değil tw launcher kaynaklı tw launcher'ı mod olarak kurduysan modu yapan kişiye yada uygulama olarak kurduysan uygulamayı yapan kişiye bir danış derim
tertemiz kurulum yapıyorum ama kamera durdu hatası alıyorumyardım edin

Romu kurmadan önce format system ve format sdcard0 default yaptınmı? Eğer yaptıysan ve buna rağmen hala hatayla karşılaşıyorsan sorun yüklediğin tweak,script kernel yada mod'dan kaynaklı olabilir eğer rom üstüne hiçbirşey kurmadığın halde yine böyle bir sorunla karşılaşıyorsan korkarım donanımsal bir hata var
 
alieroglu04

alieroglu04

Üye
Sorun romdan kaynaklı değil tw launcher kaynaklı tw launcher'ı mod olarak kurduysan modu yapan kişiye yada uygulama olarak kurduysan uygulamayı yapan kişiye bir danış derim
Sağol kardeşim yardımın için
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
@sir mordred usta varmi arcodan haber yeni surum ile ilgili
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
themotto

themotto

Üye
@sir mordred usta varmi arcodan haber yeni surum ile ilgili
Pek yakında geleceğini sanmıyorum şahsen. Zaten şuanki sürüm yeni. Arco bir sürüm yükselteceği zaman ya cm team bir ilerleme kaydettiği için senkronize etmek için çıkarıyor. Yada kendi yeni birşey hazırladığı için çıkarıyor. Haliyle ortaya bir ürün konması gerektiğinden biraz zaman alacaktır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Arkadaşlar en son çıkan romun linkini atabilir misiniz? Bi de pek hata yazmamışsınız yeni bi sorun var mı ve SD karta tasınan uygulamaların simgeleri ortadan kayboluyodu o çözülmüş mü?
 
themotto

themotto

Üye
Ben bir çok arkadaşımıza yardımcı olmak adına şöyle birşey yapıyım ozaman;
cm11 vs gibi romlara, gapps lara , kernellere vs ulaşmak için
google>xda samsung galaxy w ( aratın )>
linkine ulaşın. Orda tüm kerneller de var romlar da var. Hemde tüm sürümleri, hemde mirror ( ayna, dan geliyor alternatif link demek) seçenekleriyle birlikte. Yani bu işin atölyesi burası. Yani bir üye sorduğu zaman bizde çok özel birşey yapmıyoruz aynı sıralamaya girip linki kopyalayıp yapıştırıyoruz arkadaşlar. :) Yani elbette diye bilirsiniz bir link atılsa yardımcı olsa çok mu zor. Değil tabiki de Balık isteyip o balık bitince yeni balık istemek yerine. Ben balık tutmayı gösteriyim siz kendiniz daha güncel ve en doğru şekilde takip etme olanağı bulun.

Ama bunun dışında teknik yardım vs konusunda elbette şahsım adıma elimden gelen yardımı yapmaya çalışıyorum herkese. Ki @sir mordred olsun @Bysalih41 olsun konu hakkında bilgisi olan kişiler de oldukça verimli şekilde soruları yanıtlıyor. :)
Yani buraya yazıp birinin bu işi yapıp mesaj yazmasını beklemektense yukardakini yapmak daha hızlı sonuç verir ayrıca :)
Lütfen kimse yanlış anlamasın amacım kötü değil, yardımcı olmak :)

Hatalar konusunda ise @sir mordred bulunan hatalar ile ilgili bir güncelleme listesi yapmıştı zaten onun dışınad bir hatayla karşılaşan olmadı ( temiz kurulumlarda)
 
  • Beğen
Tepkiler: burak_102, Bysalih41, hasaneness ve 1 kişi daha
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Ben bir çok arkadaşımıza yardımcı olmak adına şöyle birşey yapıyım ozaman;
cm11 vs gibi romlara, gapps lara , kernellere vs ulaşmak için
google>xda samsung galaxy w ( aratın )>
linkine ulaşın. Orda tüm kerneller de var romlar da var. Hemde tüm sürümleri, hemde mirror ( ayna, dan geliyor alternatif link demek) seçenekleriyle birlikte. Yani bu işin atölyesi burası. Yani bir üye sorduğu zaman bizde çok özel birşey yapmıyoruz aynı sıralamaya girip linki kopyalayıp yapıştırıyoruz arkadaşlar. :) Yani elbette diye bilirsiniz bir link atılsa yardımcı olsa çok mu zor. Değil tabiki de Balık isteyip o balık bitince yeni balık istemek yerine. Ben balık tutmayı gösteriyim siz kendiniz daha güncel ve en doğru şekilde takip etme olanağı bulun.

Ama bunun dışında teknik yardım vs konusunda elbette şahsım adıma elimden gelen yardımı yapmaya çalışıyorum herkese. Ki @sir mordred olsun @Bysalih41 olsun konu hakkında bilgisi olan kişiler de oldukça verimli şekilde soruları yanıtlıyor. :)
Yani buraya yazıp birinin bu işi yapıp mesaj yazmasını beklemektense yukardakini yapmak daha hızlı sonuç verir ayrıca :)
Lütfen kimse yanlış anlamasın amacım kötü değil, yardımcı olmak :)

Hatalar konusunda ise @sir mordred bulunan hatalar ile ilgili bir güncelleme listesi yapmıştı zaten onun dışınad bir hatayla karşılaşan olmadı ( temiz kurulumlarda)
Elimden gelen her yardimi yaparim seve seve
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
stackbyte

stackbyte

Üye
arco destek verecek mi wonder'a bıraktı mı ?
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
galaxy w icin en güncel ve iyi rom hangisi link atabilirmisiniz
 
sir mordred

sir mordred

Üye
arco destek verecek mi wonder'a bıraktı mı ?

Arne vakit buldukça cm11'i geliştiriyor ama asıl telefonu olan s4 mini'yi geliştiriyor yani wonder arco için artık 2.planda bu sebeptendir ki cm11 arco tarafından wonder için geliştirdiği son rom olabilir(umarım yanılırım)
Bakalım bu yaz android 4.5 yada 5.0 geliyor beraberinde büyük bir güncelleme ile(örneğin dalvik'in kaldırılıp yerine ART'ın kullanılacak olması gibi). Eylül gibide cm12 çıkar. Umalım da arco wonder için cm12'i geliştirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
hasaneness

hasaneness

Üye
Arne vakit buldukça cm11'i geliştiriyor ama asıl telefonu olan s4 mini'yi geliştiriyor yani wonder arco için artık 2.planda bu sebeptendir ki cm11 arco tarafından wonder için geliştirdiği son rom olabilir(umarım yanılırım)
Bakalım bu yaz android 4.5 yada 5.0 geliyor beraberinde büyük bir güncelleme ile(örneğin dalvik'in kaldırılıp yerine ART'ın kullanılacak olması gibi). Eylül gibide cm12 çıkar. Umalım da arco wonder için cm12'i geliştirsin
İnsallah
 
hasaneness

hasaneness

Üye
@sir mordred hatirladigim kadariyla omni rom calismalari vardi son durum ne halde biliyomusun?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
@sir mordred hatirladigim kadariyla omni rom calismalari vardi son durum ne halde biliyomusun?

hadidjapri yapacaktı ama iletişime geçtim zamanı yokmuş o yüzden yapmayacakmış yani omnirom projeside maalesef iptal oldu :(
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
cadde19

cadde19

Üye
Kendi telefonuna rom yapmak
Keşke kolay olsa bizde yapsak milletin eline bakmasak
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
En son saf cm11 İ kurdum. Twitter, tapatalk, foursquare uygulamalarımı kuramıyorum. İndirme hatası -24 gibi bişey diyo. Dışardan APK larını da kurmaya izin vermiyor. Yetmiyo Titanium backup la yedeğini kurmaya çalışıyorum onda da hata veriyor. Bir önceki sürümde de herşeyi denememe rağmen google plus uygulamasını indirip kurmama izin vermemişti. Bi fikri olan var mı?
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
999
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt