Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Screencast çalışmıyor maalesef ama bu sorun uygulama hatası olabilir(uygulamaya en son güncelleme uzun zaman önce
gelmiş) bu sorunu diğer cm11 kullanan cihazların üstünde denemek lazım eğer onlarda çalışırsa bu demektirki sprun romdan kaynaklı(arconun çözmesi gereken hata kategorisinde)

Stock android 4.4.2 de çalışıyor sorunsuz bi şekilde. Cm de Son durum ne bilmiyorum.
 


Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
@sir mordred konu guncellendi kardesim
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred

scope_123

Üye
Sarjdayken yeniden baslat yapinca yuzde en az on yukselis oluyor.
 
stackbyte

stackbyte

Üye
art ta mı kullanıyorsunuz sıkıntı var mı ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Stock android 4.4.2 de çalışıyor sorunsuz bi şekilde. Cm de Son durum ne bilmiyorum.

Hmm anladım birde @melodileriyakar galiba senin nexus7 tablet var ona cm11'in son versiyonunu yükleyip "screencast video recorder" uygulamasını deneyebilirmisin? Eğer yine çalışmazsa bu demektirki cyanogenmod hatası yani cihazdan kaynaklı bir hata değil(cm takımının çözmesi gereken hatalar kategorisinde)
 

scope_123

Üye
Dalvik kullaniyorum
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Hmm anladım birde @melodileriyakar galiba senin nexus7 tablet var ona cm11'in son versiyonunu yükleyip "screencast video recorder" uygulamasını deneyebilirmisin? Eğer yine çalışmazsa bu demektirki cyanogenmod hatası yani cihazdan kaynaklı bir hata değil(cm takımının çözmesi gereken hatalar kategorisinde)

Bi hafta önce kurdum cihaz çok yavaşladı renklerde bozulma vardı ama tamamen de allak bullak değildi sonra stock Roma döndüm. Stabil versiyonu çıkınca bi daha denerim. Stock android 4.4.2 de hiç prüz yok renklerde ama cihaz yine yavaşlıyor biraz çekerken.
 

bursam16

Üye
Dostum bu yeni güncellemeyi kurdum fakat şarj olayı gerçrkten aşırı derece çok kötü yani 3 dakikada %3 gidiyo yani işlemci ondemand da en yuksek 1024 en dusuk ise 122 de kullanıyorum daha ne yapabilirim gercektrn cok gidiyor şarj bjr çözüm varsa lütfen öneri sunun bana yani mobil veri gps hic birsey acik degil tlefon kilitli halde bile şarj gidiyor anlamıyorum :/
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Dostum bu yeni güncellemeyi kurdum fakat şarj olayı gerçrkten aşırı derece çok kötü yani 3 dakikada %3 gidiyo yani işlemci ondemand da en yuksek 1024 en dusuk ise 122 de kullanıyorum daha ne yapabilirim gercektrn cok gidiyor şarj bjr çözüm varsa lütfen öneri sunun bana yani mobil veri gps hic birsey acik degil tlefon kilitli halde bile şarj gidiyor anlamıyorum :/

İşlemciyi powersave'e al ve greenify kullan ek olarak custom kernel kullan(custom kerneller şarj iyileştirmelerini barındırır)
 

bursam16

Üye
Dediğin gibi yaptım dostum bakıcam duruma göre tekrar buaradan yazarım . bide custom kernel derken link varsa atabilirmisin ?,
 
sir mordred

sir mordred

Üye
2 yeni hata buldum galiba:

1-ilk önce durum çubuğuna "ağ modu " karesini ekleyin(network mode 2g/3g) ekledikten sonra ağ modu karesine uzun basın com.android.phone durdu türünden bir hatayla karşılaşacaksınız

2-build.proptan lpa'yı aktif yaptıktan sonra apollo uygulaması müzikleri(mp3leri) oynatamıyor. hatayı denemek için İlk önce build.proptan lpa.decode satırının ve lpa.stagefright satırının sonundaki false'ları true yapın daha sonra build.probu kaydedin ve telefonu yeniden başlatın daha sonrada apollo'dan müzik dinlemeye çalışın

Cm11 kullanan arkadaşlar bu hataları deneyip onaylayabilirlermi rica etsem?
Dediğin gibi yaptım dostum bakıcam duruma göre tekrar buaradan yazarım . bide custom kernel derken link varsa atabilirmisin ?,

Mobilden yazıyorum :) o yüzden linkler cm11 konusunun son sayfalarındaki mesajlarda mevcut
 
  • Beğen
Tepkiler: lafactorial

bursam16

Üye
Eyvalla dostum teşekkürlee genede :D
 
aJHier

aJHier

Üye
Güncellemenin Çıktıgı gün yükleyip ART'da kullandım telefonu, ve dün gece Dalvik'e geçiş yaptım.
Kesinlikle bana göre dalvik daha iyi.
Sarj daha yavaş bitiyor ve uygulamalar daha hızlı açılıyor
 
lafactorial

lafactorial

Üye
2 yeni hata buldum galiba:

1-ilk önce durum çubuğuna "ağ modu " karesini ekleyin(network mode 2g/3g) ekledikten sonra ağ modu karesine uzun basın com.android.phone durdu türünden bir hatayla karşılaşacaksınız

2-build.proptan lpa'yı aktif yaptıktan sonra apollo uygulaması müzikleri(mp3leri) oynatamıyor. hatayı denemek için İlk önce build.proptan lpa.decode satırının ve lpa.stagefright satırının sonundaki false'ları true yapın daha sonra build.probu kaydedin ve telefonu yeniden başlatın daha sonrada apollo'dan müzik dinlemeye çalışın

Cm11 kullanan arkadaşlar bu hataları deneyip onaylayabilirlermi rica etsem?

Mobilden yazıyorum :) o yüzden linkler cm11 konusunun son sayfalarındaki mesajlarda mevcut

lpa yı denemedim henüz ama 1.hata ile bende karşılaştım daha önce cm nin bir sürümünde daha vardı bu hata sanırım ama hangisi tam hatırlamıyorum.
 
burak_102

burak_102

Üye
2 yeni hata buldum galiba:

1-ilk önce durum çubuğuna "ağ modu " karesini ekleyin(network mode 2g/3g) ekledikten sonra ağ modu karesine uzun basın com.android.phone durdu türünden bir hatayla karşılaşacaksınız

2-build.proptan lpa'yı aktif yaptıktan sonra apollo uygulaması müzikleri(mp3leri) oynatamıyor. hatayı denemek için İlk önce build.proptan lpa.decode satırının ve lpa.stagefright satırının sonundaki false'ları true yapın daha sonra build.probu kaydedin ve telefonu yeniden başlatın daha sonrada apollo'dan müzik dinlemeye çalışın

Cm11 kullanan arkadaşlar bu hataları deneyip onaylayabilirlermi rica etsem?

Mobilden yazıyorum :) o yüzden linkler cm11 konusunun son sayfalarındaki mesajlarda mevcut

Ben hataları onaylıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
alieroglu04

alieroglu04

Üye
Arkadaşla bişey sorcam konuyla alakasız ama yardımcı olursanız sevinirim. Benim facebook uygulaması ios görünümünde niye böyle olduğunu anlayamadım. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
 
lafactorial

lafactorial

Üye
Teşekkürler onaylama için :)

Anladım teşekkürler lafactorial onaylama için 1.hata onaylandı diyebiliriz ayrıca 2.hatayıda deneyebilirmisin rica etsem?
Apolloyu sildiğim için onunla deneyemedim ama poweramp ile sıkıntı yok.
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Apolloyu sildiğim için onunla deneyemedim ama poweramp ile sıkıntı yok.

Hmm anladım yinede sağol bilgilendirme için bu arada bu hatayla ilgili logları topladım şöyle bir baktım aşağıdaki hata nedeniyle kaynaklanıyor galiba hata:
W/AudioTrack( 511): AUDIO_OUTPUT_FLAG_FAST denied by client due to mismatching sample rate (48000 vs 44100) mp3'lerin oynatma hızları uyuşmuyor(48 kpbs diğeri 44 kpbs)1 hata daha buldum galiba hata şu bazen sms gönderilmiyor

Saf cm11 kullanan ve yoğun şekilde sms kullanan arkadaşlar onaylayabilirlermi?

Teşekkürler
 
stackbyte

stackbyte

Üye
Evet sms gitmiyor 2 kere temiz kurulum yaptım ama aynı sorun oldu şebeke hatası da var kapat aç yapıyorum telefonu 1 kere arıyor başka yok tekrar kapat aç 1 kere arama yaptırıyor
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt