sir mordred
Üye
Geri bildirim mesajim.guncellendi arkadaslar.
Scope 10 numaralı hatayıda deneyebilirmisin rica etsem
Şu şekilde deneyebilirsin:
-ilk önce romun içinde gelen kamera uygulamasına gir ve video moduna al
-daha sonra ayarlardan video encoder türünü h264 seç ve kısa uzunlukta bi video kaydet
-daha sonra yine ayarladan videp encoder türünü mpeg4 seç ve yine kısa uzunlukta bi video çek
-daha sonra yine ayarlardan video encoderi h264 olarak ayarla ve video çek herhangi bir sorun(mavi ekran falan) karşılaşılaşıyormusun buaraya yazarmısın

tekrar teşekkürler scope bilgilendirme için 


