Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Geri bildirim mesajim.guncellendi arkadaslar.

Scope 10 numaralı hatayıda deneyebilirmisin rica etsem

Şu şekilde deneyebilirsin:
-ilk önce romun içinde gelen kamera uygulamasına gir ve video moduna al
-daha sonra ayarlardan video encoder türünü h264 seç ve kısa uzunlukta bi video kaydet
-daha sonra yine ayarladan videp encoder türünü mpeg4 seç ve yine kısa uzunlukta bi video çek
-daha sonra yine ayarlardan video encoderi h264 olarak ayarla ve video çek herhangi bir sorun(mavi ekran falan) karşılaşılaşıyormusun buaraya yazarmısın
 


scope_123

Üye
Scope 10 numaralı hatayıda deneyebilirmisin rica etsem

Şu şekilde deneyebilirsin:
-ilk önce romun içinde gelen kamera uygulamasına gir ve video moduna al
-daha sonra ayarlardan video encoder türünü h264 seç ve kısa uzunlukta bi video kaydet
-daha sonra yine ayarladan videp encoder türünü mpeg4 seç ve yine kısa uzunlukta bi video çek
-daha sonra yine ayarlardan video encoderi h264 olarak ayarla ve video çek herhangi bir sorun(mavi ekran falan) karşılaşılaşıyormusun buaraya yazarmısın
Hicbir sorun yok :)
 

scope_123

Üye
Wooww arco reyiz ya sorunların büyük kısmını çözmüş muhtemelen :oke: tekrar teşekkürler scope bilgilendirme için :bira:
Rica ederim :) Gerçekten bu kadarını beklemiyordum. 1 buçuk saati aşıyor nerdeyse yüzde 15 şarj gitti wifi kapanmadan hep uygulama kullanarak. :) ekran kalitesi artmış gibi geldi. Performans ve sarjda hiç bir rom cm11 e su dökemez ben açıkçası çok şaşırdım. Henüz geçmeyenler varsa bir an önce geçsinler pişman olmazlar. Final versiyon ve gelişmiş ART aklım almıyor :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
sir mordred

sir mordred

Üye
Rica ederim :) Gerçekten bu kadarını beklemiyordum. 1 buçuk saati aşıyor nerdeyse yüzde 15 şarj gitti wifi kapanmadan hep uygulama kullanarak. :) ekran kalitesi artmış gibi geldi. Performans ve sarjda hiç bir rom cm11 e su dökemez ben açıkçası çok şaşırdım. Henüz geçmeyenler varsa bir an önce geçsinler pişman olmazlar. Final versiyon ve gelişmiş ART aklım almıyor :D

Kesinlikle katılıyorum cm11 gerçektende bizim cihaz için 2. hayat :)
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Hemen baslitorym :) yuklemeye
 

WMuharremW

Üye
Kardeşlerim mesela performans yönüyle touchwi3 romuna göre nasıl?
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Art sorunu çözülmüş gibi, şu an yağ gibi akıyor cihaz. Şarj ve performans çok iyi, uygulama yükledikçe sorun çıkacak mı bi bakalım.
 
aJHier

aJHier

Üye
ART kullanan var mı? dalvik'e göre nasıl yeni versiyon?
 
aJHier

aJHier

Üye
sanırım ARTda grenify donation çalışmıyor :(
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Xpoosed google play uygulamasi degil ondan olabilir
 

bursam16

Üye
Ya ben bir türlü güncellemeyi bulamadım nasıl yapıcaz bunu :D :/ :D
 

WMuharremW

Üye
Kardeşlerim yeni güncellemede gapps dosyası olarak hangisini kullanıyoruz?
 
themotto

themotto

Üye
ama saydam durum çubuğunu ayarlamayı bulamadım ben ayarlardan. hala build.prob dan mı yapacağız yoska ben mi görmedim :/
Onun dışında özellikle kamera ve şarj olayını sevdim

ps: buldum tamam :)
 

WMuharremW

Üye
Kardeşlerim cm11 yeni güncelleme perf hakkinda touchwi3 e göre nasil
 
themotto

themotto

Üye
Bende telefon çekimiyle ilgili bir sorun var. Durup dururken telefon çekmemeye başlıyor. BEni arayanlara sanki telefon çalıyormuş gibi oluyor ama bende çalmıyor. Bu duruma düşünce mesaj vs de yollamıyor mesaj almıyor: Kapatıp açınca düzeliyor
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
999
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt