Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

scope_123

Üye
Telefonda en fazla 300 mb'lık uygulama yüklü ama 900 mb dolu diyor ve hiç bişey yüklenmiyor bu yüzden. Hafıza kartına da taşınmıyor uygulamalar. Bu sorunu yaşayan var mı?
Cm11 ile ART kullanıyorsan normal.
 


melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Cm11 ile ART kullanıyorsan normal.

Hayır dalvikle kullanıyorum, bi kez art ye geçmiştim sorun çıkardı sonra hemen geri döndüm. Daha önceki yüklemelerde böyle olmamıştı hiç.
 

scope_123

Üye
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Wipe dalvik wipe dalvik cache yap tekrar dene
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Telefonda en fazla 300 mb'lık uygulama yüklü ama 900 mb dolu diyor ve hiç bişey yüklenmiyor bu yüzden. Hafıza kartına da taşınmıyor uygulamalar. Bu sorunu yaşayan var mı?

Uygulamaların apkları ayrı yer kaplar dataları ayrı yer kaplar mesela firefox 1 mblık uygulamadır ama biriktirdiği data boyutu 40-50 mb'ye ulaşır bazen bu yüzden yüksek data biriktiren uygulamalar kullanıyorsan bu dediğin normaldir diğer sorununa gelirsek uygulamalar hafıza kartına taşınabiliyor(yani sd karta) o yüzden sorun yok.
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Yeniden yükleyip sd card0 ı siliyim bi en olmadı o zaman.
 
Mücteba

Mücteba

Üye
ekran video cekme programlarında mesela screencast,scr bunun gıbı programlarda vıedoda kırmızı ve mavi ekran sorunu var :oke:
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Art dan kendi kendine dalvike geçiyor, şu art olayı tam sorun oldu inşallah çözülür.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Suan tam anlamiyla kullanilamiyor
 

scope_123

Üye
Art sisteminde uygulana yuklemek ayri bir iskence hele facebook yuklendikten sonra giris yapilnmnasi da ayri bir sey. Yani daha gelsimesi lazim gelisecektirde insallah.
 
-aLoNeDarK-

-aLoNeDarK-

Üye
rom hakkinda son durum nedir arkadaslar?
 
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Spotify'dan kulaklıkla müzik dinlerken uygulamayı arka plana atınca ses kulaklıktan değil telefondan gelmeye başlıyor. Uygulamaya dönünce tekrar kulaklıktan geliyor. Diğer programları denemedim ama çok acayip rezil oldum otobüste. :)
 
aJHier

aJHier

Üye
Spotify'dan kulaklıkla müzik dinlerken uygulamayı arka plana atınca ses kulaklıktan değil telefondan gelmeye başlıyor. Uygulamaya dönünce tekrar kulaklıktan geliyor. Diğer programları denemedim ama çok acayip rezil oldum otobüste. :)

poweramp 'da öyle bir sorun olmuyor.
sanırım programdan yada Rom'u temiz yüklememiş olabilirsin.Cm11'i Dünden Beri Kullanıyorum.
Olan hataları onaylamak istedim, bazılarını tabi.

- Ekran kapalıyken Kulaklık takınce Ekran Bence açılıyor.
sanırım bu bazen olan bir Sorun 7 kere denedim.
- İnstigramda Camera çalışmıyor ama video moduna alırsanız Video Çalışıyor.ilginç
- Bazı Bölümler ingilizce ama Bunu biz Çevirip Arcoya atsak , Arco için daha kolay olmaz mı?
- Masa üstünde Search barı kaldırınca ve Beyaz çizgi Bende olusmadı Çünkü Nova Launcher Prime Kullanıyorm .Beyaz çizgi ve widget sorunu yok.Sol üstte Beni rahatsız eden Beyaz minicik bir nokta vardı Onudanda '' Haberler ve Hava durumu '' uygulamasını Silinince Oldugunu fark ettim.Genelde Her Rom yüklememde gereksiz olanları kaldırdıgım için Bu kez o uygulamayı bıraktım. Beyaz nokta yok Suan.
- Youtube'a Dolphinden ve Playdeki Youtube uygulamasındanda girdim Sorunsuz çalışıyor.Kendi tarayıcısını test etmedim çünkü Sildim ie gibi bişi.


hatalar Sanırım İletildi ama İngilizce Konusunu Biz Bir grup oluşturup Çözebilir Bence.
Buda Arcoya kolaylık saglayabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
poweramp 'da öyle bir sorun olmuyor.
sanırım programdan yada Rom'u temiz yüklememiş olabilirsin.Cm11'i Dünden Beri Kullanıyorum.
Olan hataları onaylamak istedim, bazılarını tabi.

- Ekran kapalıyken Kulaklık takınce Ekran Bence açılıyor.
sanırım bu bazen olan bir Sorun 7 kere denedim.
- İnstigramda Camera çalışmıyor ama video moduna alırsanız Video Çalışıyor.ilginç
- Bazı Bölümler ingilizce ama Bunu biz Çevirip Arcoya atsak , Arco için daha kolay olmaz mı?
- Masa üstünde Search barı kaldırınca ve Beyaz çizgi Bende olusmadı Çünkü Nova Launcher Prime Kullanıyorm .Beyaz çizgi ve widget sorunu yok.Sol üstte Beni rahatsız eden Beyaz minicik bir nokta vardı Onudanda '' Haberler ve Hava durumu '' uygulamasını Silinince Oldugunu fark ettim.Genelde Her Rom yüklememde gereksiz olanları kaldırdıgım için Bu kez o uygulamayı bıraktım. Beyaz nokta yok Suan.
- Youtube'a Dolphinden ve Playdeki Youtube uygulamasındanda girdim Sorunsuz çalışıyor.Kendi tarayıcısını test etmedim çünkü Sildim ie gibi bişi.


hatalar Sanırım İletildi ama İngilizce Konusunu Biz Bir grup oluşturup Çözebilir Bence.
Buda Arcoya kolaylık saglayabilir.
tespitlerin için tşkler güzel fikir
 

emrah166

Üye
o olusan minicik beyaz noktanın haberler ve hava durumu uygulamasını kaldırmakla oluştugunu düşünmüyorum çünkü ben cm11 i iki defa kurdum ilkini kurdugumda bu sorunla karsılastım fakat ikinci yukleyişimde haberler ve hava durumunu kaldırdıgım halde sıkıntı olmadı bence grafiksel bi sorun kimi zaman oluyo kimi zaman olmuyo :)
 
aJHier

aJHier

Üye
o olusan minicik beyaz noktanın haberler ve hava durumu uygulamasını kaldırmakla oluştugunu düşünmüyorum çünkü ben cm11 i iki defa kurdum ilkini kurdugumda bu sorunla karsılastım fakat ikinci yukleyişimde haberler ve hava durumunu kaldırdıgım halde sıkıntı olmadı bence grafiksel bi sorun kimi zaman oluyo kimi zaman olmuyo :)

Banada saçma geldi ama. yedek alıp sildim o nokta oluştu, yedegi geri yükleyince düzeldi. nasıl bir baglantısı var anlamadım ama var galiba.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Banada saçma geldi ama. yedek alıp sildim o nokta oluştu, yedegi geri yükleyince düzeldi. nasıl bir baglantısı var anlamadım ama var galiba.
Bu konuda katiliyorum sana sistem uygulamalarindan birini silince bu problem ile bende karsilastim
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt