Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

scope_123

Üye
Ne gibi bir terslik
Son çıkan hurtsky ı yükledim ART a geçtikten sonra bi kasılma vardı yine bir de s4 luancher ı yükleyince iyice karıştı sistem ama görsellik vs harika dediğim gibi şu hurtsky da bi sıkıntı var önceden de yazmıştım v2 için v3te de sorun oldu. cm kerneli bence daha iyi ama onunda rami düşük zaten ram e dert yanıyoruz orijinal ram i de kullanamaz olduk sinirlendim kaldırdım.
 


Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
2 gündür bir sorun var arkadaşlar okumadım hiçbiryerde bu sıkınıtyı

Durduk yere bir anda ekranın parlaklıgı artıyor sonra güç düğmesine bastığımız zaman çıkan menu çıkıyor ve 3-4 sanıye sonra telefon kapanıyor samsung yazısında dönüp duruyor sürekli res atıyor. fakat sarj ederken böyle bir sıkıntı yok.

Son yüklediğim programları sildim fakat hala aynı bir değişme yok. pili çıkarıp tekrar başlatınca düzeliyor. Varsa böyle bir soruna çözümü olan yazsın. olmadı akşam tekrar rom atıcaz.
Haklisin eger luncher veya baskabirsey denediysen yapabilir
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Hepsiburada@sir mordred usta bi gelisme varmi xda da sana actigin konu icin donus yapan oldumu

Maalesef şuanlık yok siz gibi bende arcoyu bekliyorum biz wonder sahiplerinin en iyi yaptığı şey beklemek maalesef :bira:
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Evet haklisin usta gelisme olursa bilgilendirirsin bizi usta
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve sir mordred

yokartk

Üye
2 gündür bir sorun var arkadaşlar okumadım hiçbiryerde bu sıkınıtyı

Durduk yere bir anda ekranın parlaklıgı artıyor sonra güç düğmesine bastığımız zaman çıkan menu çıkıyor ve 3-4 sanıye sonra telefon kapanıyor samsung yazısında dönüp duruyor sürekli res atıyor. fakat sarj ederken böyle bir sıkıntı yok.

Son yüklediğim programları sildim fakat hala aynı bir değişme yok. pili çıkarıp tekrar başlatınca düzeliyor. Varsa böyle bir soruna çözümü olan yazsın. olmadı akşam tekrar rom atıcaz.

Cm10 yükledim aynı sorun devam ediyor arkadaşlar biri bana bir çözüm söylsein allah aşkına kafayı yicem.

şu anda parlaklık artmıyor diğer olaylarda yok direk kapatıyor samsung yazısında duruyor deliricem pili çıakrtıp başlatınca açılıyor beş dkka sonra yıne aynı. bazen hiç olmuyor. Kullanamıyorum telefonu
 

tarık_07

Üye
Orijinal rom kullanırkendemi aynı sorunlar var denedinizmi?
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Cm10 yükledim aynı sorun devam ediyor arkadaşlar biri bana bir çözüm söylsein allah aşkına kafayı yicem.

şu anda parlaklık artmıyor diğer olaylarda yok direk kapatıyor samsung yazısında duruyor deliricem pili çıakrtıp başlatınca açılıyor beş dkka sonra yıne aynı. bazen hiç olmuyor. Kullanamıyorum telefonu
Uygun kernel bul tekrar dene
 

yokartk

Üye


buradaki rev9 yukledım wifi onda çalışıyor . önce rev10 yuklemiştim wifi çalışmadı ama sorun kernelle alakalı değil. cm11 de kernel falan yuklemedım stok haliyle bu sorun ortaya çıktı. ramde zarar olabilir mi acaba yada hafıza da ?

orjinal rom kurmayalı çok oldu dostum. ama bu sorun 2 gundur yaşıyorum ve bugun zirve yaptı kullanamıyorum telefonu.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Rev10 kernelde hata var bu nedenle baska kernel kullanmani oneririm kernelle alakali problem kernel yuklemeden once wipe cache wipe dalvik cache yap kerneli yukle tekrar wipe cache wipe dalvik cache yap tlfnu yeniden baslat duzelir kernel ile alakali sorun bence
 

yokartk

Üye
Kerneli kurarken yapmıştım hepsini ama rev10 da problem var dediğin gibi temiz olarak bir kez daha kurucam kernel yuklemıcem bakalım ne oalcak inşallah düzelir . teşekkürler üstad cevap yazdıgın için.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Farkli kernel kur duzelir rica ederim
 

scope_123

Üye
Eger cm10 icin kernel arayan varsa rev10 hursky yakin bir zamanda guncellenmisti ve suan ben kullabmaktayim wifi yi sorunsuz kullanmaktayim.
 

yokartk

Üye
xda dan indirdiğim rev10 sorunlu çıktı dostum yeni indridim last updated post undan indirdim wifi açılmıyordu. ama neyse bakalım ya kernelinde değilim adam gibi çalışsın reboot atmasın yeter. bu başlığı daha fazla kirletmeyelim. olmazsa özelden yazarım artık birilerine konuşuruz. sağolun tekrar.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Bu nedenle roma rev10 eklemedim
 

scope_123

Üye
Allah Allah cm10 final de rev10 kullaniyorum wifi sorunsuz. Bendeki romu yapan kisi rev10 ile birlikte cikardigi icin kullanabiliyorum evt xda da rev10 konusu yenilenmemis saf cm 10 a kurmak icin ordn yukledigimde wifi hata vermisti.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Sendeki rev10 linkini paylasitmisin
 

scope_123

Üye
İste bende xda dan indirdigimde wifi sorunu giderilmis diye indirdim fakat wifi calismiyordu kullandigim romu yapan kisi nerden indirdiyse artik bende de link yok.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Tmm tesekkurler
 

yokartk

Üye
2 gündür bir sorun var arkadaşlar okumadım hiçbiryerde bu sıkınıtyı

Durduk yere bir anda ekranın parlaklıgı artıyor sonra güç düğmesine bastığımız zaman çıkan menu çıkıyor ve 3-4 sanıye sonra telefon kapanıyor samsung yazısında dönüp duruyor sürekli res atıyor. fakat sarj ederken böyle bir sıkıntı yok.

Son yüklediğim programları sildim fakat hala aynı bir değişme yok. pili çıkarıp tekrar başlatınca düzeliyor. Varsa böyle bir soruna çözümü olan yazsın. olmadı akşam tekrar rom atıcaz.

Evet sonun da çözüm buldum. başka yaşayan arkadaşlar da olur diye yazayım .

Öncelikle olay nasıl gelişti açıklamak istiyorum sonrasında nasıl düzeldiğini.

Cm11 art ile kullanırken başladı herhangi ekstra birşey yüklemedim kesinlikle (uygulamalar hariç titanium backup, radyo vs ). telefon bir anda kapanıyordu ve pil simgesi çıkıyor ve boş olarak çıkıyor beyaz bir daire dönüyordu 3-4 saniye sonra samsung yazısı geliyor ve tekrar kapanıyordu bu kez pil çıkmadan samsung da kalıyordu. pili çıkarmadan düzelmiyordu.

Cm11 den olduğunu düşündüm ve Cm10 Final yükledim bu sefer hiç kullanamaz oldum telefon açılır açılmaz kapanıyor semi brick gibi hareketler yapıyordu. Dedim bir de orjinal rom deneyeyim bendeki türkiye romunu flaşlamaya çalıştım failed oldu. başka bir ülke romunu flaşladım normal yuklendi root cwm yükledim bir süre sonra tekrar başlatmaya başladı aynı şekilde samsung yazısı olayı devam etti. cwm ye girip herşeyi biçimlendirdim ne var ne yoksa alayını temizledim. Sonra tekrar orjinal rom flaşladım sorun devam etti. Bunun üzerine acaba aart ile alakalı mı nedir bu yav dedim ve cm11 yükledim fakat hala sorunlar devam etti. en son aklıma backup alınmış bir orjinal rom yuklemek geldi bugun akşam üstü Galaxy W i8150 Wonder - Galaxy W Tam Stabil NEOStockV2 Rom.Kendim Düzenledim.(XXLMI).Performans+Şarz+Oyun - MaxiCep bu romu yükledim tüm wipe ları yaptım başlattım. bir süre sonra tekrar başlatmaya başladı. Tekrar wipe cache + dalvik yaptım. fakat devam etti sorun. herşeyi denediiğimi düşünürken fabrika ayarlarına sıfırlamak geldi aklıma fabrika ayarlarına sıfırla dedim birde usb yi biçimlendir kutucugunu işaretledim. sonuç temiz. 3-4 saattir hiç bir sıkıntı yok. İnşallah kimse yaşamaz fakat yaşarsa son yazdığımı uygulasınlar bende olumlu sonuç verdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar
melodileriyakar

melodileriyakar

Üye
Telefonda en fazla 300 mb'lık uygulama yüklü ama 900 mb dolu diyor ve hiç bişey yüklenmiyor bu yüzden. Hafıza kartına da taşınmıyor uygulamalar. Bu sorunu yaşayan var mı?
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
998
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt