sir mordred
Üye
Tmm deniyim bi tekrar sonucu yazarim
Tmm bu sefer oldu daha once 2tane denemistim mavi ekranda kalmisti yalniz dediiniz kerneli bulamasim reboorn v2 yi yikledim rami ayni ve kasma cok fazla
İşte dediğim kernel :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bizden de bi arco ciksaydi iyi olurdu
Keşke ama xda'da toplam türk geliştirici sayısı toplasan en fazla 20 eder ama aralarında öyle bir türk geliştiricisi varki dünya çapında ünlenmiş ismi gökhan moral. İnternetten araştırabilirsiniz yada google'ye xda gokhanmoral yazarak xda profiline bakabilirsiniz adam arco'dan bile daha bilgili bir geliştirici(bana göre) zaten xda'daki profilinde "senior recognized developer" yazıyor buradan bile anlayabiliriz demem o dur ki maalesef pek fazla geliştiricimiz yok xda'da
Peki sabirla bekliyoruz o zaman![]()
Pek fazla umut yok diyebiliriz ama(nedeni cihazımızın çok ama çok yaşlı olması maalesef cyanogenmod sadece yeni cihazlar üzerinde efor harcıyor) çok da küçük olsada bir ihtimal var.

