Cm11 hatalari bu baslikta

Sponsorlu Bağlantılar

sir mordred

sir mordred

Üye
Tmm deniyim bi tekrar sonucu yazarim
Tmm bu sefer oldu daha once 2tane denemistim mavi ekranda kalmisti yalniz dediiniz kerneli bulamasim reboorn v2 yi yikledim rami ayni ve kasma cok fazla

İşte dediğim kernel :
Bizden de bi arco ciksaydi iyi olurdu

Keşke ama xda'da toplam türk geliştirici sayısı toplasan en fazla 20 eder ama aralarında öyle bir türk geliştiricisi varki dünya çapında ünlenmiş ismi gökhan moral. İnternetten araştırabilirsiniz yada google'ye xda gokhanmoral yazarak xda profiline bakabilirsiniz adam arco'dan bile daha bilgili bir geliştirici(bana göre) zaten xda'daki profilinde "senior recognized developer" yazıyor buradan bile anlayabiliriz demem o dur ki maalesef pek fazla geliştiricimiz yok xda'da
Peki sabirla bekliyoruz o zaman :)

Pek fazla umut yok diyebiliriz ama(nedeni cihazımızın çok ama çok yaşlı olması maalesef cyanogenmod sadece yeni cihazlar üzerinde efor harcıyor) çok da küçük olsada bir ihtimal var.
 


Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
İşte dediğim kernel :

Keşke ama xda'da toplam türk geliştirici sayısı toplasan en fazla 20 eder ama aralarında öyle bir türk geliştiricisi varki dünya çapında ünlenmiş ismi gökhan moral. İnternetten araştırabilirsiniz yada google'ye xda gokhanmoral yazarak xda profiline bakabilirsiniz adam arco'dan bile daha bilgili bir geliştirici(bana göre) zaten xda'daki profilinde "senior recognized developer" yazıyor buradan bile anlayabiliriz demem o dur ki maalesef pek fazla geliştiricimiz yok xda'da
Gokhanmoral ilgilense su cm11 ile ne iyi olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
genco15

genco15

Üye
su ygs lys yı bı atlatım cadırı kurum bı pdr veya zıhınsel engelliye ondan sonra ne kadar kodlama dılı varsa ogrenecemmetinde quest yazıyordum baya hosuma gıdıyordu pvp server acmayı da dusunuyordum ama ortak dolu zaten
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Desene usta biz bize kaldik eldeki ile yetinecegiz
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve sir mordred

scope_123

Üye
cm11 kurtuluşumuz bizim. Bir an önce yeni sürüm çıksa da denesek...
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bir rivayete göre gökhan moral'in düğün hediyesi olarak xda ailesi ona bir tablet birde telefon takmışlar :) xda'da adam senior recognized developer yani adam aşmış yaptığı işler olarak en bilineni s2 için çıkardığı siyah kernel. Adam bu kernelle xda'yı çalkaladı.(bir türk olarak gurur duydum gerçekten) bence hepimiz para katışıp sonra toplanan paralarla galaxy wonder alıp bu adama hediye etmeliyiz daha sonra bize cm ve muhteşem kerneller portlayabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness ve genco15
genco15

genco15

Üye
ben varım benım bataryayı verırım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
hasaneness

hasaneness

Üye
Sır mordred usta san bişey soru cam sen neden hala wonder kullanıyorsun mesela.ben daha ogrenciyim lisede o yüzden: )
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Sır mordred usta san bişey soru cam sen neden hala wonder kullanıyorsun mesela.ben daha ogrenciyim lisede o yüzden: )

Güzel soru :) nedenine gelirsek ilk android telefonum galaxy w biraz bu sebepten ve diğer sebebe gelirsek bu rom işlerine iyice sarınca yeni telefon almayıp eski telefon üzerinde en son android deneyimini yaşamak daha güzel geliyor. Bir sonraki alacağım telefonuda söyleyeyim kesinlikle nexus 4 :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Güzel soru :) nedenine gelirsek ilk android telefonum galaxy w biraz bu sebepten ve diğer sebebe gelirsek bu rom işlerine iyice sarınca yeni telefon almayıp eski telefon üzerinde en son android deneyimini yaşamak daha güzel geliyor. Bir sonraki alacağım telefonuda söyleyeyim kesinlikle nexus 4 :)
Bende bir turlu vazgecemedim su tlfndan katiliyorum sana usta
 

scope_123

Üye
Forza Wonder :D bekle beni S5 :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
hasaneness

hasaneness

Üye
Ağustos ayı gelsin s4 minim hazır benimde: )
 

scope_123

Üye
S5 piyasaya ciktiginda en guclu android telefonu olacak. 1440*2550 ekran uhd 3 gb ram 5.25 inc ekran kamerayi saymiyorum ve ve ve direkt fabrika cikisli kitkat ile gelecek. Yurek dayanmaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Yinede wonder daha iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: melodileriyakar ve hasaneness

scope_123

Üye
:) kesinlikle :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness
alattinctn

alattinctn

Üye
beyler belki yeri değil ama yedek batarya almayı düşünüyorum önerdiğiniz bi satış sitesi var mı güvenilir yada alan arkadaşlar memnun mu teşekkürler.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
    Konu Sahibi
Hepsiburada@sir mordred usta bi gelisme varmi xda da sana actigin konu icin donus yapan oldumu
 

yokartk

Üye
2 gündür bir sorun var arkadaşlar okumadım hiçbiryerde bu sıkınıtyı

Durduk yere bir anda ekranın parlaklıgı artıyor sonra güç düğmesine bastığımız zaman çıkan menu çıkıyor ve 3-4 sanıye sonra telefon kapanıyor samsung yazısında dönüp duruyor sürekli res atıyor. fakat sarj ederken böyle bir sıkıntı yok.

Son yüklediğim programları sildim fakat hala aynı bir değişme yok. pili çıkarıp tekrar başlatınca düzeliyor. Varsa böyle bir soruna çözümü olan yazsın. olmadı akşam tekrar rom atıcaz.
 

scope_123

Üye
cm11 editleme yaptım ben çok da güzel oldu ama tam ısınamadım nedense bişey var ama çözemedim bı terslik hissettim kaldırdım :)
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
997
uguradikti
Cevap
0
Görüntüleme
2K
uguradikti
Cevap
300
Görüntüleme
24K


Üst Alt