çin n8-00 için bazı sorular

Sponsorlu Bağlantılar

ay_dem34

ay_dem34

Üye
    Konu Sahibi
çin n8-00 için bazı sorular
Arkadaşlar belki kızacaksınız ama bende çin malı n8-00 aldım.
1.bu telefonun yazılımını orjinali gibi bir yazılımla yeniden yükleyebilir miyim?
2.işletim sistemi nedir bunun daha çözemedim.symbian mı andoid mi ?
iki yazılımlada oyun attım ikiside çalışmadı yada ben beceremedim.
3.içindeki bazı ufak türkçe çevrim hataları var.bu hatalar düzeltilebilir mi?
4.tema yok yükleyebilirmiyim?
5.arka palan sadece tuş kilidi devrede iken görünüyor normal mi?
6.ben bu telefona birşeyler yüklebilirmiyim böylece kabullenmeli miyim?
Konu hakkındaki görüş ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim.
 


Oglcn554

Oglcn554

Üye
şimdi baktım cin malı n8'e android yüklüymüş. Android uygulamaları yüklenebilir heralde. :)
 

mesalexxx

Üye
ilave ediyorum
7 türkçe dil yüklü değil nasıl türkçeleştirilebilir acaba
8 karşıdan gelen ses çok kısık gelişyor açabilirmiyiz
 
uNdeRqr0unD

uNdeRqr0unD

Üye
1- yüklersin ama kaldırmaz
2-büyük bir ihtimalle işletim sistemi yok java 1.0 olabilir.
3-çin mallarında olur öyle şeyler
4-tema yükleyemezsin
5-normal
6-java 1.0 varsa çok azda olsa yüklersin
7-telefoncu halledebilir.
8-direk tuş kilidini açtıktan sonra sesi aç :oke:

yardımcı oldum umarım :evet:
 
STaT!C

STaT!C

Üye
şimdi baktım cin malı n8'e android yüklüymüş. Android uygulamaları yüklenebilir heralde. :)

hepsi androidli değil. androidliler daha az piyasada.


1)Orjinal yazılım yüklenmez yüklense millet niye orjinal telefon alsın ? :)
2) androidli değilse de java vardır diye tahmin ediyorum. Çünkü çeşit çeşit çin malı n8 var. menüde java varsa program bulursun (java bölümünden veya çin malı telefonlar genel paylaşım bölümünden)
3)Mümkün olmaz. hadi farklı yazılım at diyecem ama çin malı telefonların yazılımlarının hepsinde türkçeleştirme hatası var.
4)Tema atılmaz. Telefon symbian, android, apple yazılımı değil ise hiç ümitlenme.


Zamanında çin malı telefonlar da kullandım benzerlerini. kasası hariç hiçbir yazılımsal ve donanımsal özellik barındırmaz.Bildiklerim bu kadar diğer arkadaşlar cevaplarlar diğer soruları sanırım.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Bu arada neden aldın cin telefonu? Kaç para verdin bilmiyorum ama o paraya orjinal alsan daha iyi olmaz mıydı?
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
android hastası dolmuş burası android olsa nolur çin sonuçta sadece çin eşeğe altın semer vursan eşek yine eşek
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa603
dufy85

dufy85

Üye
aynen çin telefonlarına bulaşmak mantıklı değil.

gerçi burda konuda o değil, arkadaş almış bikere :islik
 

garagulak

Üye
çin n8 aldım nalet olsun hiç bişe uymuyo nasıl bi iştir fena kazıklandık :vur
 
mustafa603

mustafa603

Üye
Çin telefonlara verdiğiniz paraya yazık. Benim de öyle çok arkadaşım var çin telefon alıp sonradan kafasını duvarlara vuran. O bakımdan çin telefona para vermeyin. O paraya orta halli orjinal telefon alın, rahat edin :ehe:oke:
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Abi çin malında android ne arar:ehe :kop:
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
bence çin malı n8 alınacağına o fiyata orjinal ama daha düşük bi telefon almak daha mantıklı
 


Üst Alt