ay_dem34
Üye
çin n8-00 için bazı sorular
Arkadaşlar belki kızacaksınız ama bende çin malı n8-00 aldım.
1.bu telefonun yazılımını orjinali gibi bir yazılımla yeniden yükleyebilir miyim?
2.işletim sistemi nedir bunun daha çözemedim.symbian mı andoid mi ?
iki yazılımlada oyun attım ikiside çalışmadı yada ben beceremedim.
3.içindeki bazı ufak türkçe çevrim hataları var.bu hatalar düzeltilebilir mi?
4.tema yok yükleyebilirmiyim?
5.arka palan sadece tuş kilidi devrede iken görünüyor normal mi?
6.ben bu telefona birşeyler yüklebilirmiyim böylece kabullenmeli miyim?
Konu hakkındaki görüş ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim.
1.bu telefonun yazılımını orjinali gibi bir yazılımla yeniden yükleyebilir miyim?
2.işletim sistemi nedir bunun daha çözemedim.symbian mı andoid mi ?
iki yazılımlada oyun attım ikiside çalışmadı yada ben beceremedim.
3.içindeki bazı ufak türkçe çevrim hataları var.bu hatalar düzeltilebilir mi?
4.tema yok yükleyebilirmiyim?
5.arka palan sadece tuş kilidi devrede iken görünüyor normal mi?
6.ben bu telefona birşeyler yüklebilirmiyim böylece kabullenmeli miyim?
Konu hakkındaki görüş ve yardımlarınıza şimdiden teşekkür ederim.







