qLaMoR
Üye
Cfw'de mesaj baloncuğu değiştirme ?
merhaba arkadaşlar bende cfw var ve bu cfw de mesajlar e de kullanılıyo ama mesaj baloncukları z de ve değiştiricem ama
conversation değiştirelemiyor diyor neden bu acaba .
uygulama yöneticisi bulup mesajları kapatmakmı gerekiyor .
yardımcı olursanız sevinirim.
cfw'ye bakma isteyenler.
http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modifiye-fw-bolumu/symbian-for-tr-final-01-04-2013-a-696248.html
- - - Eklendi - - -
Güncell.
conversation değiştirelemiyor diyor neden bu acaba .
uygulama yöneticisi bulup mesajları kapatmakmı gerekiyor .
yardımcı olursanız sevinirim.
cfw'ye bakma isteyenler.
http://www.maxicep.com/s-3-cfw-modifiye-fw-bolumu/symbian-for-tr-final-01-04-2013-a-696248.html
- - - Eklendi - - -
Güncell.
