C7 gölete düştü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
C7 gölete düştü
arkadaşlar dün aksam göletin kenarında oturuodum. C7 elimdn kayıp suya dustu 5 saniye kadr bekledikten snra çıkardım.halen açıktı telefn.hemen bataryayı söküp kuruttum.eve gelince actım acıldı.sadece hafıza kartını görmuodu. Normal çalısıodu.sabaha kadar açık kaldı.öglen gbi mesajda takılı kaldı.bende kapattm.ama artık acılmiyo nokia yazısında takılı kalıyo.lutfen Allah rızasi icin yardım edin
 

hizan

Üye
arkadaşım pirinç in içine koy 2 gün beklesin 2 gün sonra aç bir şey kalmaz.

not: batarya çıkık olsun.
 
telefonu tekrar çalıştırmakla büyük hata etmişsin..hemen kapatıp pirincin içine atacaktın.
 
Tepkiler: Mad EagLe

dalxyn

Üye
yok artık bide tuzlu suda kaynatsın
 
Tepkiler: sublieutenant ve Abstract_Loco
yok artık bide tuzlu suda kaynatsın

evde annen tuzun içine pirinç koyduğunda sormadınmı hiç ne işe yarıyor diye ?

Pirinç nemi çeker Tekin'in dediği gibi açmadan pirince koyacaktın 2 gün boyunca pirinçte bekletseydin nemini çekerdi parçalar rahat çalışırdı iyice kurumuş olurdu sıkıntı olmazdı en azından nokia yazısında kalıyor sen yinede pirince koy nemini çeksin sonra servise götür su kaçtığını söyleme yazılımsal bir problem olduğunu düşünüp yapmaya çalışabilirler sanmıyorum ama şansını dene.
 

Emrgncy

Üye

Teknik servis diyorsun...
Adamlar 5 metreden bakınca anlıyorlar arızanın kaynağını , Bence boşa götürmesin, alacağı cevap sıvı teması olacaktır...
 


Teknik servis diyorsun...
Adamlar 5 metreden bakınca anlıyorlar arızanın kaynağını , Bence boşa götürmesin, alacağı cevap sıvı teması olacaktır...

zaten kesin sonuç alır demedimki mesajımın sonunda şaibeli konuştum

telefona nokia yazısı geliyormuş sonuçta demekki hala hayat belirtisi var ondan dedim hatta bence bir flaş atmayı denesin belki suyu yiyince sistem çöktü hafıza karıştı falan hani bunlar düşük ihtimaller ama hala şansı var sonuçta
 

serinaga

Üye
Su teması halinde acilen yapılması gereken şey pilin çıkartılmasıdır. Telefon çalışıyor olsa bile sıvı zamanla cihaz içerisine yayılır. Arkadaşlarında dediği gibi pirinç içerisinde birkaç gün beklet, şansın varsa tel normal çalışır, aksi halde servis yolu görünüyor.
 
sıvı teması halinde zaten garanti gidiyor..board,ekran ve dokunmatik değişecek..bu da aşağı yukarı 200 liralık bir masraf..hatta daha bile fazla
 

MaxipmaN

Üye
göletede pirinç bulunmaz aksi gibi tabi
 
Pirinç işini ilk defa duydum helal olsun
 
kulağınıza hoş gelmiyorsa uygulamayın ama bu yöntem ile birçok cihazın kurtulduğuna şahit oldum..sonra telefon elimde kaldı vay anam vay babam demeyin gerçi hala bu yöntemi uygulamadıysa arkadaş cihaz çoktan mefta olmuş olabilir
 

mikail_6

Üye

Büyük ihtimalle de olmuştur Sıvının temas ettiği parçalar akımı yiyince hemen oksitlenme yapmaya başlar o nedenle bataryayı direk çıkarıp hiç açmadan pirince yatırmak en mantıklısı idi. Arkadaşın cihazda ROM gitmiş gibi görünüyor... Ayrıca birisi de board, ekran değişecek demiş ve maliyet olarak 200 lira belirtmiş. Cihazın anakartının değişmesi gerekecekse zaten servis ekonomik onarımı mümkün değil der, geri gönderir anakart dediğimiz şey cihazın maliyetinin %90'ını oluşturuyor zaten.
 
benim 6600 vardı suya düştü hemen bataryayı çıkardım 3 gün pirincin icine koydum daha sonra 1 sene kullanıp sattım keske takmasaydın bataryayı üzüldüm walla bi dünya para verdin
 

oo7best

Üye
pirincin içine tel mi yksa bataryamı koncak
 
peçete veya saç kurutma makinesi kullanmak yerine pirincin içine koyup sıcak bir yerde en az 12 saat bekletilmesi gerekiyor
 
Mesela bataryası çıkmayan bi cihazda nasıl yapicaz bunu iphone,htc one x gibi telefonlarda ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...