c6-01 güç tasarrufu sonrası sebeke

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
c6-01 güç tasarrufu sonrası sebeke
s.a arkadaslar ya benim bi sıkıntım var bu güç tasarrufu modundayken geçiyor ama sonrasında sebeke gelmiyor ve cihaz çift modda calsıyor ama ordan cıkarıp GSM moduna geciyorum bu seferde sebekeyi bulamıyor bilen bi arkadas varsa lütfn yardım etsin :(
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
şebeke arama otomatiktemi
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
ewet ama el ile arama yaptıgım zaman bu seferde sadece avea görüyor hattım TURKCELL
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
gsm ye al öncesinde hattı çıkarıp tekrar tak sim kartın çip bôlümünü temızle
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
işe yararmı ki ? :(

- - - Eklendi - - -

bu hatayı veriyor :(


- - - Eklendi - - -

https://hotfile.com/dl/160841360/1bfd66b/Scr000001_1.jpg.html


- - - Eklendi - - -

olmadı temizledim yaa offf :(
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
link açılmadı göremedim sadece çıft moddamı şebeke var
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
aynen ya çift moda aldıgım zaman otomatik de görüyor tmm ama güç moduna aldıgım zaman GSM moduna geciyor ya telf.otomatik işte o zaman sebeke gelmiyor cıkmıyor yani sıkıntım o
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tasarruf moduna aldığında teli kapatıp açtın mı hiç şebeke gelıyormu diye
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
yok ama yapıyım dur bakim ama hiç sanmam ama

- - - Eklendi - - -

yok ya olmadı yine anlamadım ki arkadas nie böyle yapıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
antenlerdemı sorun var hattamı anlayamadım
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
valla hocam bende bi çözemedim ki sanki uyuzluguna yapıyor gece gece sinirlerimi bozdu
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bugün mü başladı bu sorun
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
ya bir kaç gün oldu bu sorun bende ama anlamadım bi türlü hocam zaten olmasa telf.bi götürücem dedigin gibi antenlerle ilgili bi sıkıntı olur ama düsünüyorum antende bi sıkıntı olsa çift modda iken sebekeyi nasıl bulcak dimi ama ?

- - - Eklendi - - -

dedigin gibi antenden şimdi baktım arkadaki tabakayı cıkartıp sebeke geldi gitti güç modundayken en iyisi bi telfçgötürelim herhalde bi temassızlık falan var ondan yapıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ya bir kaç gün oldu bu sorun bende ama anlamadım bi türlü hocam zaten olmasa telf.bi götürücem dedigin gibi antenlerle ilgili bi sıkıntı olur ama düsünüyorum antende bi sıkıntı olsa çift modda iken sebekeyi nasıl bulcak dimi ama ?

anladım bende denemek maksadıyla çift moda alıp tasarruf modunu açtım şebeke geldı sorun yok gsm de denedım tasarrufa alarak yine sorun yok
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
aynn ya hocam telf.bi kere yere düsürüp ekranı kırdık tmm mı yaptırdım ama sonrasında nolduysa böle bişi oldu işte
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ya bir kaç gün oldu bu sorun bende ama anlamadım bi türlü hocam zaten olmasa telf.bi götürücem dedigin gibi antenlerle ilgili bi sıkıntı olur ama düsünüyorum antende bi sıkıntı olsa çift modda iken sebekeyi nasıl bulcak dimi ama ?

- - - Eklendi - - -

dedigin gibi antenden şimdi baktım arkadaki tabakayı cıkartıp sebeke geldi gitti güç modundayken en iyisi bi telfçgötürelim herhalde bi temassızlık falan var ondan yapıyor

kameranın olduğu bölümü cıkarınca altta antenlerın bulundugu bölümlerde tırnaklar var onlarda sorun olabılır
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
yaptım hocam :):):)):
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
hatırlarmısın eski telefonlarımızın batarya bölümüne kagıt koyardık ordan yola cıktım ve antenlerin kısmı olan yere sıkıstırdım bi parca kagıt ve artık sebeke istedigim gibi oldu + alıcan her türlü :D :D :D bu arada cok tşk.ederim engin kardesim ilgilenip yardımcı oldugun için arkadas istedigi göndericem sana birazdan oke
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hatırlarmısın eski telefonlarımızın batarya bölümüne kagıt koyardık ordan yola cıktım ve antenlerin kısmı olan yere sıkıstırdım bi parca kagıt ve artık sebeke istedigim gibi oldu + alıcan her türlü :D :D :D bu arada cok tşk.ederim engin kardesim ilgilenip yardımcı oldugun için arkadas istedigi göndericem sana birazdan oke

ok anten bölümünü çıkarınca altta tırnaklar var antenlere temas eden onlar aşagı düşmüş galıba tam temas yapmıyor.sorunun hallolduğuna göre problem yok.eyvallah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt