>Lips Of AngeL<
Üye
ya bir kaç gün oldu bu sorun bende ama anlamadım bi türlü hocam zaten olmasa telf.bi götürücem dedigin gibi antenlerle ilgili bi sıkıntı olur ama düsünüyorum antende bi sıkıntı olsa çift modda iken sebekeyi nasıl bulcak dimi ama ?
ya bir kaç gün oldu bu sorun bende ama anlamadım bi türlü hocam zaten olmasa telf.bi götürücem dedigin gibi antenlerle ilgili bi sıkıntı olur ama düsünüyorum antende bi sıkıntı olsa çift modda iken sebekeyi nasıl bulcak dimi ama ?
- - - Eklendi - - -
dedigin gibi antenden şimdi baktım arkadaki tabakayı cıkartıp sebeke geldi gitti güç modundayken en iyisi bi telfçgötürelim herhalde bi temassızlık falan var ondan yapıyor
yaptım hocam):
bu arada cok tşk.ederim engin kardesim ilgilenip yardımcı oldugun için arkadas istedigi göndericem sana birazdan okehatırlarmısın eski telefonlarımızın batarya bölümüne kagıt koyardık ordan yola cıktım ve antenlerin kısmı olan yere sıkıstırdım bi parca kagıt ve artık sebeke istedigim gibi oldu + alıcan her türlü![]()
![]()
bu arada cok tşk.ederim engin kardesim ilgilenip yardımcı oldugun için arkadas istedigi göndericem sana birazdan oke
