C5-03 CFW: Symbian Carla

Sponsorlu Bağlantılar

watercity

watercity

Üye
emegine saglık Symbian Türkiye bekliyoruz
 


Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Fertile Ceres'in sonuna yaklaşıyorum. Yapılan değişiklikler:

SplashScreen ve SysAp değiştirildi
USB bağlantı modu öncelikli olarak Depolamaya alındı
Podcasting silindi
Ovi Müzik Silindi
QuickOffice silindi
Sosyal ağlar silindi
Adobe PDF silindi
Ovi Senkronize silindi
Çevrimiçi Paylaş silindi

Yapılması gereken birkaç küçük ayar kaldı, bundan sonra sunulacak.

----------Eklendi @ 11:10:44 ---------- Yazıldı @ 11:09:17 ----------

Mini-QWERTY hali deilde orjinal mesaj hali kalmış olan şekillerinide yayınlarmısın Carla ve DONA nın Mini-QWERTY oldukça zor geliyo bana orjinal haliyle daha akıcı yazabiliyorum bu mümkün mü acaba ? ? ?

Alfasayısal bildiğimiz "2abc" "3dfe" şeklinde butonları olan klavye, mevcut. Tam ekran QWERTY klavye de mevcut, Mini-QWERTY klavye de mevcut, Elyazısı klavye de mevcut.
 

ahmetc503

Fertile Ceres'in sonuna yaklaşıyorum. Yapılan değişiklikler:

SplashScreen ve SysAp değiştirildi
USB bağlantı modu öncelikli olarak Depolamaya alındı
Podcasting silindi
Ovi Müzik Silindi
QuickOffice silindi
Sosyal ağlar silindi
Adobe PDF silindi
Ovi Senkronize silindi
Çevrimiçi Paylaş silindi

Yapılması gereken birkaç küçük ayar kaldı, bundan sonra sunulacak.

----------Eklendi @ 11:10:44 ---------- Yazıldı @ 11:09:17 ----------



Alfasayısal bildiğimiz "2abc" "3dfe" şeklinde butonları olan klavye, mevcut. Tam ekran QWERTY klavye de mevcut, Mini-QWERTY klavye de mevcut, Elyazısı klavye de mevcut.
sosyal ağlar klosoründeki facebook uygulaması silindimi? o iyidi yaa
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Fertile Ceres'in sonuna yaklaşıyorum. Yapılan değişiklikler:

SplashScreen ve SysAp değiştirildi
USB bağlantı modu öncelikli olarak Depolamaya alındı
Podcasting silindi
Ovi Müzik Silindi
QuickOffice silindi
Sosyal ağlar silindi
Adobe PDF silindi
Ovi Senkronize silindi
Çevrimiçi Paylaş silindi

Yapılması gereken birkaç küçük ayar kaldı, bundan sonra sunulacak.

----------Eklendi @ 11:10:44 ---------- Yazıldı @ 11:09:17 ----------



Alfasayısal bildiğimiz "2abc" "3dfe" şeklinde butonları olan klavye, mevcut. Tam ekran QWERTY klavye de mevcut, Mini-QWERTY klavye de mevcut, Elyazısı klavye de mevcut.



paylaşırken nasıl atılıcağınıda güzel bir şekilde anlatırmısın dostum. çünkü symbian türkiye sitesindeki symbian 3 lite cfw sini kurduktan sonra telefon titriyor ve açılmıyodu. hangi dosyalar ve nasıl gibi bi bilgilendirmede yaparsan çok memnun olurum :):)
 

ahmetc503

paylaşırken nasıl atılıcağınıda güzel bir şekilde anlatırmısın dostum. çünkü symbian türkiye sitesindeki symbian 3 lite cfw sini kurduktan sonra telefon titriyor ve açılmıyodu. hangi dosyalar ve nasıl gibi bi bilgilendirmede yaparsan çok memnun olurum :):)
aynen bende çok korkuyorum umarım yardımcı olursunuz
 

ahmetc503

evet arkadaşlar sanırım zamanı geldi herkes symbian türkiye sitesini takibe başlasın arkadaşımız dosyaları upload etmeye başlamış
 
Del Rey

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Fertile Ceres yayında!
 

ahmetc503

Fertile Ceres yayında!
yardım lütfen bu uda dosyalarını hem siteden hem nafirimden mi indircez bu basamağı biri bana anlatsın lütfen

----------Eklendi @ 20:58:13 ---------- Yazıldı @ 20:06:30 ----------

yükledim
 
cem720

cem720

Üye
Yükledim çok güzel oldu teşekkürler.
 
Masterthone

Masterthone

Üye
Symbian Donna CFW ne zaman çıkar acaba
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
ev ekranı yatay olacak mı
 
Masterthone

Masterthone

Üye
arkadaşlar öncelikle merhaba bu gün (22.01.12) symbian türkiye adlı sitede carla adlı cfw yayımlandı

Beğendiğim yönleri
1-) kinetik kayma süper (kasma yok)
2-)wi-fi çekim hassasiyeti geliştirilmiş
3-)tel acayip hızlanmış(n8 gibi veya onun benzeri işlemcisi yüksek teller)
4-)dokunmatik hassasiyeti artmış
5-)tel hafızası 67mb olarak geliyor ve ram kullanmımı oldukça iyi
6-)tel hackli ve birçok yama olarak geliyor (rompatcherda)
BEĞENMEDİĞİM YÖNLERİ
1-)örneğin müzik çalar dasınız kırmızı tuşa bastığınızda eskisi gibi ana ekrana atmıyor kapat yeniden başlat genel falan filan o çıkıyo işte
2-)menü de anna veya belle ikon kullanıyorsanız sorun yok ama eğer başka bir ikon kullanırsanız ikonlar yamuk yamuk oluyor(anna veya belle ikonlar süper gözüküyor) (aslında çok yamuk yamuk da değil gözünüz alışırsa oda güzel)
3-)yazı tipi



beğendiğim ve beğenmediğim yönlere daha da ekleyebilirim (özellikle beğendiğim:) ) ama şimdilik bu kadar yeter sonuç olarak c503 üm adam oldu :) herkese tavsiye ederim symbian türkiye ye teşekkürler bide bana açık renkli güzel anna ikonlu veya belle tema verirmisiniz :)
aynen katılıyorum ayrıcaaa telle konusunca kapanma tuŞu aramayı sonlandırmıyor vveee bi uygulamdan çıkmak için geri geri gerii demekten başka çareniz yok kapanma kırmızı tuşu işlevini yitirmİşşşşşş
 

ahmetc503

aynen katılıyorum ayrıcaaa telle konusunca kapanma tuŞu aramayı sonlandırmıyor vveee bi uygulamdan çıkmak için geri geri gerii demekten başka çareniz yok kapanma kırmızı tuşu işlevini yitirmİşşşşşş
evet aynen öyle ama onada katlanalım :) inşallah bidaha çıkacak cfw de bunu düzeeltirler
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
Sabırsızlanıyorum donna için
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
Benimde gözüme çarpan bi iki şey war ama onun dışında cfw gayet güzel.
1 - Kilit ekranındaki saat küçülmüş sanki yada bana öyle geliyo .d
2- Temalardan 2 tanesi çalışmıyor bu pek sorun değil ama yinede insanın canını sıkıyor
3 - rompatcherdaki yamalar add auto kabul ediyor ama telefon yeniden başladığında yeşil olmuyor ve bir kaç tane yama çalışmıyor (zaten ne işe yaradıklarını bilmiyorum.d )
4 - ev ekranı yatay döndüğünde sağ üst köşede dikdörtgen biyer kalıyor çok kötü görünüyo aşırı öyle böyle değil anlatamam .d nfrt ettim ve sensörü kapattım .d
5 - orjinal tarayıcıda küçük yazılar okunmıcak derecede ( diğer tarayıcılarda problem yok sanırım )
6 - yüklü olarak gelen dosya yöneticisi ingilizce ve pek kullanışlı değilben x-plore ı tercih ediyorum yine.

bunların dışında cfw gayet güzel sanırım bu bir beta sürümü artık sabırsızlıkla donna yı beklicez. Symbian Türkiye senden istedğim gelicek olan cfw de bunları düzeltmen ve conversation uygulamasını türkçe olarak gömmen. ayrıyetten ne gerek var donnaymış carlaymış .d türkçe isim istiyoruz :) tşkrler hala aspalt 4 oynuyorum sayende..
 

ahmetc503

Benimde gözüme çarpan bi iki şey war ama onun dışında cfw gayet güzel.
1 - Kilit ekranındaki saat küçülmüş sanki yada bana öyle geliyo .d
2- Temalardan 2 tanesi çalışmıyor bu pek sorun değil ama yinede insanın canını sıkıyor
3 - rompatcherdaki yamalar add auto kabul ediyor ama telefon yeniden başladığında yeşil olmuyor ve bir kaç tane yama çalışmıyor (zaten ne işe yaradıklarını bilmiyorum.d )
4 - ev ekranı yatay döndüğünde sağ üst köşede dikdörtgen biyer kalıyor çok kötü görünüyo aşırı öyle böyle değil anlatamam .d nfrt ettim ve sensörü kapattım .d
5 - orjinal tarayıcıda küçük yazılar okunmıcak derecede ( diğer tarayıcılarda problem yok sanırım )
6 - yüklü olarak gelen dosya yöneticisi ingilizce ve pek kullanışlı değilben x-plore ı tercih ediyorum yine.

bunların dışında cfw gayet güzel sanırım bu bir beta sürümü artık sabırsızlıkla donna yı beklicez. Symbian Türkiye senden istedğim gelicek olan cfw de bunları düzeltmen ve conversation uygulamasını türkçe olarak gömmen. ayrıyetten ne gerek var donnaymış carlaymış .d türkçe isim istiyoruz :) tşkrler hala aspalt 4 oynuyorum sayende..
asphalt 4 kasıyomu bu cfw de bide convartions olsunda ne olursa olsun süper bi program
 
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
çok azcık kasıyor ama eskisinden kat kat iyi
 
Kadir Cem

Kadir Cem

Üye
Biri bana tam olarak nasıl yapacağımı anlatabilirmi çok karışık geldi bana lütfen:ağlarım:

Symbian Türkiye Süpersin Kralsın:tşk:
 

Benzer Konular



Üst Alt