Burdayım Arkadaşlar Merak Etmeyin :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Burdayım Arkadaşlar Merak Etmeyin :)
Bazı arkadaşlar msn'de falan soruyor nerelerdesin, neden girmiyorsun, mesaj yazmıyorsun, noldu bir küskünlük mü var falan diye. :)


Hiç alakası yoktur. Okul başlayacak pazartesi günü ve part time çalışmaya başladım 10 gündür bu sebepten ötürü eve geliyorum 1 saat msn'de durup direk yatıyorum pek fazla bu eğlenceli ortama zaman ayıramıyorum maalesef. Çünkü çok yorgun oluyorum.


Kısacası merak etmeyin burdayım yani herhangi bir sorun yok. Pazartesiden sonra okul başlayınca sadece haftasonları çalışacam o yüzden haftaiçi buradayız yine. :oke:
 


mservank

mservank

Üye
işin hayırlı olsun
 
Altun.

Altun.

Üye
ahmet ne iş?
 
Ozan

Ozan

Admin
Nerelerdesin sen yau ?

Şaka bir yana gerçekten bu soruyu bende sormaya baslamıştım, güzel haberler aldık :oke:
 

omayra

Üye
hayırlı olsun, yeni bir hayat, yeni bir heyecan... Hem üniversiteli hem de çalışan olmak zor olacak, Allah kolaylık versin :)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Üniversiteler bu hafta içi açılmamış mıydı? Ya da benim akrabam ailesini mi kandırıyor? :box
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Part time olarak mc donald's. :)


Gerçi okul başlayana kadar full çalışıyorduk. Pazartesi okul açılıyor sadece haftasonları çalışacaz 2 gün. Haftaiçi buradayım yani :)


Maksat takılalım diye yoksa çalışılacak veya para kazanılacak bir iş değil kesinlikle :oke:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Üniversiteler bu hafta içi açılmamış mıydı? Ya da benim akrabam ailesini mi kandırıyor? :box


Üniversiteler açılış tarihlerini kendisi belirliyor. Mesela bilkent eylül başında açıldı. TOBB. ağustos sonu. Yıldız 10 gün önce.


Değişiyor yani :oke:
 

M@xWeL

Üye
bölümün ne ve hangi üniversite ?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Doğuş üniversitesi - işletme (burslu)


Pazartesi başlıyor. :oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Doğuş Üniversitesi özel değil miydi?
 
POWER

POWER

Üye
Hayırlı olsun...
 
goblinhunter

goblinhunter

Üye
Tanışmıyoruz belki ama bende Hayırlı Olsun demek isterim.
Üniversite okumak güzel şey.... :?sl?k
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
ναη_нσιנ∂σηк;474978' Alıntı:
Doğuş üniversitesi - işletme (burslu)


Pazartesi başlıyor. :oke:

hayırlı olsun ek yerleştirmelerden bende bir yere girecem inşallah
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Chavrash tam burslu olarak yerleştim. :oke:
 
ouSahin

ouSahin

Üye
ne qüzell başarılar dilerim ahmet..Allah kolaylık wersin

:( herkez qitti ben kaldım:(valla artık çoq sorun yaptım
 

M@xWeL

Üye
hayırlı olsun. 4 yıllık mı ? ayrıca burslu nasıl oldun ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt