van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Burdayım Arkadaşlar Merak Etmeyin :)
Bazı arkadaşlar msn'de falan soruyor nerelerdesin, neden girmiyorsun, mesaj yazmıyorsun, noldu bir küskünlük mü var falan diye. 
Hiç alakası yoktur. Okul başlayacak pazartesi günü ve part time çalışmaya başladım 10 gündür bu sebepten ötürü eve geliyorum 1 saat msn'de durup direk yatıyorum pek fazla bu eğlenceli ortama zaman ayıramıyorum maalesef. Çünkü çok yorgun oluyorum.
Kısacası merak etmeyin burdayım yani herhangi bir sorun yok. Pazartesiden sonra okul başlayınca sadece haftasonları çalışacam o yüzden haftaiçi buradayız yine.

Hiç alakası yoktur. Okul başlayacak pazartesi günü ve part time çalışmaya başladım 10 gündür bu sebepten ötürü eve geliyorum 1 saat msn'de durup direk yatıyorum pek fazla bu eğlenceli ortama zaman ayıramıyorum maalesef. Çünkü çok yorgun oluyorum.
Kısacası merak etmeyin burdayım yani herhangi bir sorun yok. Pazartesiden sonra okul başlayınca sadece haftasonları çalışacam o yüzden haftaiçi buradayız yine.


herkez qitti ben kaldım
