007yasar
Üye
Bu temanın renklerni değitirebilecek var mı ?
Arkadaşlar forumda gördğüm bu temanın iconları çok hoşuma gitti yalnız temanın ana rengi turuncu hoşuma gitmedi gri ya da siyah yapan olursa daha güzel olucak vede ahize mor resimde olduğu gibi onunda rengi diğerleri gibi olursa güzel olur yapabilen varsa şimdiden çok teşekkür ederim
TEMA http://www.maxicep.com/symbian-s60v...ar-s60v5-mukemmel-ikonlar-tavsiye-642721.html
TEMA http://www.maxicep.com/symbian-s60v...ar-s60v5-mukemmel-ikonlar-tavsiye-642721.html
