@@DiAbLo@@
Üye
-
Konu Sahibi
-
Gayet güzel ekran kartı maşallah. Çok araştırdım laptopu almadan önce ve şimdi iyi ki aldım dediğim tek teknolojik alete sahibimWatch Dogs oynarken Gpu'nun 90'lara dayandığını gördüm ama işlemciye bakmadığım için işlemci hakkında bir yorumum yok, gpu sıcaklığı normal yani. Bu arada aynı modeli kullanıyoruz.
Hocam 90-95 işlemci için sıkıntı yapar mı peki?Normal bence
Bu arada istersen uygun overclock değerlerini vereyim oyunlarda rahat edersin özellikle Watch Dogs'taGayet güzel ekran kartı maşallah. Çok araştırdım laptopu almadan önce ve şimdi iyi ki aldım dediğim tek teknolojik alete sahibim
Hocam 90-95 işlemci için sıkıntı yapar mı peki?
NVidia GForce Experience programı ile optimize edince oyunu sıkıntı kalmadı hiç kardeşim ama ver bakayım deneriz başka oyunlarda watch dogs bitti çünküBu arada istersen uygun overclock değerlerini vereyim oyunlarda rahat edersin özellikle Watch Dogs'ta
GeForce performans artırıyor mu ki optimize ettiğimde oyunun grafik ayarlarını düşürüyorNVidia GForce Experience programı ile optimize edince oyunu sıkıntı kalmadı hiç kardeşim ama ver bakayım deneriz başka oyunlarda watch dogs bitti çünkü
Kardeşim senin yaptığın değerlerde zaten boost olarak çalışabiliyor ki. Ekran kartı normal değerlerde 900 mhz boost değerlerde 1150-1200 mhz de çalışıyor. Ayrıyeten clock yapmaya gerek duymuyorum. Ayrıca zaten 90 derece oluyor ekran kartı bir de 100 leri görmeyelimGeForce performans artırıyor mu ki optimize ettiğimde oyunun grafik ayarlarını düşürüyor
Ben Nvidia Inspector kullanıyorum Performance Level [2] sekmesinde;
Base Clock Offset +135 MHz
Memory Clock Offset +200 MHz
(En Altta) Voltage Offset +6.32 mV
Bu ayarların dışına çıkma memory clock offset +201 bile olsa e.kartı çalışmayı durdurur
Şunu da söyliyim overclock dengesiz yapıldığında parçayı kullanılamaz hale getirir, ben bu ayarları aylardır "sadece yüksek sistem gerektiren oyunlarda" kullanıyorum, yani sürekli overclocklu halde kulanmıyorum ki zaten gereksiz elektrik harcamış olurum, overclock yapacaksan bu yazdıklarımı dikkate al verdiğim değerlerin dışına çıkma. Tekrar söylüyorum overclock tehlikeli mesuliyet kabul etmem
Şöyle örnek vereyim, watch dogs'ta en düşük ayarda anti aliasing'i en yüksek ayara getirdiğimde oyun oynanmayacak kadar kasıyordu, overlock ile kasma kayda değer oranda ortadan kalkıyor, en azından oynanmayacak oyun oynanabilir hale geliyor.Ayrıca ben overclock ile nadiren 90 görüyorumKardeşim senin yaptığın değerlerde zaten boost olarak çalışabiliyor ki. Ekran kartı normal değerlerde 900 mhz boost değerlerde 1150-1200 mhz de çalışıyor. Ayrıyeten clock yapmaya gerek duymuyorum. Ayrıca zaten 90 derece oluyor ekran kartı bir de 100 leri görmeyelim
90 normaldir. 90 dan sonrası sıkıntı yapar normalde, ama oynadığın oyunlara kıyasla normaldir watch dogs da öyle olmasıGayet güzel ekran kartı maşallah. Çok araştırdım laptopu almadan önce ve şimdi iyi ki aldım dediğim tek teknolojik alete sahibim
Hocam 90-95 işlemci için sıkıntı yapar mı peki?
Sağolun hocam teşekkür ederim ben de aynısını düşünüyordum90 normaldir. 90 dan sonrası sıkıntı yapar normalde, ama oynadığın oyunlara kıyasla normaldir watch dogs da öyle olması
Şöyle örnek vereyim, watch dogs'ta en düşük ayarda anti aliasing'i en yüksek ayara getirdiğimde oyun oynanmayacak kadar kasıyordu, overlock ile kasma kayda değer oranda ortadan kalkıyor, en azından oynanmayacak oyun oynanabilir hale geliyor.Ayrıca ben overclock ile nadiren 90 görüyorum
Ben yazdığım değerlere getirip kaydediyorum, voltajı ise -6'dan +6'getireceksinSağolun hocam teşekkür ederim ben de aynısını düşünüyordum
Senin şu dediğin programın yan etkileri var mı peki? Mesela işlemcilerdeki gibi değeri 5 er veya 10 ar mı artıyorsun yoksa bir anda mı yapıyorsun? Bir anda yükseldi diye sıkıntı yapmasın?Bu arada voltaj değeri bu programla direk 12 atlıyor 6.32 atlamıyor bu sıkıntı yapar gibi geldi bana
Galiba bizim güç kaynakları arasında fark var kardeşimbenim voltaj -6 +6 değil -12 +12 şeklinde. Ama değerleri kontrol ettiğimde iyi şekilde gelişme var bant genişliği bile 14 den 17 ye çıkıyor ki 650m kadar performans sergiliyor neredeyse
Öneri için teşekkürler denerim dediğin şekilde yaparakSıcaklık değerlerin bir laptopta olması gerektiği gibi havalar sıcak bu havalarda normal sıkıntı yok. Daha soğuk istersen iyi bir soğutucu ve iyi bir macunla temizlik yaparsan sıcaklığı daha da düşürebilirsin. Ama bu değerler sıkıntı yapacak değerler değil. Expereince olayına gelirsek oradan optimize ederseniz daha az ısınır bilgisayar. Çünkü ayarları biraz fazla düşürüyor ve daha az zorlanmasını haliyle daha az ısınmasını sağlıyor. Ama oyundan alınan zevki azaltır. Ben grafiğin yetmediği olaylarda fraps fpsyi açıp 30 fps olacak şekilde ayarlayıp kasmadan en iyi şekilde en güzel performansı alıyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?