avcitalip
Üye
Bu sefer durum ciddi ! Bakmadan geçme ! ! !
arkadaşlar çarşamba günü aldığım galaxy note'u bugün geri verdim neden diye sorarsanız avuca sığmayan boyutu yüzünden ve s2 nin yapabildiklerinin aynısını yapabilmesi aslında güzeldi fakat sanki biraz fazla pahalı almışım gibime geldi birde 1.150 TL ye almıştım bugün gidip geri verdim
herneyse şuanda telefonsuzum yine emektar 6260 a kaldım
oda bozuldu bozulacak film arızası var yaptırmaya değmez 
şimdi arkadaşlar teşke gs2 mi satmasaydım da diyorum ama 1.000 TL ye iyi satmışımda diyorum çünkü 750 TL ye almıştım şuanda elimde 1.150 TL nakit para var ve ne yapacağımı bilmiyorum kendimce şöyle tercihler oluşturdum
1-Motosiklet(Mondial) almak (konuyla alakasız olduğunu biliyorum)
2-Laptop almak (biraz babamın ve annemin yardımıyla)
3-hacdan galaxy s3 veya One X getirtmek
4-s2 avına başlamak ( s2.avi
)
5-5800 alıp geri kalan parayı biriktirip 2-3 Bin TL yapmak (babam 2-3 bin TL yap araba alırım sana dedi (üniversiteye giderken) )
6-gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı bir s3 almak (1350 TL civarında uluslar arası garantili)
7-hTC Sensation XL with beats audio (kulaklığı yanında ama performansı biraz düşük gibi menüde kasmalar var yani)
sizce ne yapıyım hangisini önerirsiniz bana arkadaşlarımdan ve abilerimden yardım istiyorum ne yapsam bilemiyorum sizce hangisini yapıyım hangisini önerirsiniz benim aklıma gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı s3 almak daha çok yatıyor veya babama bir tane aldırtmak ama ne biliyim ne yapsam bilemiyorum bu elimdeki telefonda fazla yaşamaz çünki kardeşim geçen hafta telefonun üzerine çiğ yumurta düşürmüş her tarafı yumurtaydı sildim her tarafını şuanda durumu iyi filmi gitti gidiyor ama
hadi arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum siz olsanız ne yapardınız bunun yorumunu atsanızda olur benim için hepinizin yorumu önemli
- - - Eklendi - - -
bana başka güzel telefonda önerebilirsiniz dikkate alırım yani
herneyse şuanda telefonsuzum yine emektar 6260 a kaldım
oda bozuldu bozulacak film arızası var yaptırmaya değmez 
şimdi arkadaşlar teşke gs2 mi satmasaydım da diyorum ama 1.000 TL ye iyi satmışımda diyorum çünkü 750 TL ye almıştım şuanda elimde 1.150 TL nakit para var ve ne yapacağımı bilmiyorum kendimce şöyle tercihler oluşturdum
1-Motosiklet(Mondial) almak (konuyla alakasız olduğunu biliyorum)
2-Laptop almak (biraz babamın ve annemin yardımıyla)
3-hacdan galaxy s3 veya One X getirtmek
4-s2 avına başlamak ( s2.avi
)5-5800 alıp geri kalan parayı biriktirip 2-3 Bin TL yapmak (babam 2-3 bin TL yap araba alırım sana dedi (üniversiteye giderken) )
6-gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı bir s3 almak (1350 TL civarında uluslar arası garantili)
7-hTC Sensation XL with beats audio (kulaklığı yanında ama performansı biraz düşük gibi menüde kasmalar var yani)
sizce ne yapıyım hangisini önerirsiniz bana arkadaşlarımdan ve abilerimden yardım istiyorum ne yapsam bilemiyorum sizce hangisini yapıyım hangisini önerirsiniz benim aklıma gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı s3 almak daha çok yatıyor veya babama bir tane aldırtmak ama ne biliyim ne yapsam bilemiyorum bu elimdeki telefonda fazla yaşamaz çünki kardeşim geçen hafta telefonun üzerine çiğ yumurta düşürmüş her tarafı yumurtaydı sildim her tarafını şuanda durumu iyi filmi gitti gidiyor ama

hadi arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum siz olsanız ne yapardınız bunun yorumunu atsanızda olur benim için hepinizin yorumu önemli

- - - Eklendi - - -
bana başka güzel telefonda önerebilirsiniz dikkate alırım yani

yada biraz daha bekle yeni modeller çıkıcak hep.
s vita internet konusunda iyi olsa bile kötü bir yanı var.sony nin dayatmacı ürünlerini almak zorundasın ps vita daha kırılmadı ki dersen haklısın ama oyun konusunda alacağın s3 ten bile iyi ps3 remake lerini gördüyseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Bence hac ile felan uğraşma telefon alıp üstüne para kalsın istiyorsan Neo V al (2. el) 600
de cebinde kalsın onu biriktir laptop al
sen bence sensation xe veya 3.nesil veya 2.nesil i5 bir laptop veya masaüstü al.