Bu sefer durum ciddi ! Bakmadan geçme ! ! !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Bu sefer durum ciddi ! Bakmadan geçme ! ! !
arkadaşlar çarşamba günü aldığım galaxy note'u bugün geri verdim neden diye sorarsanız avuca sığmayan boyutu yüzünden ve s2 nin yapabildiklerinin aynısını yapabilmesi aslında güzeldi fakat sanki biraz fazla pahalı almışım gibime geldi birde 1.150 TL ye almıştım bugün gidip geri verdim

herneyse şuanda telefonsuzum yine emektar 6260 a kaldım :ehe oda bozuldu bozulacak film arızası var yaptırmaya değmez :(

şimdi arkadaşlar teşke gs2 mi satmasaydım da diyorum ama 1.000 TL ye iyi satmışımda diyorum çünkü 750 TL ye almıştım şuanda elimde 1.150 TL nakit para var ve ne yapacağımı bilmiyorum kendimce şöyle tercihler oluşturdum

1-Motosiklet(Mondial) almak (konuyla alakasız olduğunu biliyorum)
2-Laptop almak (biraz babamın ve annemin yardımıyla)
3-hacdan galaxy s3 veya One X getirtmek
4-s2 avına başlamak ( s2.avi :) )
5-5800 alıp geri kalan parayı biriktirip 2-3 Bin TL yapmak (babam 2-3 bin TL yap araba alırım sana dedi (üniversiteye giderken) )
6-gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı bir s3 almak (1350 TL civarında uluslar arası garantili)
7-hTC Sensation XL with beats audio (kulaklığı yanında ama performansı biraz düşük gibi menüde kasmalar var yani)

sizce ne yapıyım hangisini önerirsiniz bana arkadaşlarımdan ve abilerimden yardım istiyorum ne yapsam bilemiyorum sizce hangisini yapıyım hangisini önerirsiniz benim aklıma gittigidiyor'dan pasaport kayıtlı s3 almak daha çok yatıyor veya babama bir tane aldırtmak ama ne biliyim ne yapsam bilemiyorum bu elimdeki telefonda fazla yaşamaz çünki kardeşim geçen hafta telefonun üzerine çiğ yumurta düşürmüş her tarafı yumurtaydı sildim her tarafını şuanda durumu iyi filmi gitti gidiyor ama :(

hadi arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum siz olsanız ne yapardınız bunun yorumunu atsanızda olur benim için hepinizin yorumu önemli :oke:

- - - Eklendi - - -

bana başka güzel telefonda önerebilirsiniz dikkate alırım yani :oke:
 


futbol123

futbol123

Üye
Dedik sana okadar note alma diye bak dinlemedin.Note anca çok büyük elli olanlara gider basketbolculara yani.Yada yanında tablet pc olsun diyenlere neyse.O fiyata en iyi alıcağın telefon yine s2 :D yada biraz daha bekle yeni modeller çıkıcak hep.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Mondial Almada Ne alırsan Al :d:
 
O-Xan

O-Xan

Üye
Diğerleri hakkında bir şey diyemeyeceğim ama sakın hac'dan telefon getirtmeye kalkma :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Tehlike ";5137259][COLOR=DarkRed][SIZE=3]Dedik sana okadar note alma diye bak dinlemedin.Note anca çok büyük elli olanlara gider basketbolculara yani.Yada yanında tablet pc olsun diyenlere neyse.O fiyata en iyi alıcağın telefon yine s2 :D yada biraz daha bekle yeni modeller çıkıcak hep.[/SIZE][/COLOR][/QUOTE] evet doğru söylemişsin ya benim ellerde çok büyük normal insanların ellerinden az daha büyük yani s2 nin tuşlarına tam sığan cinsten :ehe yeni modeller ne zaman çıkar tahminince ? [COLOR="silver' Alıntı:
- - - Eklendi - - -[/COLOR]

Mondial Almada Ne alırsan Al :d:

öyle deme reyiz 150 gösteriyor ibreleri hani pizzacılarda varya deposu 10 TL ye dolanlar onlardan var burada bir tane 1.000 TL ye satıyor adam onada heves ediyorum motorlu taşıtım olmuş olur yani okula falan onla giderim gibi düşündüm ama babam biraz karşı ona
 
aleranol

aleranol

Üye
sanırım üniversitede araba almak çok daha işine gelir. Ama eğer telefon çok lazımsa -ki öyle gözüküyor- hepsiburada dan s3 almak daha iyi
 
futbol123

futbol123

Üye
evet doğru söylemişsin ya benim ellerde çok büyük normal insanların ellerinden az daha büyük yani s2 nin tuşlarına tam sığan cinsten :ehe

yeni modeller ne zaman çıkar tahminince ?
İphone 5 çıkıcak 4s in fiyatı düşer belki.Samsung note2 çıkıcak diğerlerinin fiyatı düşebilir.Acro s çıkıcak vs.. Fiyatlarda düşüş olur kesin
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
s3 alma derim çünkü öğrenci adamız cihaz yeni sayılır onun fiyatı inecek daha.Üniversite de arabam olsun isterdim de 5800 nedir yahu :D rezistif ekran ama hakkını vereyim bir karizması var her ne kadar nokia o tasarım tuttu diye aynı tip 10 model daha yaptıysa da.
Xl yi de boşver öyle aman aman bir cihaz da değil.Laptop alırsan oyun falan oynarsın ama sana telefon da lazım gibi 6260 güzel telefon aslında :D symbian 7 falan kurarsın ngage oyunlarını bozuk olmasa.
----
aptalca bir önerim var.tam araştırmadım ama psvita(3gsiz olan) eğer internet yetenekleri iyiyse onunla beraber ucuz bir telefon toplasan 1000 lira edebilir ancak
699 lira
buradan da ucuz bir telefon 200 lira desek

yada buradan teknosanın elinde kalmış ürünlere bakabilirsin
900 lira eder.
--
edit büdüt :ps vita internet konusunda iyi olsa bile kötü bir yanı var.sony nin dayatmacı ürünlerini almak zorundasın ps vita daha kırılmadı ki dersen haklısın ama oyun konusunda alacağın s3 ten bile iyi ps3 remake lerini gördüyseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.

-----
araba iyidir candır üniversitede tek korkum vergi dairesi benzin istasyonları
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
XL ye bulaşma kardeşim tek çekirdek telefonu ne yapacaksın ? Bir de cep telefonu sitesi telefon öneririz ne motorsikleti ya :naughty: Bence hac ile felan uğraşma telefon alıp üstüne para kalsın istiyorsan Neo V al (2. el) 600 :tl: de cebinde kalsın onu biriktir laptop al ;)



- Olmadı 600 liranın üstüne baban para koysun bir Mercedes Compressor al :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Diğerleri hakkında bir şey diyemeyeceğim ama sakın hac'dan telefon getirtmeye kalkma :)

biliyorum biliyorum orada 1 numara çakmaları var çok iyi anlamıyorsan yuttururlar yani o derece ama babamın orada bir arkadaşı varmış büfeci o anlıyormuş arapçasıda iyimiş ona aldırırım diyor ne biliyim ne yapsam note'u sevmeyeceğimi bilseydim vallaha s2 yi satmazdım ya :(

- - - Eklendi - - -

sanırım üniversitede araba almak çok daha işine gelir. Ama eğer telefon çok lazımsa -ki öyle gözüküyor- hepsiburada dan s3 almak daha iyi



bu fiyat bana biraz pahalı s3 alırsam yurtdışından getirtip pasaporta işletip kullanmayı düşünüyorum geçen sene alanlar olmuş hiçbir kısıtlama yok telefonlarında birde oradaki samsunglar orijinal Kore malı samsunglar dikkat edin bizdekiler ya çin yada taiwan malı :oke:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
evet doğru söylemişsin ya benim ellerde çok büyük normal insanların ellerinden az daha büyük yani s2 nin tuşlarına tam sığan cinsten :ehe

yeni modeller ne zaman çıkar tahminince ?

- - - Eklendi - - -



öyle deme reyiz 150 gösteriyor ibreleri hani pizzacılarda varya deposu 10 TL ye dolanlar onlardan var burada bir tane 1.000 TL ye satıyor adam onada heves ediyorum motorlu taşıtım olmuş olur yani okula falan onla giderim gibi düşündüm ama babam biraz karşı ona



Mondial alma dedim Başka Marka Bak Devamlı sorun Çıkarır Sorunlu Motor Onlar Ailen izin vermiyorsa hiç girme O işe
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
biliyorum biliyorum orada 1 numara çakmaları var çok iyi anlamıyorsan yuttururlar yani o derece ama babamın orada bir arkadaşı varmış büfeci o anlıyormuş arapçasıda iyimiş ona aldırırım diyor ne biliyim ne yapsam note'u sevmeyeceğimi bilseydim vallaha s2 yi satmazdım ya :(

- - - Eklendi - - -





bu fiyat bana biraz pahalı s3 alırsam yurtdışından getirtip pasaporta işletip kullanmayı düşünüyorum geçen sene alanlar olmuş hiçbir kısıtlama yok telefonlarında birde oradaki samsunglar orijinal Kore malı samsunglar dikkat edin bizdekiler ya çin yada taiwan malı :oke:
Deseydin Note ile takaslardık :D
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
XL ye bulaşma kardeşim tek çekirdek telefonu ne yapacaksın ? Bir de cep telefonu sitesi telefon öneririz ne motorsikleti ya :naughty: Bence hac ile felan uğraşma telefon alıp üstüne para kalsın istiyorsan Neo V al (2. el) 600 :tl: de cebinde kalsın onu biriktir laptop al ;)




- Olmadı 600 liranın üstüne baban para koysun bir Mercedes Compressor al :ehe

beni biliyorsun neo v yi asla ama asla almam çünkü çok radyasyon yayıyor bu adada xl nin çift çekirdek olduğunu zannediyordum ya tek çekirdekse at çöpe gitsin onu hac işinden korkmayın ben onu ayarlatacam babama arkadaşı var orada motor dediğim gibi motor işte okula giderken çarşıya inerken v.s kullanabileceğim bir araç mercedes compressör'ü biraz zor alır o bana,bana bir tane VW GOLF alsa yeter artar bile o olmadı bir e30 veya mercedes 200 E gibi bir araç alır neyse konuyu dağıtmayalım

bu arada kardeşim ikide bir yanıma gelip recep ivediğin arabasından al diyor :ehe (almam allah korusun o beni çekermi yahu :) )

- - - Eklendi - - -





Mondial alma dedim Başka Marka Bak Devamlı sorun Çıkarır Sorunlu Motor Onlar Ailen izin vermiyorsa hiç girme O işe

kaza yaparsan kaporta sensin diyor sıcak bakmıyorlar yani motor işine

- - - Eklendi - - -


Deseydin Note ile takaslardık :D

:ehe
 
abandonware

abandonware

Üye
bir netbook al bide samsumg star 3; geride kalan parayı birktir. yada saçma oldu :blink: sen bence sensation xe veya 3.nesil veya 2.nesil i5 bir laptop veya masaüstü al.

- - - Eklendi - - -

çok veyalı oldu sanki :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
bir netbook al bide samsumg star 3; geride kalan parayı birktir. yada saçma oldu :blink: sen bence sensation xe veya 3.nesil veya 2.nesil i5 bir laptop veya masaüstü al.

- - - Eklendi - - -

çok veyalı oldu sanki :)

:) sensation xl bile aslında hoşuma gitmiyor ama beats audio beni cezbediyor :ehe yoksa htcler beş para etmez bence one x hariç tabiki onda bile görüntülü görüşme yok yani düşünün

- - - Eklendi - - -

sanırım şu telefonlardan birisini alacağım :




yada bayramdan sonra s2.avi yapacağım :)

- - - Eklendi - - -

s3 alma derim çünkü öğrenci adamız cihaz yeni sayılır onun fiyatı inecek daha.Üniversite de arabam olsun isterdim de 5800 nedir yahu :D rezistif ekran ama hakkını vereyim bir karizması var her ne kadar nokia o tasarım tuttu diye aynı tip 10 model daha yaptıysa da.
Xl yi de boşver öyle aman aman bir cihaz da değil.Laptop alırsan oyun falan oynarsın ama sana telefon da lazım gibi 6260 güzel telefon aslında :D symbian 7 falan kurarsın ngage oyunlarını bozuk olmasa.
----
aptalca bir önerim var.tam araştırmadım ama psvita(3gsiz olan) eğer internet yetenekleri iyiyse onunla beraber ucuz bir telefon toplasan 1000 lira edebilir ancak
699 lira
buradan da ucuz bir telefon 200 lira desek

yada buradan teknosanın elinde kalmış ürünlere bakabilirsin
900 lira eder.
--
edit büdüt :ps vita internet konusunda iyi olsa bile kötü bir yanı var.sony nin dayatmacı ürünlerini almak zorundasın ps vita daha kırılmadı ki dersen haklısın ama oyun konusunda alacağın s3 ten bile iyi ps3 remake lerini gördüyseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.


-----
araba iyidir candır üniversitede tek korkum vergi dairesi benzin istasyonları

psvitayı ne yapıyım ben ya ben herşeyin bir arada olduğu yanımda 7/24 taşıdığım birşey olmasını istiyorum bu ise sadece bir cep telefonu oluyor

ya bırakın arabayı motoru laptobu falan ya telefon işine odaklanalım ben daha sonra onları tekrardan bir gözden geçiririm şimdi iyi bir telefon alasım var s3 alıyım mı ne dersiniz ? sıfır hemde

- - - Eklendi - - -

bir sıkıntı olursa geri yollarım zaten elime geçince imeisini kontrol ederim sonra telefonu kurcalarım bir anormallik varmı diye yoksa daha ne al sana s3 işte illa pahalımı olması gerekiyor s3 olması için ?
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
beni biliyorsun neo v yi asla ama asla almam çünkü çok radyasyon yayıyor bu adada xl nin çift çekirdek olduğunu zannediyordum ya tek çekirdekse at çöpe gitsin onu hac işinden korkmayın ben onu ayarlatacam babama arkadaşı var orada motor dediğim gibi motor işte okula giderken çarşıya inerken v.s kullanabileceğim bir araç mercedes compressör'ü biraz zor alır o bana,bana bir tane VW GOLF alsa yeter artar bile o olmadı bir e30 veya mercedes 200 E gibi bir araç alır neyse konuyu dağıtmayalım

bu arada kardeşim ikide bir yanıma gelip recep ivediğin arabasından al diyor :ehe (almam allah korusun o beni çekermi yahu :) )

- - - Eklendi - - -



kaza yaparsan kaporta sensin diyor sıcak bakmıyorlar yani motor işine

- - - Eklendi - - -



:ehe
Al bir One X kurtul ;)
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi

Al bir One X kurtul ;)

pahalı o ama Arabistan'da nekadardır bilinmez birde ekranı amoled değil pek içime sinmiyor s3 daha çok yatıyor aklıma s3 ü ben s2 nin sorunlardan arındırılmış çok daha hızlı versiyonu olarak görüyorum

şarz süresi özellikle iyileştirilmiş 2100 mAh batarya birde az şarz yesin diye super amoled hd ekran
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
pahalı o ama Arabistan'da nekadardır bilinmez birde ekranı amoled değil pek içime sinmiyor s3 daha çok yatıyor aklıma s3 ü ben s2 nin sorunlardan arındırılmış çok daha hızlı versiyonu olarak görüyorum

şarz süresi özellikle iyileştirilmiş 2100 mAh batarya birde az şarz yesin diye super amoled hd ekran
IPS LCD2 var Talip ne diyorsun :ehe
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
olsun ben amoled seviyorum,lcd sevmiyorum ya amoled daha iyi bence daha kaliteli duruyor yani
Enteresan neyse sen s3 istiyorsan üstelemeye gerek yok konularda yazdığım uzun makaleyi yapıştırayım mı :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt