Dobraokuyucu
Üye
Android oyunları uzaktan göründüğü gibi değil hocam taş çatlasın 2 hafta oynuyorsunuz sonra para harcamanız için kırk takla atıyorlarkeşke
Mesaj birleştirildi:
android oyun açısından daha üstün ama symbian kasmaması uygulama(opera,jtube) ve kullanış açısından daha üstün Bence...
ama şöyle diyim: Android de para biriktip yeni şeyler açılabilecek,her gün oyunda daha fazla ilerleyip oynadıkça daha da eğlenceli olan oyunlar var ama symbian da genel olarak hep hikaye hikayeyi bitiriyorsun oyun bitiyor. Fruit ninja,angry birds tarzı oyunlar da çok çabuk sıkıyor.Android oyunları uzaktan göründüğü gibi değil hocam taş çatlasın 2 hafta oynuyorsunuz sonra para harcamanız için kırk takla atıyorlar
şuan c6-01'de java oyunlar dahil 40 küsür oyun var ama sadece günde bi 5-10 dk fruit ninja ,çok nadir pes 11, bazen de tennis in the face oynuyorum sonra sıkıyor. Jtube olmasa hiç çekilmez bu symbianama şöyle diyim: Android de para biriktip yeni şeyler açılabilecek,her gün oyunda daha fazla ilerleyip oynadıkça daha da eğlenceli olan oyunlar var ama symbian da genel olarak hep hikaye hikayeyi bitiriyorsun oyun bitiyor. Fruit ninja,angry birds tarzı oyunlar da çok çabuk sıkıyor.
Android zaten hayal de Kaios yüklense öperim, başımın üzerine koyarım
kesinlikleAndroid zaten hayal de Kaios yüklense öperim, başımın üzerine koyarım
Hocam bende söylemesi ayıp Nintendo'nun mobil bir oyununu oynuyordum ufak tefek aboneliklerim harcamalarım vardı geçen günlerde mail gelmiş sunuculari kapıyoruz boşaltın binayı diye yani sözüm o ki en büyüğü de olsa zaman sonra ya oyunu kapatıyor ya da bir şekilde allem edip güllem edip verdiğin emeği yakıyor en azından bu eski toprakların ahı gitmiş vahı kalmış kimse çıkıp bitiriyoruz ya da siliyoruz demiyor (gerçi sizde haklısınız bende N70 de snakesi defalarca bitirdim sıkıyor zaman sonra oyunları)ama şöyle diyim: Android de para biriktip yeni şeyler açılabilecek,her gün oyunda daha fazla ilerleyip oynadıkça daha da eğlenceli olan oyunlar var ama symbian da genel olarak hep hikaye hikayeyi bitiriyorsun oyun bitiyor. Fruit ninja,angry birds tarzı oyunlar da çok çabuk sıkıyor.
Mesaj birleştirildi:
şuan c6-01'de java oyunlar dahil 40 küsür oyun var ama sadece günde bi 5-10 dk fruit ninja ,çok nadir pes 11, bazen de tennis in the face oynuyorum sonra sıkıyor. Jtube olmasa hiç çekilmez bu symbian
Söyle temiz chromium tabanlı bir tarayıcı port edilse symbiana devamı da çorap iplik misali gelecekte aslındaAndroid zaten hayal de Kaios yüklense öperim, başımın üzerine koyarım
Kaios aslında symbiana en iyi gidebilecek işletim sistemidir, firefoxun tabanını kullanıyor galiba. Opera chormium tabanlıdır ama artık eskisi kadar beğenmiyorum, eskiden opera mini harikaydı symbianda. Nokıa eski modellerine benzeyen kaioslu cihazda üretiyordu galiba ama artık nokıa almam kolay kolay.Söyle temiz chromium tabanlı bir tarayıcı port edilse symbiana devamı da çorap iplik misali gelecekte aslında
Ama en azından çeşit çok mesela android'in en sevdiğim oyun türlerinden stickman oyunlarıHocam bende söylemesi ayıp Nintendo'nun mobil bir oyununu oynuyordum ufak tefek aboneliklerim harcamalarım vardı geçen günlerde mail gelmiş sunuculari kapıyoruz boşaltın binayı diye yani sözüm o ki en büyüğü de olsa zaman sonra ya oyunu kapatıyor ya da bir şekilde allem edip güllem edip verdiğin emeği yakıyor
Birkaç meraklı insan ile bu Kaios mevzusunu tartıştım genel kanı e6 c6 gibi cihazlara bu işlemin yapılamayacağı yönünde çünkü Nokia bu telefonlara farklı kanallar üzerinden komut alacak şekilde çalışan işlemciler tasarlamış ayrıca Kaios stabil olmayan web tabanlı bir işletim sistemi olduğu için zaman sonra Google desteği keserse (örneğin) Java telefonlardan bile kullanışsız hale gelirmiş. Ha bazısı da gerekli driverlar varsa bunun mümkün olabileceğini düşünüyor, bilgim olsa deneyeceğim bir işlem olurdu sanırım.Kaios aslında symbiana en iyi gidebilecek işletim sistemidir, firefoxun tabanını kullanıyor galiba. Opera chormium tabanlıdır ama artık eskisi kadar beğenmiyorum, eskiden opera mini harikaydı symbianda. Nokıa eski modellerine benzeyen kaioslu cihazda üretiyordu galiba ama artık nokıa almam kolay kolay.
Bir s2 çekin hocam eski Android oyunlarına bakacaksaniz çekersiniz en kötüsü cm12 cayır cayır kullanırsınız makineyiAma en azından çeşit çok mesela android'in en sevdiğim oyun türlerinden stickman oyunlarıkuzenimin galaxy young model bir telefonu(android 2.3) vardı play store den bir stickman oyunu bulmuştuk saatlerce oynayabilirdim o oyunu ,çakma bir minecraft oynadığımızı da hatırlıyorum bi de dr. Driving yani tonla oyun vardı. Tabi şuan bi galaxy young c6-01 kadar iş görmez bence ama sırf oyun için ek telefon olarak alabilirim öyle bişeyi
Birkaç meraklı insan ile bu Kaios mevzusunu tartıştım genel kanı e6 c6 gibi cihazlara bu işlemin yapılamayacağı yönünde çünkü Nokia bu telefonlara farklı kanallar üzerinden komut alacak şekilde çalışan işlemciler tasarlamış ayrıca Kaios stabil olmayan web tabanlı bir işletim sistemi olduğu için zaman sonra Google desteği keserse (örneğin) Java telefonlardan bile kullanışsız hale gelirmiş. Ha bazısı da gerekli driverlar varsa bunun mümkün olabileceğini düşünüyor, bilgim olsa deneyeceğim bir işlem olurdu sanırım.
(N8 N9 da dense aynı cevapları alırdım sanırım)
Mesaj birleştirildi:
Bir s2 çekin hocam eski Android oyunlarına bakacaksaniz çekersiniz en kötüsü cm12 cayır cayır kullanırsınız makineyi
Birkaç meraklı insan ile bu Kaios mevzusunu tartıştım genel kanı e6 c6 gibi cihazlara bu işlemin yapılamayacağı yönünde çünkü Nokia bu telefonlara farklı kanallar üzerinden komut alacak şekilde çalışan işlemciler tasarlamış ayrıca Kaios stabil olmayan web tabanlı bir işletim sistemi olduğu için zaman sonra Google desteği keserse (örneğin) Java telefonlardan bile kullanışsız hale gelirmiş. Ha bazısı da gerekli driverlar varsa bunun mümkün olabileceğini düşünüyor, bilgim olsa deneyeceğim bir işlem olurdu sanırım.
(N8 N9 da dense aynı cevapları alırdım sanırım)
Mesaj birleştirildi:
Bir s2 çekin hocam eski Android oyunlarına bakacaksaniz çekersiniz en kötüsü cm12 cayır cayır kullanırsınız makineyi
Kaios hakkında benimde pek bilgim yok, ancak forumda @MAERKEK ilgileniyordu. Ben genel görünüm itibariyle sade, düşük donanımlı olduğu için Symbianda güzel olurdu dedim, yoksa yükleneceğini sanmıyorum, uğraştığına değmez.Birkaç meraklı insan ile bu Kaios mevzusunu tartıştım genel kanı e6 c6 gibi cihazlara bu işlemin yapılamayacağı yönünde çünkü Nokia bu telefonlara farklı kanallar üzerinden komut alacak şekilde çalışan işlemciler tasarlamış ayrıca Kaios stabil olmayan web tabanlı bir işletim sistemi olduğu için zaman sonra Google desteği keserse (örneğin) Java telefonlardan bile kullanışsız hale gelirmiş. Ha bazısı da gerekli driverlar varsa bunun mümkün olabileceğini düşünüyor, bilgim olsa deneyeceğim bir işlem olurdu sanırım.
(N8 N9 da dense aynı cevapları alırdım sanırım)
evet s2 güzel duruyor
Mesaj birleştirildi:
Mesaj birleştirildi:
Bir s2 çekin hocam eski Android oyunlarına bakacaksaniz çekersiniz en kötüsü cm12 cayır cayır kullanırsınız makineyi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?