Bu olay gerçek midir?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PALA.

Üye
Teknoloji'de tek sinir 3 büyüklerdir yoksa sınır yoktur. 3 büyükler kapatmak ister kapatır açmak ister açar gerisi boş
Aslında şöyle geriye dönüp bakınca bir cihazın ne kadar sağlam olursa olsun 5 yıldan sonra illakin arızaları başlıyor, o yüzden kök yazılım gelişmelerinin yeni teknoloji üzerinde yoğunlaşması doğru olandır. Açık konuşmak gerekirse symbian bir cihazı androide çevirmek onun kullanım ömrünü kurtarmıyor. Eski cihazlar için temel düzeyde whatsapp ve tarayıcı desteği verilmesi fazlasıyla yeterdi, gerisi fantazi zaman kaybıdır.

Bugün dört dörtlük internet bankacılığı, whatsapp desteği, tarayıcı desteği olmayan telefonu, telefondan saymayacaksın. Çünkü telefon bir iletişim aracıdır, bu araç günümüzde internet alışverişini güvenli ve hızlı şekilde sağlayamadı mı ? İletişim önce zayıflar, sonra biter. Bugünün ihtiyaçlarına uygun cihazlar 5 bin liradan başlayan fiyatlar ile al geç, eskiden çeşit yoktu, şimdi alternatifler çok, bazen araştırmak bile zaman kaybı oluyor.
 
Tepkiler: MAERKEK, Silinen Üye 2625978 ve z.ibra
Kurulmaz demiyorum ki. Yazılım işinden anlayan canı sıkılan zamanı bol olan adam oturup uğraşır çalıştırır. Ama kime ne faydası olacak nokia telefonlarda android çalıştırmanın? Zamanında zaten kullanmışım daha da ne ugrasicam yok android 2 ile 3 ile. İlla android denemek istiyorsan bilgisayarda virtual pc lere kurulabilir ya da bluestacks gibi android emularını deneyebilirsin. Ama bu saatten sonra tamamen zaman kaybından öteye gitmeyecek birsey için boşa vaktimi harcayamam.
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

z.ibra

Üye
    Konu Sahibi
tamam fazla uzatmaya gerek yok anladım n8 e android işi fake'miş zaten symbian^3 ten de memnunum (jtube desteği de tekrar gelmiş ) konuyu kapatabilirsiniz teşekkürler...
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

MAERKEK

Admin
Symbian telefona sahipseniz yapmanız gereken tek şey o telefonu güzel kullanmak. Bir daha gelmeyecek bu modeller. Kamerasız tuşlu telefonları saklayın askere giderken lazım olur.
N8 , 808 , E7-00 gibi symbianın kült modellerine sahibim . Ne yapıyorsun diye sorarsanız ? Genelde evde duruyor. Kardeşlerim oyun oynuyor. Ben arada jtube falan takılıyorum.

808 ve N8'in sahip olduğu fm vericisini çok kulllanıyorum araba da evde müzik setinde müthiş iş yapıyor. Bluetooth 10.0 çıksa bu kadar kaliteli ses aktarımı yapamaz. Kablo ile bağlamaktan farkı yok.

808 kamerasını aktif kullanırım cidden çok başarılıdır. Dahili nd filtre pureview mod , 1080p 30 fps video kaydı derken 12 sene olmuş kaliteli kameradır.

Durum böyle iken 5200'e android telefon aldım
 
Tepkiler: Dobraokuyucu, Silinen Üye 2625978 ve PALA.

PALA.

Üye
Akıllı telefon zorunluluk. Ayrıca tuşlu telefon yaşlılar için iyi oluyor, ilerde bize lazım olursa
 
Tepkiler: MAERKEK, Dobraokuyucu, XXXturi01 ve 1 kişi daha
n9 da android çalıştırıyordu diye biliyorum ama tam soruyuda anlayamadım
 
soru: n8'e android yüklenmiş olup olmaması
cevaplardan vardığım sonuç: sanırım fake'miş
ha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacası
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve z.ibra

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
ha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacası
Profesörüm bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler
 
Tepkiler: z.ibra ve DarkredBlue61
bulabilir miyim bilmiyorum bir filmden kesittide gavur filmi ama güzeldi bir filin içine giriyorlardı falan adamlar gözetleme yapıyordu sonra başka bir film gelip hayvan belgeseli oluyordu gerisi ama güzeldi yanide sonuç yok çok zor bulurum
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
O halde hiç uğraşma
Boşver
 
ha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacası

tek çekirdek te Android çalışır da kimse uğraşmaz orası ayrı (2012 ye kadar tek çekirdekli Android telefonlar bulunuyordu)
 

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Symbian androide en azından oyun ve uygulama konusunda bin çeker
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...