PALA.
Üye
Aslında şöyle geriye dönüp bakınca bir cihazın ne kadar sağlam olursa olsun 5 yıldan sonra illakin arızaları başlıyor, o yüzden kök yazılım gelişmelerinin yeni teknoloji üzerinde yoğunlaşması doğru olandır. Açık konuşmak gerekirse symbian bir cihazı androide çevirmek onun kullanım ömrünü kurtarmıyor. Eski cihazlar için temel düzeyde whatsapp ve tarayıcı desteği verilmesi fazlasıyla yeterdi, gerisi fantazi zaman kaybıdır.Teknoloji'de tek sinir 3 büyüklerdir yoksa sınır yoktur. 3 büyükler kapatmak ister kapatır açmak ister açar gerisi boş
Kurulmaz demiyorum ki. Yazılım işinden anlayan canı sıkılan zamanı bol olan adam oturup uğraşır çalıştırır. Ama kime ne faydası olacak nokia telefonlarda android çalıştırmanın? Zamanında zaten kullanmışım daha da ne ugrasicam yok android 2 ile 3 ile. İlla android denemek istiyorsan bilgisayarda virtual pc lere kurulabilir ya da bluestacks gibi android emularını deneyebilirsin. Ama bu saatten sonra tamamen zaman kaybından öteye gitmeyecek birsey için boşa vaktimi harcayamam.Nasıl yok? N8 için bakmış olmayasın NITdroid denen programla adamlar N800 N900 ve N9 a Android kurmuşlar N9 dediğimiz makine güçsüz değil ki 1GB ram 16 GB hafıza 1GHz cortex A8 işlemci var
Mesaj birleştirildi:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızReferans istiyorsanız link
tamam fazla uzatmaya gerek yok anladım n8 e android işi fake'miş zaten symbian^3 ten de memnunum (jtube desteği de tekrar gelmişKurulmaz demiyorum ki. Yazılım işinden anlayan canı sıkılan zamanı bol olan adam oturup uğraşır çalıştırır. Ama kime ne faydası olacak nokia telefonlarda android çalıştırmanın? Zamanında zaten kullanmışım daha da ne ugrasicam yok android 2 ile 3 ile. İlla android denemek istiyorsan bilgisayarda virtual pc lere kurulabilir ya da bluestacks gibi android emularını deneyebilirsin. Ama bu saatten sonra tamamen zaman kaybından öteye gitmeyecek birsey için boşa vaktimi harcayamam.
Sabahın erken saatlerinde bunu öğrendiğim iyi oldusymbian^3 ten de memnunum (jtube desteği de tekrar gelmiş)
rica ederimSabahın erken saatlerinde bunu öğrendiğim iyi oldu
Güne mutlu başladım
N8 i mi alıp video izliyim
Teşekkürler
Akıllı telefon zorunluluk. Ayrıca tuşlu telefon yaşlılar için iyi oluyor, ilerde bize lazım olursaSymbian telefona sahipseniz yapmanız gereken tek şey o telefonu güzel kullanmak. Bir daha gelmeyecek bu modeller. Kamerasız tuşlu telefonları saklayın askere giderken lazım olur.
N8 , 808 , E7-00 gibi symbianın kült modellerine sahibim . Ne yapıyorsun diye sorarsanız ? Genelde evde duruyor. Kardeşlerim oyun oynuyor. Ben arada jtube falan takılıyorum.
808 ve N8'in sahip olduğu fm vericisini çok kulllanıyorum araba da evde müzik setinde müthiş iş yapıyor. Bluetooth 10.0 çıksa bu kadar kaliteli ses aktarımı yapamaz. Kablo ile bağlamaktan farkı yok.
808 kamerasını aktif kullanırım cidden çok başarılıdır. Dahili nd filtre pureview mod , 1080p 30 fps video kaydı derken 12 sene olmuş kaliteli kameradır.
Durum böyle iken 5200'e android telefon aldım
soru: n8'e android yüklenmiş olup olmamasın9 da android çalıştırıyordu diye biliyorum ama tam soruyuda anlayamadım
ha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacasısoru: n8'e android yüklenmiş olup olmaması
cevaplardan vardığım sonuç: sanırım fake'miş
Profesörüm bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürlerha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacası
estağfurullah canın sıkıldıkça gel anlatırım doy yalanaProfesörüm bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler
Yalan mı ?doy yalana
ağzına bi cigura verelim tam olsun bi tane ffilmde vardı da şimdi onu atamam biraz şey kaçarYalan mı ?
Kendimi kandırılmış hissediyorum
Özelden atağzına bi cigura verelim tam olsun bi tane ffilmde vardı da şimdi onu atamam biraz şey kaçar
bulabilir miyim bilmiyorum bir filmden kesittide gavur filmi ama güzeldi bir filin içine giriyorlardı falan adamlar gözetleme yapıyordu sonra başka bir film gelip hayvan belgeseli oluyordu gerisi ama güzeldi yanide sonuç yok çok zor bulurumÖzelden at
O halde hiç uğraşmabulabilir miyim bilmiyorum bir filmden kesittide gavur filmi ama güzeldi bir filin içine giriyorlardı falan adamlar gözetleme yapıyordu sonra başka bir film gelip hayvan belgeseli oluyordu gerisi ama güzeldi yanide sonuç yok çok zor bulurum
ha yok n8 de öyle birşey zor gibi. şu an orjinal androidler bile kasım kasım gidiyor kaldı kı nokianın cihazları. tek çekirdek işlemci ile pek olacak işler değil. donanım musait değil kısacası
keşkeSymbian androide en azından oyun ve uygulama konusunda bin çeker
android oyun açısından daha üstün ama symbian kasmaması uygulama(opera,jtube) ve kullanış açısından daha üstün Bence...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?