saygılartımla dikkatli olunuz......
sende arayana geri dön onu kimin sattığını falan sor ucuzsan alayım seni falan de bas kalayı kapat 5 10 kontorun gider 
Bana sürekli yurt dışından telefon geliyo önce kızlar arıyo sohbet ediyoruz sonra abileri arıyo neden rahatsız ediyorsun kız kardeşimi falan filan çok başıma geldi turkcell'i aradım acaba sim kartım kopyalandıda biri milleti rahatsızmi ediyo die kopyalanma olmamış yurt dışında arama ücretleri daha uygunmuş bazı fırlamalar arayıp dalga geçiyormuş böyle bende arayana basıyorum kalayisende arayana geri dön onu kimin sattığını falan sor ucuzsan alayım seni falan de bas kalayı kapat 5 10 kontorun gider
![]()
Bunlar beni neden aramıyorbizim başımız kel mi?
Dur şunları arayayım da bozuk atayım, insan bi arar![]()



yapcak tek bişey var oda bu numarayı gene aramak.
evet bunlar bulgar kontör çetesi sadece turkcelli arıyorlar allahtan ben vodafonumgeçen gün ablamı aradılar geri arayınca 40 kontör düştü artık nasıl bi sistem kurmuşlarsa aman dikkat
![]()
bi de beni arasalar![]()
Hatlarını iptal mi edeceksin yoksa 
Aklınla bin yasa! Çok güzel analiz etmişsin olayı . Bravoo. Sizin amacınız sırf kafa yapmak . Arkadaş yardım istemiş. Konuyu kirletmeye hakkın varmı?
